نوشته شده توسط : sanahosaini

 سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

  • معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه صورت هست؟
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟
  • نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟
  • نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دریافت نتایج دانشگاه آزاد به چه صورت است؟
  • و ..؟؟

 azmoon.org دانشگاه آزاد

معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد

سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.در این مقاله سهی داریم سایت دانشکاه آزاد و خدمات دانشگاه آزاد را خدمت داوطلبان عزیز ارائه دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دانشگاه آزاد جهت رفاه بیشتر متقاضیان ورود به دانشگاه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته، تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج را به صورت الکترونیکی از طریق این سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام خواهد داد و نیاز به  مراجعه حضوری به واحد های دانشگاهی را نخواهد داشت.

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چه خدماتی ارائه می دهد؟

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد شامل خدمات زیر هست:

  • انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 98
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر و بهمن 97-98
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم
  • اعلام نتایج آزمون ها و ثبت نام دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد به چه صورت هست؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور هر ساله در دو نوبت برای نیمسال اول (مهرماه) و نیمسال دوم (بهمن ماه) بر اساس سوابق تحصیلی و تحت عنوان نحوه ثبت نام در سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم دانشجو می پذیرد.

هر دواطلب با مراجعه به زمان ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در موعد مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می نماید و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زیر گروه مربوطه ثبت نام می نماید.

هر داوطلب بدون کنکور دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد از هر زیر گروه حداقل 1 و حداکثر 20 اولویت را می توانند انتخاب کنند.

توجه: قبل از ثبت نام حتما دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید زیرا برای هر کارت فقط از یک زیر گروه مجاز به انتخاب رشته هستید و در صورت تمایل به انتخاب چند رشته از زیر گروه های مختلف(تجربی، ریاضی، نسانی، زبان و هنر) باید خرید مجدد کارت اعتباری در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد انجام بدهند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت چه مدارکی است؟

با توجه به اینکه نحوه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است برای مقطع کارشناسی مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. عکس پرسنلی(عکس 3در4)
  2. عکس کارت ملی
  3. عکس صفحه اول شناسنامه
  4. عکس مدرک دیپلم

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع مختلف، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور و اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

عبارت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را قبول شود، می تواند منتظر انتشار دفترچه و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای نیمسال اول در نیمه دوم مهر ماه، وبری نیمسال دوم در نیمه دوم بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

دانشگاه آزاد چند سالی است که پذیرش با آزمون دانشجویان خود را از طریق آزمون سراسری انجام می دهد بدین صورت که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری کد دسترسی 7 رقمی در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

هر داوطلب در زیر گروه آزمایشی خود در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته م باشد و براساس علاقه می تواند انتخاب های خود را اولویت بندی کند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 98 بر روی لینک آن کلیک نمایید.

هر داوطلب با آزمون دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده 100 رشته را براساس علایق خود اولویت بندی کنند و انتخاب نمایند.

داوطلبان محترم با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی و آدرس سایت دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir و وارد نمودن کد 7 رقمی و کد ملی خود می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

داوطلبانی که چه باآزمون و چه بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نموده اند بسته به مقطع انتخابی و نوع پذیرش در موعد مقرری که از طریق پایاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اعلام می شود می توانند نتایج انتخاب رشته خود را از مشاهده نتایج بدون کنکور سایت آزمون و همجنین azmoon.net مشاهده نمایند.

مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش شمارا تا رسیدن به شهر و رشته و دانشگاه مورد نظرتان تنها نخواهد گذاشت شما می توانید در هر مرحله ای از مسیر موفقیت و رسیدن به دانشگاه رشته دلخواه و در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، هر گونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات و خواسته های خود را دریافت کنید.

 

برای عضویت در خبرنامه اعلام نتایج آزمون ها در کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شوید.



:: برچسب‌ها: سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور، azmoon , iau , ac , irT سایت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، سایت انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 98، سایت دریافت نتایج دانشگاه آزاد، سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور ، سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، زمان ثبت نام در سایت ثبت نام ، ثبت نام در سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد، مشاهده نتایج بدون کنکور سایت آزمون، ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

زیر پایی زیر پایی ازجمله لوازم ضروری اداری است که کاربرد خانگی نیز دارد. زیر پایی در نشستن طولانی‌مدت پشت میز تأثیرات مثبتی در حفظ سلامت اسکلت و عضلات بدن دارد. فروشگاه اینترنتی انواع زیر پایی اداری زیر پایی یکی از ابزار ضروری برای افرادی است که مدت‌های طولانی را پشت میز برای انجام کارهای خود سپری می‌کنند. این ابزار که نقش مهمی در سلامت عضلات پا، گردن و زانو ایفا می‌کند ازجمله لوازم ضروری است که هم در ادارات و هم در مصارف خانگی کاربرد دارد. پس برای جلوگیری از عوارض ناشی از خستگی پا در اثر ایستادن و یا نشستن زیاد این وسیله کاربردی را بشناسید. زیر پایی اداری و انواع آن زیر پایی اداری توسط شرکت‌های تولیدی بسیاری در انواع گوناگون تولید و روانه بازار شده است. ازجمله انواع زیر پایی موجود در بازار می‌توان به مواردی از قبیل زیر پایی ثابت، زیر پایی متحرک، ریلی ثابت، نوع فلزی آن، چوبی، پلاستیکی و همچنین زیر پایی کلاسیک ماساژور که هرکدام از این موارد با توجه به نیاز مشتری و همچنین بودجه مالی او خریداری می‌شوند. مزایای استفاده از زیر پایی خرید زیر پایی را می‌توان یکی از الزامات اداری دانست چراکه این ابزار کارآمد در جلوگیری از بسیاری از دردها نقش مهمی را ایفا می‌کند. ازآنجایی که افراد پس از نشستن طولانی‌مدت پشت میز خسته می‌شوند سعی می‌کنند به حالتی خمیده بنشینند که این امر سبب می‌شود تا پس از مدتی غوزدار به نظر برسند، به همین علت وجود یک تکیه‌گاه برای پاها امری ضروری است تا فرد را به درست نشستن در پشت میز وادار کند. استفاده از زیر پایی موجب کاهش فشار به پشت می‌شود و درنتیجه از کمردرد و آسیب‌های اسکلتی عضلانی جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر موجب کاهش فشار بر زانوها، افزایش گردش خون و همچنین جلوگیری از خستگی، جلوگیری از سکته‌های قلبی و مغزی و همچنین جلوگیری از ابتلا به واریس می‌شود. نوع دیگر از زیر پایی های اداری که امروزه در بسیاری از موارد مورداستفاده قرار می‌گیرد زیر پایی هایی باقابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه است. این نوع زیر پایی با توجه به ارتفاع موردنظر و ایجاد زاویه صحیح در قسمت مچ و ساق پا در نحوه صحیح نشستن و جلوگیری از دردهای مفصلی بسیار مؤثر خواهد بود. فروشگاه اینترنتی جهت خرید زیر پایی اداری امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی آسان و سریع برای خرید لوازم موردنظر خود می‌باشند. شاید بتوان گفت بانفوذ مویرگی اینترنت و فضای مجازی به زندگی‌های امروزی، خرید آنلاین زیر پایی یکی از سریع‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین روش است. در این نوع خرید فرد می‌تواند انواع مختلف زیر پایی را با اطلاعات کامل هر کالا مشاهده نماید و محصول موردنظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهد. از طرفی دیگر امکان پرداخت هزینه به‌صورت اینترنتی، کارت به‌کارت و حتی درب منزل نیز وجود دارد. یکی از امتیازاتی که می‌توان در این نوع خرید داشت، استفاده از خرید اقساطی زیر پایی است. درصورتی‌که این محصول را با تعداد بالا سفارش دهید حتی می‌توانید در صورت دارا بودن شرایط از این امتیاز نیز بهره ببرید. در خرید آنلاین زیر پایی بدون کمترین دردسر محصولات را در مدت‌زمانی کوتاه درب منزل یا محل موردنظر تحویل خواهید گرفت و دیگر نیازی به گشت‌وگذار و اتلاف وقت و انرژی بیهوده در بازارهای محلی نخواهد بود. جالب است بدانید با توجه به نبود واسطه‌ها در خرید اینترنتی این محصول، قیمت محصولات نیز بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر ارائه می‌شود.



:: برچسب‌ها: انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98، کارنامه محرمانه کنکور ، دریافت کارنامه محرمانه، کارنامه سبز، کارنامه سبز کنکور 97، انتقالی با کارنامه سبز، مهلت استفاده از کارنامه سبز، v ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98  با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .

 کارنامه محرمانه در واقع معلوم می کند که داوطلبان کنکور سراسری 97 که مراحل انتخاب رشته را انجام داده اند در یک رشته محل قبول شده اند در چه رشته محل های دیگری نیز می توانند قبول شوند که در حقیقت بتواند انتقالی بگیرند . انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98 می تواند به داوطلب کمک کند تا به یک نتیجه کلی برسد که  اگردر انتخاب رشته خود در یک کد رشته قبول شده باشد و از رشته ای که در آن قبول شده است ناراضیست  می تواند از طریق کارنامه محرمانه  ببیند در چه کد رشته محل هایی که درزمان انتخاب رشته انتخاب نموده است می تواند پذیرفته شود . داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که برای نیمسال دوم مایل است بر اساس کارنامه محرمانه کنکور ۹۷ اگر رتبه قبولی دانشگاه مقصد را اورده باشد انتقالی بگیرد که در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می تواند برای انتقالی اقدام نماید.

مهلت استفاده از کارنامه محرمانه

داوطلبان برای دریافت کارنامه محرمانه باید به معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه حضوری داشته باشند که کارنامه محرمانه را بررسی نمایند که دانشگاه ارزیابی نماید درصورتیکه رتبه قبولی دانشگاه مقصد را اورده باشند می توانند اقدام نمایند. اگر بعد از شروع به تحصیل در دانشگاه در رشته ای که پذیرفته شده اید متوجه شوید که از آن رشته متنفرید می توانید با استفاده از این مهلتی که دارید با استفاده از کارنامه محرمانه در صورتی که  بتوانیدرتبه قبولی دانشگاه مقصد را بیارید و دانشگاه مبدا ومقصد نیز با درخواست انتقالی موافقت نمایند می توانید از مهلت استفاده از کارنامه محرمانه برای بهمن ماه برخوردار شوید .

چه زمانی می توانه از کارنامه محرمانه استفاده کنه

داوطلبان می توانند از اوایل شروع ترم تحصیلی در صورت قبولی در یک کد رشته که در حقیقت شرط اصلی این است که داوطلبان برای ترم اول در دانشگاه ثبت نام کرده باشند و انتخاب واحد انجام داده باشند.اما  بنا به دلایلی داوطلبان ممکن است از ادامه تحصیل منصرف گردند می توانند با مراجعه به معاونت آموزشی دانشگاه مبدا و با استفاده از کارنامه محرمانه برای نیمسال دوم درخواست انتقالی دهند که در الویت های بعدی مورد علاقه اشان از ترم دوم به بعد ثبت نام نمایند . اگر دانشگاه مقصد در صورت وجود ظرفیت برای نیمسال دوم با درخواست دانشجو موافقت کند دانشجو می تواند  بعد از این که دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست انتقالی اش موافقت کردند از ترم دوم به بعد در دانشگاه مقصد مشغول به تحصیل شود . از در صورتی که دانشگاه مقصد با درخواست انتقالی دانشجو موافقت نکند دانشجو با خیال راحت می تواند برای کنکور سراسری 98 ثبت نام نماید . باید درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته برای کنکور سراسری را در صورتی که داوطلب  در رشته ای در کنکور سراسری پذیرفته شده باشد و ثبت نام نکرده باشد برای کنکور 98 مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه نخواهد بود .

تفاوت کارنامه سبز و کارنامه محرمانه

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 97 داوطلبان می توانستند با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که در هفته اول مهر ماه  انتشارمی یافت اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور 97 نمایند . با دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است .و همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است .و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است . با درج عدد3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است . با درج عدد4 می توان فهمید کهوضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد . با درج عدد5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید. با درج 7 می توان فهمید کهداوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است . با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است . با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است .فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست نداریدیا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز یا کنکور محرمانه 97 می توانید اقدام نمائید . داوطلب باید به معاونت آموزشی دانشگاه برای دریافت کارنامه محرمانه مراجعه حضوری داشته باشند که دانشگاه برای داوطلب ارزیابی نماید که اگررتبه قبولی دانشگاه  مقصدرا براساس کارنامه محرمانه اورده باشد   بتواند سایرمراحل را برای گرفتن انتقالی با کارنامه سبز کنکور 97 انجام دهد .

کاربرد کارنامه سبز بهتر است یا کارنامه محرمانه

در توضیح کاربرد کارنامه سبز بهتر است یا کارنامه محرمانه  باید بگوئیم داوطلبانی که می خواهند بدانند آیا در الویت های پائین تری که در زمان انتخاب رشته کد رشته را وارد نموده اند  نیز قبول می شدند یا خیر بهتر است از کارنامه سبز استفاده کنند .داوطلبینی که به دلایل مختلف به نوعی انتخاب رشته ای را که انجام داده اند انتحاب رشته نامناسبی بوده است و به طور کل از رشته ای که در دانشگاه قبول شده اند راضی نیستند بهتر      است از کارنامه محرمانه استفاده نمایند.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

مشاوره انتقالی کارنامه سبز و کارنامه محرمانه درخت دانش

برای اطلاع ازچگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد .اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد .همچنین اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه محرمانه را دارد باید واحد آموزش دانشگاه مراجعه کند که زمانیکه معاونت آموزشی دانشگاه بررسی کرد وموافقت نمود دانشجو بتواند انتقالی بگیرد .از ترم دوم  به بعد می تواند در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل نماید .

مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره انتقالی کارنامه سبز و کارنامه محرمانه درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98، کارنامه محرمانه کنکور ، دریافت کارنامه محرمانه، کارنامه سبز، کارنامه سبز کنکور 97، انتقالی با کارنامه سبز، مهلت استفاده از کارنامه سبز، ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم 97

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شانس دوباره ثبت نام هست که دانشگاه ه و موسسات  آموزش عالی و دانشگاه آزاد به داوطلبان می دهند زیرا هر ساله بعضی از صندلی های آنها خالی می ماند به دلیل عدم مراجعه داوطلبین پذیرفته شده برای ثبت نام، انصراف دانشجو و یا ثبت نام در کد رشته/محل دیگر لذا اقدام به پرکردن این ظرفیت ها تحت عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری می کنند.

اما برخی از سوالاتی که متقاضیان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم 97 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند و ما قصد داریم که در این مقاله به آنها بپردازیم:

  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی خواهد بود؟
  • شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 چیست؟
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟
  • نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97
  • و...؟؟؟

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی خواهد بود؟

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 برای نیمسال دوم ارائه خواهد شد به همین دلیل زمان تکمیل ظرفیت بهمن ماه 97 خواهد بود و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

 

آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 تا کی خواهد بود؟

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم به مدت یک هفته است و داوطلبان نهایت تا 11 بهمن 97(11/11/97) می بابیست جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 کی اعلام خواهد شد؟

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 نیمسال دوم تا اواخر بهمن ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد و داوطلبان با در دست داشتن شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 خود را دریافت نمایند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 چیست؟

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 برای دو دسته از داوطلبان صورت می گیرد:

داوطلبانی که در کنکور 97 شرکت نموده اند و برای آنه کارنامه صادر شده است.

داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نکرده اند و متقاضی تمکیل طرفیت 97 براساس سوابق تحصیلی هستند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 برای گروه اول یعنی داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده اند تنها شرکت در سر جلسه آزمون سراسری97 و صدور کارنامه برای آنهاست و ملاک پذیرش آنها رتبه و تراز داوطلب در مقایسه با متقاضیان تمکیل طرفیت کنکور سراسری 97 است.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 برای گروه دوم یعنی داوطلبانی که می خواهند صرفا براساس سوابق تحصیلی پذیرش شوند داشتن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می باشد و ملاک پذیرش آنها معدل کتبی نهایی می باشد.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 برای متقاضیان ورود به دانشگاه همانند دانشگاه سراسری حضور در جلسه آزمون و صدور کارنامه می باشد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت آزاد 97 و زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 97 با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره در ارتباط باشید9099072943

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 از نیمه دوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان بر اساس ظرفیت های موجود و اولویت های خود می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97

داوطلبان محترم حتما به این نکته توجه داشته باشند قبل از اقدام به ثبت نام دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم را بادقت مطالعه نمایند.نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم 97

رشته های تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه سراسری 97 برای گروه های  آموزشی مختلف به شرح زیر هست:

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم تجربی:

دامپزشکی- دکتری حرفه ای، بهداشت مواد غذایی، شیمی، شیمی کاربردی، شیمی محض، میکروبیولوژی، زیست شناسی، آموزش زیست شناسی، زیست فناوری، زیست شناسی سلولی و مولکولی، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، مهندسی علوم دامی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی باغبانی، گیاه پزشکی، اقتصاد کشاورزی، مهندسی فضای سبز، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی صنایع غذایی، علوم و مهندسی محیط زیست.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم ریاضی:

ریاضیات و کاربردها، فیزیک، مهندسی اپتیک و لیزر، کاردان فنی قدرت، مهندسی پزشکی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی نفت، مهندسی صنایع، مهندسی خط و سازه های ریلی، مهندسی نقشه برداری، مهندسی عمران، مهندسی ورزش، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی مواد-تولید آهن و فولاد، مهندسی رباتیک، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هوافضا، مهندسی هسته ای، مهندسی انرژی، علوم و مهندسی آب، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، معماری داخلی، کاردانی نرم افزار کامپیوتر.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم انسانی:

زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، فلسفه و حکمت اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مددکاری اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی و تعاون، علوم تربیتی، مطالعات خانواده، روانشناسی، حوق، علوم سیاسی، علوم اقتصادی، تاریخ، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت امور گمرکی، کاردانی امور بانکی، کاردانی حسابداری، مدیریت امور گمرکی، کاردانی امور بانکی، کاردانی حسابداری، کاردانی مدیریت بازرگانی، هتلداری، مربیگری ورزشی، علوم ورزشی، جغرافیا، جهانگردی.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی هنر:

طراحی صنعتی، نقاشی، فرش، طراحی پارچه و لباس- طراحی لباس، طراحی پارچه و لباس- طراحی بافت پارچه، طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت پارچه، ارتباط تصویری، مرمت بناهای تاریخی، عکاسی , ..

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی زبان های خارجی:

زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت مترجم زبان انگلیسی، مترجمی زبان آلمانی.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت درخت دانش

تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 97 نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشت طوری که ما برای نیمسال اول نیز ثبت نام تکمیل ظرفیت نداشتیم.از این رو مشاوران مجرب درخت دانش با به روز ترین اطلاعات در مورد مرحله تکمیل در خدمت داوطلبان محترم هستند که با توجه ظرفیت های موجد انتخابی درست داشته باشند.

در صورت داشتن سوال یا ابهام در مورد تکمیل ظرفیت سراسری 97 نیمسال دوم، رتبه قبولی لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری و اولویت بندی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943



:: برچسب‌ها: شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

راهنمای خرید میز کامپیوتر
در راهنمای خرید میز کامپیوتر مسائلی همچون فضا و کاربرد اهمیت دارد.به کمک راهنمای خرید میز کامپیوتر می‌توانید میزکامپیوتر مناسب بر اساس نیاز خودرا تهیه کنید
راهنمای خرید میز کامپیوتر مناسب
با گسترش استفاده از رایانه و لپ‌تاپ، میز کامپیوتر تبدیل به یکی از نیازهای ضروری کاربران کامپیوتر گشته است. امروزه طراحان، میزهای کامپیوتر را در مدل‌های مختلف برای کاربردها و سلیقه‌های مختلف و با قیمت‌های مختلف طراحی می‌کنند. در ادامه به راهنمای خرید میز کامپیوتر مناسب می‌پردازیم.
راهنمای خرید میز کامپیوتر بر اساس فضا
مسئله مهم در راهنمای خرید میز کامپیوتر این است که چه مقدار فضا قرار است به میز کامپیوتر خود اختصاص دهید و میز کامپیوتر در چه قسمتی از اتاق قرار خواهد گرفت؟ بسته به میزان فضا می‌توانید از بین مدل‌های کوچک تا بزرگ یک نمونه را انتخاب کنید. اگر فضای کمی دارید می‌توانید از انواع میزهای تاشو یا میزهای دیواری استفاده کنید که علاوه  بر کم جا بودن و قابلیت جمع شدن، طراحی مدرن و شیکی دارند و در زیبایی چیدمان اتاق مؤثرند. اگر محل قرارگیری میز کامپیوتر در گوشه اتاق است، استفاده از میزهای L شکل گزینه مناسبی است. این میزها فضای کاری بیشتری نسبت به میزهای معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
راهنمای خرید میز کامپیوتر بر اساس عرض
جنس میزهای کامپیوتر اغلب چوبی و از ام دی اف است و  ارتفاع میزهای کامپیوتر عمدتاً بین 50 تا 70سانتی‌متر است، اما بسته به این‌که چه میزان فضا در اختیاردارید و قرار است میز کامپیوتر چه کاربردهایی برای شما  داشته باشد، می‌توانید میز کامپیوتر با عرض‌های مختلف را انتخاب کنید. اگر قرار است فقط مانیتور یا لپ‌تاپ بر روی میز قرار گیرد، یک میز معمولی کوچک مناسب است. اما اگر تجهیزاتی همچون پرینتر و اسکنر یا یک مانیتور بزرگ دارید، بایستی عرض آن را متناسب با تجهیزات خود انتخاب کنید.
چنانچه علاوه بر کار کردن با کامپیوتر کارهایی همچون یادداشت‌برداری و نوشتن را انجام می‌دهید، بر اساس راهنمای خرید میز کامپیوتر می‌توانید از میزهای مدیریتی استفاده کنید. این میزها دارای عرض به‌مراتب بزرگ‌تری هستند و فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. به‌علاوه معمولاً دارای چند کشو یا کمد برای گذاشتن وسایل موردنیاز دیگر هستند.
راهنمای خرید میز کامپیوتر بر اساس قابلیت‌ها
نکته مهم در راهنمای خرید میز کامپیوتر، انتظارات شما از یک میز کامپیوتر است. قرار است یک میز برای شما چه کاربردی داشته باشد و چه چیزهایی بر روی آن قرار گیرد؟ اگر تجهیزاتی همچون پرینتر و اسکنر دارید، از مدل‌هایی استفاده کنید که جای لازم برای لوازم جانبی تعبیه‌شده است. برخی میزها دارای کشوها و طبقه‌هایی هستند که امکان قرار دادن تجهیزات اضافی شما مثل نوشت‌افزار و کتاب‌های شمارا دارد.
اگر می‌خواهید در کنار خرید میز کامپیوتر  یک کتابخانه هم برای قرار دادن کتاب‌ها و تجهیزات خود داشته باشید، می‌توانید از میز کامپیوتر دارای کتابخانه استفاده نمایید که کارکرد دوگانه این میز موجب کاهش فضای اشغال‌شده می‌شود.
استفاده طولانی‌مدت از کامپیوتر همراه با مشکلاتی از جمله کمردرد و مچ درد همراه است. برای حل این مشکل، میزهای گیمینگ طراحی‌شده‌اند. ارتفاع و طراحی  فرم این‌گونه میزها به نحوی است که کاملاً مناسب ساختار بدن انسان باشد و کاربر در هنگام نشستن و کار کردن با کامپیوتر کاملاً احساس راحتی نماید. برای خرید اینترنتی میز کامپیوتر،  پس از مطالعه نکات راهنمای خرید میز کامپیوتر می‌توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: خرید میز کامپیوتر ، راهنمای خرید میز کامپیوتر ، خرید میز کامپیوتر مناسب ، خرید میز کامپیوتر بر اساس عرض، خرید میز کامپیوتر بر اساس فضا، خرید میز کامپیوتر بر اساس قابلیت‌ها، ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

  • تاریخچه دانشگاه آزاد و چه سالی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد؟
  • دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه کسانی نمی شود؟
  • حداقل معدل لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟
  • چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهم که قبول شوم؟
  • لیست رشته های جدید ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کدامند؟

...؟؟؟

این ها نمونه ای از سوالات داوطلبان متقاضی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح کرده اند در این مقاله سعی داریم به درخواست های این عزیزان مبنی بر مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 پاسخ بدهیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

تاریخچه دانشگاه آزاد و چه سالی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد؟

دانشگاه آزاد همانند مؤسسات آموزش عالی دیگر در ایران زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کند ونوع مدرکی که به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه اعطا خواهد شد از طرف خود دانشگاه آزاد اسلامی وبه صورت مستقل است.

دانشگاه آزاد اسلامی دو سال پس از انقلاب فرهنگی ایران و در اردیبهشت ماه سال 1361 به پیشنهاد هاشمی رفسنجانی و با حمایت روح‌الله خمینی تأسیس شد.

اولین آزمون ورودی دانشگاه  آزاد در اسفند ماه سال 1361 با شرکت 32 هزار متقاضی در شاهرود، تهران، مشهد، رشت، اهواز، تبریز، زاهدان، کرمان، و یزد برگزار شد و حدود سه هزار نفر در رشته‌های برق، مکانیک، راه و ساختمان، صنایع فلزی، فیزیک، نساجی، ریاضی، شیمی و حسابداری پذیرفته شدند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد چه سالی آغاز شد؟

دانشگاه آزاد در راستای پرکردن ظرفیت دانشگاه و برنامه بلند مدت حذف کنکور سراسری از سال 95 اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد دانشجو نموده است.

دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

تحصیل بدون کنکور به معنای پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی و از طریق سوابق تحصیلی است.و این فرصت مناسبی برای داوطلبان ورود به دانشگاه است که بنا به هر دلیلی کنکور مانع بزرگی بر سر راه آنهاست و دانشگاه آزاد بدون کنکور ساده ترین راه جلوی پای متقاضیان بدون آزمون می باشد.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه کسانی نمی شود؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 شامل کسانی می شود که:

گروه اول: داوطلبانی که از ثبت نام از طریق سایت جا مانده اند.

گروه دوم: داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد که در هیچ کد رشته/محلی پذیرفته نشده اند.

گروه سوم: داوطلبانی که می خواهند رشته و دانشگاه خود را تغییر دهند و در رشته و دانشگاه بدون کنکور دیگری شانسی خود را امتحان نمایند.

با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارید و شرایط پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف می توانید متوجه شوید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شما می شود یاخیر.

برای اطلاع از اینکه ثبت نام بدون کنکور شامل چه کسانی می شود و یا نمی شود، شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور آزاد با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره در ارتباط یاشید 9099072943

حداقل معدل لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟

با توجه به اینکه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97  بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود ملاک پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد.

اینکه حداقل معدل لازم برای ثبت نام چقدر باشد بستگی به رشته ی مورد نظر، واحد دانشگاهی ارائه دهنده و تعداد متقاضیان ورود به همان کد رشته/محل می باشد.

چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهم که قبول شوم؟

از آنجایی که اکثر داوطلبان از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 اطلاع کافی ندارن و اینکه چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام بدم که قبول شوم سوال بسیاری از متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده است لذا داوطلبان باید بذانند که با استفاده از تجربیات مشاوران درخت دانش و اینکه پذیرش دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی است می توانند از ظرفیت دانشگاه ها، حداقل معدل مورد نیاز زشته مورد نظرو وارد نمودن صحیح اولویت های انتخاب رشته شانس خود را در قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 بالاببرند.

لیست رشته های جدید ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کدامند؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور تقریبا 95 درصد از رشته ها را ارائه می دهد و 5درصد دیگه مربوز به رشته ها پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی است که بدون کنکور ارائه نمیشوند.

رشته های زیر گروه علوم تجربی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیر گروه علوم تجربی شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ….. خواهد بود، این احتمال وجود دارد که برای نیمسال دوم مهر ماه 97 برخی از رشته های پیراپزشکی به همین لیست رشته ها اضافه بشند.

رشته های زیرگروه علوم ریاضی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیر گروه ریاضی شامل مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی IT و …. خواهد بود، بیش از 90 درصد رشته های ریاضی بدون کنکور اعلام ظرفیت می کنند و پذیرش بدون کنکور دارند.

رشته های زیرگروه علوم انسانی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و …. خواهد بود.

 

پذیرش(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97) در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و …. پذیرش انجام خواهد شد.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود رای رسیدن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان.

ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش:از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943



:: برچسب‌ها: مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97، مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، بدون کنکور دانشگاه ازاد، دانشگاه آزاد بدون کنکور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98، بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های دانشگاه هنر تهران

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .رشته های که در دانشگاه هنر تهران ارائه می شوند عبارتند از رشته های طراحی لباس و نقاشی و عکاسی و بازیگری و سینما و کارگردانی و موسیقی  شامل رشته های نوازندگی سازجهانی و نوازندگی ساز ایرانی و آهنگسازی و معماری و شهرسازی و معماری داخلی و  برنامه ریزی شهری و رشته مجسمه سازی و انیمیشن و گرافیک و رشته های طراحی صنعتی و صنایع دستی و چاپ فرش و فلسفه هنر و پژوهش هنر است .دانشکده های دانشگاه هنر تهران

دانشکده های دانشگاه هنر تهران عبارتند از دانشکده سینما و تئاتر تهران و دانشکده هنرهای کاربردی تهران و دانشکده هنرهای تجسمی تهران و دانشکده موسیقی کرج و دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر و دانشکده مجسمه سازی کرج و دانشکده حفاظت و مرمت و دانشکده معماری و شهرسازی می باشند.

 

دانشگاه هنر تهران

 شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران

یکی از شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران این است که داوطلبان می توانند با داشتن مدرک کاردانی ویا پیش دانشگاهی از طریق دانشگاه آزاد  برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که از سال پیش پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی صورت می گرفت .برای ثبت نام دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی بهمن ماه داوطلبان می بایست از اواخر آذر ماه برای ثبت نام اقدام کنند .  همچنین داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه باید از نیمه دوم مرداد ماه برای این رشته هایی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم اقدام بنمایند .                                                                       شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران بدون کنکور چگونه است ؟

داوطلبان می توانند از طریق دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ورودی مهر یا بهمن صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام تمایند . داوطلبان می بایست  از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به محض انتشار دفترچه برای ثبت نام اقدام نمایند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: رشته های دانشگاه هنر تهران، دانشگاه هنر تهران، شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران، دانشگاه آزاد بدون کنکور، رشته های دانشگاه هنر تهران، ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

بهترین منابع کنکور سراسری 98 برای همه رشته توسط رتبه های برتر انتخاب شد

  1. منابع کنکور چیست و چه تاثیری در قبولی دارد؟
  2. بهترین منابع کنکور 98 را چطوری انتخاب کنیم؟
  3. فاکتورهای انتخاب یک منبع خوب کنکور چیست؟
  4. بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 کدامند؟
  5. بهترین منابع کنکور تجربی 98 کدامند؟
  6. بهترین منابع کنکور ریاضی 98 کدامند؟
  7. بهترین منابع کنکورانسانی 98 کدامند؟
  8. و...؟؟؟

برنامه ریزی دقیق و درست، منابع خوب و تلاش و پشتکار عالی برای نیل به هدف سه فاکتور اصلی و حائز اهمیت جهت کسب رتیه برتر در کنکور 98 می باشند. برنامه ریزی و پشت کار به توانایی های فرد برخواهد گشت اما در دنیای پرکتاب و انتشارات متعدد  که هر روز بر تعداد آنها نیز افزوده خواهد شد واقعا به چه منابعی می توان اعتماد کرد؟

سردرگمی دانش آموز در انتخاب یک منبع خوب کنکور در میان منابع گسترده علاوه بر هزینه های مالی آن باعث از بین رفتن انرژی و انگیزه فرد خواهد شد و مهم تر از همه اتلاف وقت که حکم طلا را برای داوطلب کنکور بازی خواهد کرد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنمای شما در انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری 98 برای همه رشته ها با همکاری رتبه های برتر کنکور سال های گذشته خواهد بود.

روش مطالعه صحیح منطبق با تفکر طراحان سوالات کنکور سراسری 98 را آموخته باشند، تا بتوانند مطالب درسی را به صورت مفهومی و به شیوه طراح سوالات آزمون سراسری درک کنند و فقط به حفظ کردن مطالب اکتفا نکنند، در اینصورت پاسخگویی به تست های سراسری امری ساده و روان خواهد شد.

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98

منابع کنکور چیست و چه تاثیری در قبولی دارد؟

منابع کنکور 98کتاب هایی هستند که کتب درسی را به زبانی ساده تر برای دانش آموز توضیح می دهند و در کنار آن با بررسی سوالات کنکور مطالب درسی را برای دانش آموز تجزیه و تحلیل می کنند.

این نکته نباید فراموش بشود که سوالات کنکور همه از داخل کتاب های درسی هستند وکتب کمک درسی بایدروش مطالعه صحیح منطبق با تفکر طراحان سوالات کنکور سراسری را به دانش آموز آموزش دهند.لذا تاثیر منابع کنکور به این صورت هست که مطالب را به صورت مفهومی و به شیوه تفکر طراحان در اختیار دانش آموز قرار می دهد.

بهترین منابع کنکور 98 را چطوری انتخاب کنیم؟

هر ساله سوالات کنکور به سمت مفهومی شدن و ترکیبی بودن کشیده می شوند ولی بسیاری از منابع کمک درسی کنکور سراسری 98 که  که در دسترس داوطلبان هستند خود را با این تغییرات وفق نداده اند و با همان رویه قبل چاپ و تکثیر می شوند که این وسط تنها کسی که متضرر خواهد شد داوطلب خواهد بود.

موسسات و ناشران کتب کنکوری باید بدانند که روش های تشریحی و فاقد کارایی دیگر جوابگوی سوالات مفهومی کنکور نیستند.

اما چگونه بهترین منایع کنکور 98 را انتخاب کنیم؟

فاکتورهای انتخاب یک منبع خوب کنکور کدام اند؟

یک منبع خوب برای کنکور باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تمام مباجث کتاب را خط به خط مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.
  • راهکارهای ساده و کوتاه را جهت مدیریت زمان سرجلسه کنکور ارائه دهد.
  • به صورت شهودی و مفهمومی مطالب را در اختیار داوطلب قرار دهند.
  • مطالب را در کم ترین زمان و حجم با کیفیتی خوب در اختیار داوطلب قرار دهند.

بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 کدامند؟

برای کسب رتبه خوب در کنکور سراسری 98 استفاده از منابع کمک آموزشی کنکور 98 حداقل در برخی از دروس می تواند مفید باشد.

در این جا قبل از بررسی تخصصی زیر گروه های مختلف ابتدا به سراغ دروس عمومی کنکور 98 خواهیم رفت:

بهترین منابع ادبیات کنکور 98

کتاب های کمک درسی برای درس ادبیات به دو شیوه تدریس می کنند:

کتبی که درس به درس آموزش می دهند و کتبی که موضوعی هستند.

از بهترین منابع ادبیات کنکور 98 کتاب های خیلی سبز و گاج که بیشتر به صورت درس به درس آموزش می دهند و کتب نشر الگو به صورت موضوعی بررسی می کنند.

بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98

درس دین و زندگی از در سهایی است که برای موفقیت در آن تکرار و تکرار می تواند عامل موفقیت باشد و از کتب آموزشی که به عنوان بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98 پیشنهاد میکنیم کتاب گاج نقره ای دین و زندگی و دین و زندگی حرف آخر هستند.

بهترین منابع عربی کنکور 98

در درس عربی ترجمه و قواعد حرف اول را می زنند و داوطلبی که بخواهد رتبه ای خوب را کسب کند باید به این مطالب تسلط خوبی را داشته باشد.دو منبع پر طرفدار به عنوان بهترین منابع عربی کنکور 98 که دربازار موجود هستند:عربی جامع خیلی سبز و عربی کامل گاج می باشند.

بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور 98

درس زبان یکی از درس های بسیار فرار کنکور می باشد و شاید یکی از درس هایی است که پیشنهاد می شود هر روز برای تسلط کامل به موضوعات و حفظیات مطالعه شود.

بیشترین سوالات زبان انگلیسی  مربوط به لغات و درک مطلب هست و گرامرو کلوز تست سوالات دیگر این درس هستند.از بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور 98 می توان:کتاب انگلیسی جامع مبتکران، زبان جامع گاج و نترسیم از متن دکتر رضا کیاسالار را پیشنهاد نمود.

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور98، بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 نظام جدید و نظام قدیم، انتخاب بهترین منابع نظام جدید، انتخاب بهترین منابع نظام قدیم و برنامه ریزی درسی کنکور 98 با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943



:: برچسب‌ها: رشته های تجربی به ترتیب الویت، رشته های تجربی، رشته تجربی، بهترین رشته های تجربی، بهترین رشته های تجربی در دانشگاه، رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی، رشته های پزشکی بدون کنکور، رشته های تجربی بدون کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

راهنمای خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری کمک می کند که بهترین مبلمان را برای محل کار خود تهیه کنید ما در این مطلب مواردی درباره راهنمای خرید مبلمان اداری ارائه می دهیم. راهنمای خرید مبلمان اداری مناسب و ارزان راهنمای خرید مبلمان اداری برای کسانی که در صدد تهیه یک مبلمان اداری شیک و در عین حال ارزان برای محل کار خود هستند اهمیت زیادی دارد. مسلما در تهیه مبلمان اداری نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. ما در این مطلب شما را با راهنمای خرید مبلمان اداری و همچنین بهترین راه برای خرید ارزان و اقساطی مبلمان اداری آشنا می کنیم. خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که متناسب با نیازهایتان بهترین مبلمان اداری را برای محل کار خود تهیه کنید. همانطور که می دانید مبلمان اداری در شکل ها و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. در خرید مبلمان اداری این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که آیا اندازه این مبلمان متناسب با محل مورد استفاده است یا نه. راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که در زمان خرید مبلمان به همه این نکات توجه کنید. در ابتدا باید بدانید که چه کسانی قصد دارند از مبلمان اداری استفاده کنند تعداد افراد استفاده کننده و همچنین سمت افراد نیز تاثیر زیادی بر انتخاب شما دارد. به طور کلی میزان مساحتی که برای هر فرد اختصاص داده می شود نزدیک به 6 متر مربع است که در زمان تهیه مبلمان اداری باید به این استاندارد توجه کرد. این فضا به راحتی یک میز و صندلی را در خود جای می دهد. سایر مواردی که در زمان خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کرد شامل موارد زیر هستند: زیبایی شناسی ترکیب بندی رنگ ها فضای در دسترس بودجه مورد نظر ارزیابی مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که در زمان خرید مبلمان اداری به موارد زیر دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین مبلمان اداری را برای خود تهیه کنید. مهم ترین این موارد شامل موارد زیر هستند: اندازه مناسب برای جابجایی شکل و فضای موجود صندلی های اداری مقدار بودجه تصویر، زیبایی شناسی عملکرد با رعایت موارد گفته شده می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه شما را خرید ارزان و مناسب مبلمان اداری آشنا می کنیم. راهنمای خرید مبلمان اداری برای خرید ارزان یکی دیگر از مزایای راهنمای خرید مبلمان اداری این است که باعث می شود شما یک خرید ارزان و با کیفیت داشته باشید. یکی از بهترین روش های خرید مبلمان اداری روش خرید اقساطی مبلمان اداری است. همانطور که می دانید این روزها با توجه به نوسان بازار و بالا و پایین شدن قیمت ها عده کمی از فروشنده ها اقدام به فروش مبلمان اقساطی می کنند اما ما با شرایط ویژه و خاصی که برای فروش محصولات خود داریم بهترین مبلمان اداری را به صورت اقساطی و پرداخت ماهیانه و با کمترین سود در اختیار شما قرار می دهیم. خرید اقساطی باعث می شود که شما مبلمان مورد نظر خود را در کیفیت و مدل دلخواه انتخاب کنید و نگرانی از بابت قیمت آن نداشته باشید زیرا ما هر نوع مبلمان مورد نظر شما را به صورت اقساطی به فروش می رسانیم. بنابراین اگر قصد خرید مبلمان اداری مورد نظرتان را دارید و به دلیل کمبود بودجه تاکنون نتوانسته اید آن را تهیه کنید راهنمای خرید مبلمان اداری را مطالعه کرده و با داشتن آگاهی کامل نسبت به مبلمان اداری، مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. هدف ما آسان کردن خرید برای کسانی است که به هر دلیلی قادر به خرید نقد محصول مورد نظر خود نیستند.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید مبلمان اداری، مبلمان شیک، مبل اداری، خرید مبل قسطی، دکراسیون ومبلمان منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 را برای اطلاع از شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بهمن ماه چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بهمن ماه اقدام نمایند.

 
شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

یکی از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97  این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند . اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نماید . هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود  انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 است که اواخر آذر ماه سال 1397 می باشد. که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند . کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از طریق اطلاعیه ای که در سایت منتشر می شود می توانند ثبت نام نمایند و با توجه به علایق خود تکمیل ظرفیت سراسری را که در نظر دارند ثبت نام نمایند.

 

 

 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

 

تکمیل ظرفیت کنکور 97

 

 

کلیه داوطلبانی که درانتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند در تکمیل ظرفیت 97 می توانند در صورت ارائه شدن رشته مورد علاقه اشان می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به علت عدم ثبت نام تعدادی از داوطلبان در کد رشته قبولی و یا ثبت نام در کد رشته ای دیگر می تواند فرصتی را برای داوطلب بوجود آورد که بتواند در رشته ای که مورد نظرش است ثبت نام نماید .

 

 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور 97 فرصت مجددایست که داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه های سراسری دارند . یعنی در حقیقت اگر ظرفیت باقیمانده در دانشگاه های سراسری از ورودی مهر وجود داشته باشد ویا ظرفیتی افزوده گردد به ظرفیت دانشگاه های کشور از طریق اطلاعیه ای که سازمان سنجش در وبگاه خود می دهد داوطلبان پر می کنند و می توانند اقدامات اولیه را نیز انجام دهند .همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

 

 

حذف تکمیل ظرفیت

در این رابطه داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند و وبگاه سازمان سنجش را چک نمایند اگر اطلاعیه ای در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 منتشر شود می توانند برای ثبت نام اقدام کنند .ولی احتمالا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت پرستاری در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب درخت دانش ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، شرایط ، شرایط تکمیل ظرفیت کنکور 97، تکمیل ظرفیت پرستاری، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، تکمیل ظرفیت سراسری، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

بهترین رشته های تجربی

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور عبارتند از : رشته دامپزشکی و رشته علوم تغذیه و رشته دندانپزشکی و رشته پزشکی و رشته دارو سازی و رشته فیزیوتراپی و رشته رادیولوژی و رشته بینایی سنجی و رشته اتاق عمل و رشته علوم آزمایشگاهی و رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی و رشته مامایی و رشته کاردرمانی و رشته مدیریت اعضای مصنوعی و رشته گفتاردرمانی و علوم قرآن می باشد.

 

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور

بهترین رشته های تجربی در دانشگاه عبارتند از : رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی و دامپزشکی و علوم تغذیه و پرستاری و کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی رادیولوژی و رشته شنوایی سنجی و رشته های هوشبری و روانشناسی و بینایی سنجی و زیست شناسی سلولی مولکولی و دبیری شیمی و اعضای مصنوعی و دبیری زیست شناسی و مامایی و کاردرمانی و مدیریت و زیست شناسی و ....می باشند .

رشته های تجربی به ترتیب الویت

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با نحوه الویت بندی رشته های تجربی با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .اولا رشته های تجربی به ترتیب الویت دارای 3 دسته می باشند .که این 3 دسته در رشته های تجربی به ترتیب الویت عبارتند از : رشته های پزشکی و رشته های پیرا پزشکی و رشته های غیرپزشکی که لازم به ذکر است هر کدام از این دسته ها شامل رشته هایی هستند که در ادامه بدان می پردازیم .

  • رشته هایی پزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی می باشند .
  • رشته های پیراپزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های پرستاری و مامایی و اتاق عمل و هوشبری و ....می باشند .
  • رشته های غیرپزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های اقتصاد و حسابداری و روانشناسی و مدیریت بازرگانی و شیمی و ... می باشند .

معرفی بهترین رشته های تجربی

از آن جا که رشته تجربی دارای 5 زیرگروه می باشد .دروس اختصاصی  ضرایب هر زیر گروه قطعا متفاوت خواهد بود .

برای معرفی رشته های تجربی لازم است:

  1.  رشته های تجربی در زیرگروه 1 که عبارتند از : رشته های دامپزشکی و پرستاری و اعضای مصنوعی و بهداشت مواد غذایی و  زیست فناوری و کاردرمانی و گفتاردرمانی و هوشبری و شنوایی شناسی و فیزیوتراپی و برخی رشته های دیگر معرفی گردند .
  2. رشته های تجربی در زیرگروه 2 که عبارتند از : رشته های فناوری اطلاعات سلامت و مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی و تکنولوژی پزشکی هسته ای و دبیری شیمی و شیمی معرفی گردند.
  3. رشته های تجربی در زیرگروه 3 که عبارتند از : رشته های اقیانوس شناسی و زمین شناسی معرفی گردند .
  4. رشته های تجربی در زیرگروه 4 که عبارتند از : رشته های علوم قضایی و حسابداری و مدیریت صنعتی و علوم اقتصادی و علوم اقتصادی و اقتصاد اسلامی و برخی رشته های دیگر معرفی گردند .
  5. رشته های تجربی در  زیر گروه 5  که عبارتند از : رشته های آموزش تربیت بدنی و کتابداری در شاخه پزشکی و امنیت اطلاعات و مددکاری اجتماعی و اقتصاد کشاورزی معرفی گردند.

معرفی بهترین رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1483 می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 2254 می باشد همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 3936 می باشد .در ادامه سعی داریم به معرفی رشته های تجربی با رتبه برای دندانپزشکی و داروسازی بپردازیم . رتبه لازم برای قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1230می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 2273 و همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 909می باشد . . رتبه لازم برای قبولی رشته داروسازی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1629 می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 3378 و همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 1755می باشد.

 

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

پردرآمدترین رشته های تجربی بدون آزمون

پردرآمدترین رشته های تجربی که می توان از آن ها نام برد رشته های پزشکی بدون کنکور و دندان پزشکی بدون کنکور و داروسازی بدون کنکور می باشند .با توجه به بازار کاری خوب در این رشته ها رقابت بالایی برای ورود به دانشگاه  سراسری دراین رشته ها نسبت به سایر رشته های تجربی وجود دارد.

 

مشاوره رشته های تجربی بدون کنکوردرخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره رشته های تجربی در انتخاب رشته نهم در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: بهترین رشته های تجربی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 چگونه است؟

 

 

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با نحوه  ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98  با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . نحوه  ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 به این صورت است که ابتدا داوطلبان می بایست یک سری اطلاعات و مدارک به همراه داشته باشند وبعد وارد سایت شوند وبرای ثبت نام اقدام نمایند . .طبق هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور از طریق وبگاه سازمان سنجش ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام می دهد .داوطلبان متقاضی گروهای آزمایشی ا صلی یعنی  کنکور تجربی کنکور انسانی کنکور ریاضی کنکور هنر وزبان های خارجه گروه های آزمایشی شناور می توانند ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام دهند

 

 

ثبت نام کنکور سراسری 98

مراحل گام به گام ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 به چه صورتی است ؟

داوطلبان می بایست برای انجام مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 98 اولا کد پیگیری ثبت نام و همین طور شماره پرونده و نیز شماره سریال ثبت نام ( شماره 12 رقمی مندرج در سریال اعتباری ثبت نام ) را از طریق وبگاه سنجش برای انجام انتخاب رشته و نیز مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی ویا مشاهده کارنامه نوبت اول ومشاهده کارنامه نهایی دریافت نمایند .لازم به ذکر است این مدارک آزمون را باید به دقت نزد خود نگهداری بنمایند .داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی می توانند با مراجعه به قسمت  ویرایش اطلاعات در وبگاه سازمان سنجش فقط از تاریخ 19 بهمن لغایت بیست وهشتم بهمن نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات اقدام نمایند .لازم است متقاضیان بعد از دریافت دفترچه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 فرم پیش ثبت نام کنکور 98 تکمیل کنند در زمان ثبت نام نیزاین  مدارکی را که در ادامه بدان می پردازیم باید آماده کنند .مدارک شامل معدل کتبی دیپلم و کد پیگیری سهمیه رزمندگان ( برای مشمولان سهمیه رزمندگان ) و فایل عکس اسکن شده و کد نظام وظیفه و شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده و  کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی و شناسنامه و کارت ملی و  کد پستی محل سکونت و کد مربوط به منطقه می باشد .

 

 

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 کی است ؟

داوطلبان می بایست از تاریخ اول بهمن لغایت هشتم بهمن ماه برای ثبت نام کنکور 98 اقدام نمایند .داوطلبان لازم است برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون سراسری98 ابتدا سایت سازمان سنجش را چک بکنند که به محض انتشار اطلاعیه بتوانند اقدامات اولیه را انجام دهند . که احتمالا داوطلبینی که در این بازه ثبت نامی موفق به ثبت نام نشده اند فرصتی چند روزه برای متقاضیان تعیین می شود که بتوانند انتخاب رشته کنکور 98 را انجام دهند .

 

 

زمان برگزاری آزمون سراسری 98 کی است ؟

 

 

از آن جا که ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد امسال نیز مطابق سال های گذشته ادغام شده است .با توجه به این که آزمون سراسری آزمون بزرگی ایست .زمان برگزاری آزمون سراسری 98 زمان  برگزاری کنکور 98 ، در روزهای 13 و 14 تیر ماه ۹۸ خواهد بود .

 

 

شرایط ثبت نام کنکورسراسری 98 چگونه است ؟

 

 

 

داوطلبان باید از شرایط کنکور 98 عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در کنکور سراسری 98 برخوردار باشند که در ادامه بدان می پردازیم . شرایط عمومی عبارتند از:سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه و اعتقادات مذهبی می باشند .که البته شرایط دیگری نظیر نداشتن سوء پیشینه و فساد اخلاقی و عدم سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی و عدم مخالفت ( دشمنی ، منظور اهتراض نیست ) به نظام جمهوری اسلامی ایران
   تبصره - درصورتی که داوطلب در گذشته نسبت به نظام جمهوذی اسلامی ایران اعتراضی داشته است ، می بایست تغییر نظر وی مشخص گردد . اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است .ونیز می توان ازموارد دیگر به عدم اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد .

 

شرایط اختصاصی کنکور سراسری 98 نیز عبارتند از :متقاضیانی که از سال 64 به بعد تا کنون 2 بار با شرکت در کنکور سراسری روزانه پذیرفته شده اند ، امکان ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت .

 

 

 

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

آن دسته ازداوطلبانی  که در یکی از رشته های مقطع لیسانس در دوره روزانه تحصیل کرده باشند ، طبق رای دیوان عدالت اداری در صورت پذیرش در رشته های دکتری پزشکی شامل پدندانپزشکی ، داروسازی و پزشکی در دوره روزانه امکان ثبت نام خواهند داشت .

 

 

آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی دوره روزانه در یکی از مقاطع دکتری و یا کارشناسی ارشد و یا کارشناسی و یا کاردانی باشند حق ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت مگر درصورتی که تا اسفندماه 97 انصراف از تحصیل دانشگاه روزانه خود را بطور قطعی بدهند .

 

 

لازم به ذکر است داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت کرده اند و در دوره روزانه پذیرفته شده اند می توانند پس از انصراف قطعی از تحصیل خود تا اسفند ماه 97 نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 98 و پذیرش در دوره های غیر روزانه (پردیس خودگردان ، آزاد، مجازی و شبانه  و..) اقدام نمایند . اگر داوطلبی نیز در کنکور 97 در دوره های غیرروزانه پذیرفته شده باشد می تواند بدون آنکه نیازی به انصراف باشد در کنکور سراسری 98 ثبت نام نماید و پس از پذیرفته شدن در کنکور 98 نسبت به انصراف از دانشگاه قبلی خود اقدام نماید .داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور سراسری 98 باید دارای مدرک پایان تحصیل دوازدهم (دیپلم نظام قدیم ) و یا مدرک پیش دانشگاهی کسب کرده باشند ویا دارای مدرک فوق دیپلم باشند و نیز یا دارای مدرک یپلم چهارساله نظام قدیم باشند .

 

 

مشاوره ثبت نام اینترنتی کنکور 98درخت دانش چگونه است ؟

 

 

داوطلبان مشتاق به تحصیل در دانشگاه می توانند برای ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 با مشاوران مجرب درخت دانش برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره ثبت نام اینترنتی کنکور 98  در ارتباط باشند.

 کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در تماس باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98، ثبت نام کنکور سراسری 98، ثبت نام کنکور 98، شرایط کنکور 98، ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام مدارس شاهد چگونه است؟

ثبت نام مدارس شاهد از دانش آموزان برای ورود به پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه انجام می شود.مدارس شاهد کیفیت آموزشی بسیار بالایی دارند به خاطر جذب بهترین دبیران در این مدارس.عمدتا بر روی مسائل تربیتی، پرورشی و فوق برنامه فعالیت می کنند و هدف اصلی مدارس شاهد تحت چوشش قرار دادن جامعه ایثارگران است و ظرفیت خالی را به  دانش آموزان دیگر اختصاص می دهند برخی از سوالات دانش آموزان و والدین آنها که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم:

و...؟

ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد چگونه است؟

ثبت نام مدارس شاهد 98 از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می شود. کلیه ی دانش آموزان که مایل به ادامه تحصیل در مدارس شاهد هستند  باید از طریق سایت مذکور اقدام به ثبت نام نمایند و مدارس هیچگونه ثبت نام و یا پیش ثبت نامی به صورت حضوری انجام نمی دهند.

معرفی سامانه سجا

ین سامانه که به اختصار سجا (سامانه جامع آموزش) نامیده می شود در بهار سال 1394 با هدف یک پارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران راه اندازی شد.

کلیه فعالیت های مدارس شاهد از جمله ثبت نام, برگزاری کلاس های جبرانی و کنکوری, گزارشگیری و سایر اقدامات از طریق این سامانه انجام می شود.

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و جامعیت آماری به سایر سیستم ها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان), بکفا (سیستم های ساماندهی نیروی انسانی) سیستم پرسنلی, سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است. تا اطلاعات مورد نیاز دانش آموزان  به آسانی و کمترین زمان در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

نحوه ورود به سامانه سجا

دانش آموزان با توجه به پایه ای که می خواهند به آن وارد شوند در تاریخ های مقرربه معرفی سایت سجا شاهد جهت ثبت نام مراجعه نمایند و از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره سریال شناسنامه به عنوان رمز عبوراستفاده نمایند:

  • پایه اول ابتدایی(دوره ابتدایی) از 1خرداد الی 15 خرداد
  • پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از1تیر الی 14تیر
  • پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از 10تیر الی 24 تیر

با توجه به حساسیت اطلاعات واردی از طرف دانش آموزان می توانید  سوالات و ابهامات خود را در مورد زمان، نحوه و شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 با مشاوران درخت دانش در میان بگذارید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره  9099072943 و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 چیست؟

ثبت نام مدارس شاهد شامل شرایط عمومی و شرایط خصوصی است.

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد

آیا فقط فرزندان و یا بستگان شهدا و ایثارگران می توانند در مدارس شاهد ثبت نام نمایند؟

خیر, کلیه دانش آموزان می توانند در مدارس شاهد 98 ثبت نام نمایند. با توجه به خط مشی اصلی مدارس شاهد ظرفیت اصلی با جامعه ایثارگران است و دانش آموز غیر شاهد باشرایط زیر می توانند مورد پذیرش قرار گیرند:

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 دانش آموزان  غیر شاهد پایه دوم تا ششم:کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه

شرایط ثبت نام  دانش آموزان پایه هفتم: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.

 

شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهدرا داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98

تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آیین نامه مدارس شاهد باشند. برای داوطلبان دختر پوشش چادر الزامی می باشد.

کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید دارای صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد باشند. که آیین نامه در سامانه سجا موجود می باشد.

اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهداست. که در سامانه سجا محدوده ها مشخص است.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد

دانش آموزان شاهد و آزادگان و جانبازان بالای50 درصد می بایست در زمان تعین شده نسبت به ثبت نام در سامانه سجا. سجا اقدام نمایند و پس از آن در زمان تعین شده به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.

مدارس شاهد

در صورتی که دانش آموز شاهد دارای موارد انضباطی باشد و از قوانین موجود در آیین نامه پیروی نکند. مدیران مدارس شاهد می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نمایند تا در مورد آن تصمیم مناسب گرفته شود.

دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب نمره علمی لازم را در دروس خود کسب نموده تا بتوانند در مدارس شاهد ماندگار شده و ادامه تحصیل نمایند. در صورتی که دانش آموزی نتواند نمره علمی مطلوب را کسب نماید مدیر مدرسه موظف به شناسایی نقاط ضعف دانش ـآموز و تلاش برای رفع آن از طریق برگزاری کلاس های جبرانی می باشد.

امتیاز لازم برای قبولی در مدارس شاهد 98

اولویت پذیرش در مدارس شاهد به ترتیب:

فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر

خواهر زاده یا برادر زاده شهیدشهید و جانباز بالای70 درصد

فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی

فرزند جانباز 25 تا49 درصد

نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر

نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

فرزند همسر شهید

دانش آموز جانباز

فرزند مدافعین حرم

امتیاز هر دانش آموز برای قبولی در مدارس شاهد 98 چگونه محاسبه می شود؟

امتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز

امتیاز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعین خرم هر ماه30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهد شد

حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز

حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه2 امتیاز

حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر60 ماه به ازای هرماه یک امتیاز

حضور در مناطق امنیتی شمال غرب ایران از تاریخ اول فروروردین58 تا31 شهریور 59 به مدت18 ماه هر ماه15 امتیاز

نوه آزاده 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد) نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد

 

ثبت نام مدارس شاهد 97-98

امتیاز برای فرزندان بدون سهمیه و با سهمیه در ثبت نام مدارس شاهد98

امتیاز فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز: احداث و سخت مدرسه120 امتیاز, اهدای زمین80 امتیاز, تجهیز مدرسه به نسبت هزینه مصرفی(مدارس شاهد50 امتیاز, مدارس غیر شاهد20 امتیاز) حداکثر امتیاز در این بخش120 امتیاز است.

امتیاز برندگان رتبه اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ, مفاهیم, قراءت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین المللی60 امتیاز و حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.

امتیاز برندگان رتبه اول تا سوم مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و مسابقات فرهنگی , هنری, ورزشی و علمی در سطح بین المللی60 امتیازو حداکثر امتیاز150 امتیاز می باشد.

امتیاز فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش, بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته, مامور یا انتقالی به ادارات دیگر هر سال سابقه خدمت رسمی5 امتیاز(حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند300 امتیاز)

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد 98 درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور پاسخگوی کلیه سوالات شما در رابطه با نحوه پذیرش درپیش ثبت نام مدارس شاهد, نزدیک ترین آدرس مدارس راهنمایی شاهد به محل زندگی شما, زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 و ورود به سامانه سجا 98, نحوه امتیاز دهی در سامانه سجا(saja.medu.ir) و معرفی بهترین منابع آموزشی پاسخگوی شما می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران ما در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس شاهد چگونه است؟، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99، نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98، سجا، سامانه سجا، سایت سجا، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98، پیش ثبت نام مدارس شاهد، زمان ثبت نام مدارس شاهد 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کی خواهد بود؟

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چگونه است؟

شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟

...؟؟؟

کنکور سراسری 98 و استرس،امید و هیجانات همراه آن هر سال کانون توجه بسیاری از دانش آموزان و خانواده های این عزیزان است.شرکت در ماراتن کنکور برای داوطلبان ورود به دانشگاه ها از کم سن ترین متقاضی تا مسن ترین آنها جذابیت ها و هراس های خاص خود را دارد.کنکور سراسری ۹۸ اولین کنکور و شاید آخرین کنکوری هست که سازمان سنجش دو دسته سوال برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید طرح خواهد نمود اما برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کی خواهد بود؟

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 همچون سال های گذشته از دهه آخر اسفند از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.پیش بینی می شود طبق روال سال های قبلی بازه زمانی 7 روزه ای برای ثبت نام با تاخیر متقاضیان تعیین شود.

 

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98

برای ثبت نام کنکور 98 خود می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با تماس ازتلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943 از طریق مشاوران درخت دانش با کمترین نگرانی اقدام نمایید.

زمان برگزاری ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کی خواهد بود؟

آزمون سراسری هر ساله  تنها یک بار در تیر ماه و از سال ۱۳۹۱ به صورت یک مرحله‌ای بر گزار می شود.

 چند سالی که دانشگاه آزاد نیز پذیرش خود را از طریق کنکور سراسری انجام میدهد و باهم ادغام شده اند.سازمان سنجش زمان دقیق برگزاری کنکور 98 را روزهای پنج شنبه و جمعه تاریخ 13 و 14 تیرماه 98 اعلام نموده است.

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

مدت زمان باقی مانده تا کنکور 98 از زمان نوشتن این مقاله (21 آبان 97) تا برگزاری کنکور 98 :

227 روز و 19 ساعت

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چگونه است؟

کنکور سراسری98  برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنربه صورت جداگانه  و صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.

هر داوطلب  گروه آزمایشی رشته های نظری علاوه بر گروه آزمایشی امتحانی خود در زیر گروه های زبان های خارجی و هنر نیز می تواند شرکت نماید. البته در این صورت علاوه بر خرید کارت اعتباری زیر گروه آزمایشی خود باید یک کارت اعتباری دیگری برای گروه هنر و زبان های خارجی خریداری نمایند.

داوطلبانی که مایل به  ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی هستند  نیز باید کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند.

جهت شرکت در آزمون سراسری 98 داوطلب باید مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی داشته باشد. و برای داوطلبان داشتن کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی الزامی است.

نکته قابل توجه در ثبت نام کنکور سراسری ۹۸:

داوطلبان محترم حتما قبل از ثبت نام دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ را دریافت نمایند و فرم پیش ثبت نام کنکور ۹۸ که به صورت آماده در انتهای دفترچه قرار داده شده را تکمیل نمایند و در زمان ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش مدارک زیر را به همرا داشته باشند:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • فایل عکس اسکن شده مطابق سایز خواسته شده
  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده ( به تعداد گروه هایی که می خواهید شرکت کنید)
  • معدل کتبی دیپلم
  • کد مربوط به منطقه و کد پستی محل سکونت
  • کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی ( که از دبیرستان برای مشمولان سوابق تحصیلی صادر می شود)
  • کد پیگیری سهمیه رزمندگان ( برای مشمولین سهمیه رزمندگان )
  • کد نظام وظیفه ( برای متقاضیان مرد)

در صورت داشتن ابهام یا سوال در هر مرحله از ثبت نام با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید

9099072943 از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟

از آنجا که کنکور ۹۸، دو آزمون جداگانه (دو مجموعه سوال) برای نظام جدید و نظام قدیم طراحی می شود لذا داوطلبان با توجه به اینکه فارغ‌التحصیل نظام قدیم یا نظام جدید هستند ،باید در آزمون مربوط به نظام آموزشی که در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند، شرکت نمایند.

داوطلبین محترم قبل از ثبت نام با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کنکور ۹۸ از شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ آگاهی کامل را به دست آورده و اقدام به ثبت نام نمایند.

کنکور 98 دارای شرایط عمومی و اختصاصی است و به عنوان مهم ترین نکته می توان اشاره نمود داوطلبی می تواند در ککور سراسری ثبت نام نماید که دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) را داشته باشد.

 

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در طول فرآیند ثبت نام کنکور سراسری ۹۸، برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸، معرفی بهترین منابع کنکور ۹۸، بهترین منابع نطام جدید و نطام قدیم کنکور سراسری ۹۸ در کنار شما خواهند بود .

راه های ارتباط با مشاوران درخت دانش:

تماس از تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸، زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ ، نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸، ر، ثبت نام کنکور 98، زمان برگزاری ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ ، انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸، شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ ، مشاوره ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن نیمسال دوم به چه صورتی می باشد؟

چندین سال است که زمزمه حذف کنکور به گوش می رسد.در همین راستا دانشگاه آزاد آمادگی خود را برای ارائه تقریبا 95 درصد از رشته ها بدون هیچ آزمون ورودی و در قالب بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام کرده است.ما در این مقاله سوالات پر تکراری که مطرح کردیم را در راستای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن ۹۷ پاسخ خواهیم داد به این امید که متقاضیان این رشته ها با کمترین دغدغه وارد دانشگاه شوند پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

چه کسانی می توانند در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب رشته کنند؟

دارندگان دیپلم نظام قدیم، دارندگان مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در مقاطع مختلف بنا به مدک خود اقدام به ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نمایند.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن کی هست؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97  از نیمه دوم آذر ماه شروع خواهد شد.(ورودی های بهمن)

 

 

داوطلبان حتما قبل از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید از مقطع تحصیلی که میخواهند انتخاب کنند و اینکه رشته ی مورد نظرشون اطلاع کافی داشته باشند زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و باید کارت اعتباری دوم خریداری کنند.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چه مدت است؟

با شروع فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس آزمون نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 به مدت 15 روز هست (تا اوایل دی ماه 97 ) و براساس تجربه مشاوران درخت دانش توصیه میکنیم ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنید.

 

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 بهمن ماه است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید

 

 

مرحله دوم:مراجعه به سایت و انجام مراحل بعدی ثبت نام شامل:

 

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۷

 

وارد کردن اطلاعات فردی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

تکمیل اطلاعات مدرک دیپلم

 

 

تذکر1:در وارد کردن اطلاعات مربوط به معدل کتبی دیپلم نهایت دقت را بفرمایید.

 

 

تذکر2:ابتدا دفترچه انتخاب رشته را کامل مطالعه بفرمایید که گروه آزمایشی انتخابی را اشتباه وارد نکنید.

 

 

آپلود کردن مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بهمن 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد به صورت دو مرحله ای است که مرحله اول خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد و مرحله دوم که از حساسیت بیشتری برخوردار است و داوطلبان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد چوه امکان ویرایش اطلاعات و یا تغیر گروه آزمایشی امکان پذیر نمی باشد.

در سالهای نه چندان دور همواره راهیابی به دانشگاه برای بسیاری از متقاضیان از طریق کنکور و آزمون سراسری مشکل و طاقت فرسا بود. در سالهای اخیر دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف و دانشگاه های مختلف بدون کنکور نموده است.

بیش از 4 سال می باشد که این دانشگاه بدون کنکور دانشجو می پذیرد. تا سال 93 دانشجویان دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرش می شدند اما از سال 93 به بعد نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 این دانشگاه تغییر پیدا کرد، به طوری که داوطلبان رشته های نظری برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانند رشته هایی غیر از گروه نظری خود انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای کارشناسی پیوسته 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 با سالهای دیگر خیلی متفاوت می باشد، سامانه ثبت نام بدون کنکور کاملا هوشمند می باشد و دیگر انتخاب رشته بر اساس کد رشته نیست و با اعلام علاقه مندی به رشته و دانشگاه سایت اولویت را مشخص خواهد کرد.

 

امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی وجود ندارد این نکته مهمترین بخش نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد، داوطلبین بدون کنکور دانشگاه ازاد باید کاملا دقت نموده و کد رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج را صحیح وارد نمایند.

شرایط ثبت نام اینترنتی بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98 

درباره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 ابتدا باید به این نکته توجه نمود که این ثبت نام به دو دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شوند. منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همان لیسانس پیوسته می باشد در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته داشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای شرایط لازم باشند، یعنی دارای هم مدرک دیپلم و هم مدرک پیش دانشگاهی باشند و دارای حد نصاب معدل برای ورود به رشته مورد نظر باشد چون امسال برای مهر ماه نیز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

 

 

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب چند رشته می باشد؟

شما در هر زیر گروه آزمایشی که انتخاب می کنید  مجاز به انتخاب 20 کد رشته/محل می باشید.

 

 

و در نهایت ثبت نهایی اطلاعات را بزنید.

 

 

چه کسانی می توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادنیمسال دوم انجام دهند؟

دارندگان دیپلم نظام قدیم، دارندگان مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در مقاطع مختلف بنا به مدک خود اقدام به ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم نمایند.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98

تاثیر معدل در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چگونه است؟

ملاک پذیرش در بدون کنکور دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی می باشد و معدل کتبی بالاتر شانس قبولی شما را بالاتر میبرد.

 

 

یعنی بسته به تعداد متقاضیان و ظرفیت دانشگاه مورد نظر این معدل های بالاتر هستند که پذیرش می شوند.

 

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد 97-98 شامل چه مدارکی می باشد؟

 

 

  • عکس 3در4
  • عکس از صفحه اول شناسنامه
  • عکس از کارت ملی
  • عکس از مدک دیپلم
  • ثبت نهایی اطلاعات

 

 

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود.

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

 

شماره تماس:  9099072943 (از تلفن ثابت وبدون کد)

 

 

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن نیمسال دوم، ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان

  • چه کسانی می توانند در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند؟
  • مدارک لازم جهت شرکت در کنکور سراسری 98 کدامند؟
  • زمان برگزاری کنکور سراسری 98 جه تاریخی است؟
  • شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 و به چه کسانی تعلق نمیگیرد؟
  • ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان چگونه است؟

برای برگزاری کنکور سراسری98 نیز هماندد سال های گذشته مراحلی وجود دارد. که گام به گام می بایست آن ها را طی نمایید و به مقصد نهایی که قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر شماست, برسید. درخت دانش تا رسیدن به مقصد مورد نظر همراه شما خواهد بود. اولین گام برای موفقیت در کنکور سراسری 98, برنامه ریزی کنکور سراسری 98 می باشد که شما می توانید پست های مربوط به آن را در مباحث گذشته سایت درخت دانش مطالعه نمایید. گام بعدی ثبت نام در کنکور سراسری 98 است. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 را برای شما بازگو نماییم.

ثبت نام کنکور سراسری 98

گروه های آزمایشی که می توانند در کنکور سراسری 98 شرکت کنند؟

ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان همانند سال های گذشته آزمون سراسری در پنج گروه آزمایشی انسانی, تجربی, ریاضی, هنر و زبان برگزار می شود. که از این پنج گروه سه گروه (ریاضی, تجربی, انسانی) به عنوان گروه های اصلی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می بایست از میان این سه گروه تنها در یکی از آنها عضویت داشته باشد. اما رشته های هنر و زبان رشته فرعی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می تواند در کنار رشاه اصلی خود در یکی از این رشته های فرعی و یا در هردو آنها نیز شرکت نماید. و یا برخی از داوطلبان که قصد شرکت در گروه های اصلی را ندارند می توانند در یکی یا هردوی رشته های فرعی در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند. اما می بایست در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 98 برای هرکدام از رشته های مورد آزمون کارت اعتباری خریداری نمایند. که در قسمت نحوه ثبت نام کنکور سراسری98 به آن خواهیم پرداخت.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری98

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به آدرسsanjesh.org انجام می شود و کاملا به صورت غیرحضوری و اینترنتی می باشد. در هنگام ثبت نام برروی این سایت یک لینک با عنوان ثبت نام  کنکور سراسری 98 فعال می شود که شما می توانید با ورود به صفحه ثبت نام و انجام مراحل بعدی ثبت نام و پرکردن تک تک بند ها به ترتیب و نهایتا با دریافت کدپیگیری ثبت نام , ثبت نام خود را با موفقیت به اتمام برسانید. البته در اینجا 3 نکته الزامی می باشد:

1-همزمان با شروع ثبت نام کنکور سراسرس98, دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 برروی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد که داوطلبان میبایست قبل از انجام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 آن را مطالعه نمایند و از کلیه ی قوانین و ضوابط عمومی و اختصاصی ثبت نام مطلع شوند.و از اینکه چه کسانی می توانند در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند و یا اینکه چه کسانی واجد شرایط شرکت در کنکور سراسری98 می باشند آگاه شوند. در صورتی که هر یک از بندهای دفترچه کنکور سراسری 98 برای شما غیر قابل فهم بود و یا دچار سرگردانی شدید و در این باره برایتان سوالاتی پیش آمد می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاورین متخصص درخت دانش گفت وگو نمایید و هر بند را که متوجه نشدید از مشاورین ما بپرسید.

2-پس از مطالعه دفترچه ثبت نام می توانید در صفحه آخر دفترچه شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایید. تا در هنگام ثبت نام و ثبت در سیستم دچار اشتباه نشوید و کلیه مدارک مورد نیاز را با خود داشته باشید.

3-توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام کنکور 98 می بایست به تعداد گروه های آموزشی که می خواهید در آن ها شرکت نمایید کارت اعتباری خریداری نمایید و در هنگام ثبت نام کنکور 98 شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را حتما با خود داشته باشید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98

1-شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده

2-کد سوابق تحصیلی و کد سوابق پیش دانشگاهی

3-شناسنامه و کارت ملی

4-کد منطقه و کدپستی محل سکونت

5-کد نظام وظیفه(متقاضیان مرد)

6-معدل کتبی دیپلم

7-کد پیگیری سهمیه رزمندگان(برای داوطلبان مشمول سهمیه رزمندگان)

8-فایل عکس اسکن شده

مشاوره ثبت نام کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با ترکیبی از مشاورین مجرب خود در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، محیط آموزشی مناسب به صورت پانسیون مطالعاتی در تهران، برنامه ریزی درسی کنکور 98 برای تمامی شهرستان ها به نسبت توانایی داوطلبان، معرفی منابع کنکور سراسری 98، حذفیات کنکور سراسری 98 همراه شما خواهند بود. با توجه به اینکه کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید با نظام قدیم متفاوت خواهد بود پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت برنامه ریزی های درسی خود را برای کنکور 98 شروع نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 98، ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان ، کنکور سراسری 98، زمان برگزاری کنکور سراسری 98، شرایط شرکت در کنکور سراسری 98، نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98، شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98، مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه آزاد علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند .کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کرده وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم 97 – 98 می توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 اقدام نمایند .

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کی شروع می شود ؟

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را برای اطلاع از شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 – 98 اقدام نمایند.

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 چگونه است ؟

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 را دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 را فقط از گرایش رشته خودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.کلا دانشگاه درتکمیل ظرفیت بر اساس تراز ویا رتبه ای که داوطلب در کنکور 97 اورده است می تواند دانشجو پذیرش نماید .

شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 به چه صورتی است ؟

داوطلب ابتدا با توجه به شناختی که درباره رتبه لازمه برای پذیرش و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کسب کرده است بایستی برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نماید .یکی از شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نماید . اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 به چه طریقی است ؟

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید

 

 



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم، زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

رشته روانشناسی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97-98

آیا ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی در تهران و شهرستان ها امکان پذیر می باشد؟(بله)

شرایط جدید ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی به چه صورت می باشد؟(دانشگاه آزاد-بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران-غیرانتفاعی-بدون کنکور روانشناسی سراسری)

رشته روانشناسی را چه دانشگاه هایی ارائه می دهند؟(تهران-شهرستان ها)

معدل لازم برای قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد؟(مطالعه مقاله)

و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم به تمامی سوالات که داوطلبان رشته روانشناسی بدون کنکور 97-98 دارند را پاسخ دهیم.

بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد 97-98

رشته روانشناسی بدون آزمون با توجه به بالا بودن متقاضیان این رشته و همچنین بازار کار بهتر نسبت به بقیه رشته ها معمولا در اولویت انتخاب افراد قرار دارد. با توجه به پذیرش بدون کنکور بهمن ماه 97 رشته روانشناسی دانشگاه آزاد و پیام نور افراد می توانند برای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی بدون کنکور آزاد تهران نیمسال دوم 97-98 خود اقدام کنند.

رشته روانشناسی هم جزء رشته هایی است که به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود. متقاضیان نیمسال دوم ( بهمن ماه 97 ) می توانند از اواخر آذر ماه تا اوایل دی ماه در این رشته ثبت نام کنند. مدارک لازم جهت ثبت نام عبارت است از اصلاعات کلی و مشخصات عمومی داوطلبان و اسکن عکس 3*4 و نیز خرید یک کارت اعتباری از دانشگاه آزاد.

برای اطلاعات بیشتر و برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی روانشناسی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دانشگاه های آزاد که رشته روانشناسی را بدون کنکور ارائه می دهند کدامند؟

در زیر واحد های دانشگاهی روانشناسی تهران و شهرستان های اطراف تهران را برای نمونه برای شما ذکر خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی کارشناسی پیام نور

افرادی که در جلسه کنکور سراسری 96 شرکت داشته اند و یا اینکه در جلسه کنکور حضور نداشته اند می توانند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم

داشتن مدرک پیش دانشگاهی

داشتن مدرک فوق دیپلم کاردانی

زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سازمان سنجش متقاضیان بدون کنکور پیام نور می توانند در نیمه اول دی ماه 97 برای ثبت نام خود اقدام کنند. دوستان می توانند با خرید کارت اعتباری 20000 هزار تومانی از سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام داده و روز بعد برای ثبت نام حضوری و دریافت برنامه های هفتگی خود به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

مشاوره بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران

دوستان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین پذیرش و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند. دوستان عزیز می توانند در رشته های حقوق، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی نفت، رشته های مدیریت را در واحد های تهران تحصیل بفرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رشته روانشناسی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97-98، بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران، معدل لازم برای قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد، رشته روانشناسی بدون کنکور، روانشناسی بدون کنکور آزاد تهران نیمسال دوم 97-98،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم، شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی کارشناسی، پیام نور، زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

رشته روانشناسی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97-98

آیا ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی در تهران و شهرستان ها امکان پذیر می باشد؟(بله)

شرایط جدید ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی به چه صورت می باشد؟(دانشگاه آزاد-بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران-غیرانتفاعی-بدون کنکور روانشناسی سراسری)

رشته روانشناسی را چه دانشگاه هایی ارائه می دهند؟(تهران-شهرستان ها)

معدل لازم برای قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد؟(مطالعه مقاله)

و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم به تمامی سوالات که داوطلبان رشته روانشناسی بدون کنکور 97-98 دارند را پاسخ دهیم.

بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد 97-98

رشته روانشناسی بدون آزمون با توجه به بالا بودن متقاضیان این رشته و همچنین بازار کار بهتر نسبت به بقیه رشته ها معمولا در اولویت انتخاب افراد قرار دارد. با توجه به پذیرش بدون کنکور بهمن ماه 97 رشته روانشناسی دانشگاه آزاد و پیام نور افراد می توانند برای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی بدون کنکور آزاد تهران نیمسال دوم 97-98 خود اقدام کنند.

رشته روانشناسی هم جزء رشته هایی است که به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود. متقاضیان نیمسال دوم ( بهمن ماه 97 ) می توانند از اواخر آذر ماه تا اوایل دی ماه در این رشته ثبت نام کنند. مدارک لازم جهت ثبت نام عبارت است از اصلاعات کلی و مشخصات عمومی داوطلبان و اسکن عکس 3*4 و نیز خرید یک کارت اعتباری از دانشگاه آزاد.

برای اطلاعات بیشتر و برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی روانشناسی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دانشگاه های آزاد که رشته روانشناسی را بدون کنکور ارائه می دهند کدامند؟

در زیر واحد های دانشگاهی روانشناسی تهران و شهرستان های اطراف تهران را برای نمونه برای شما ذکر خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی کارشناسی پیام نور

افرادی که در جلسه کنکور سراسری 96 شرکت داشته اند و یا اینکه در جلسه کنکور حضور نداشته اند می توانند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم

داشتن مدرک پیش دانشگاهی

داشتن مدرک فوق دیپلم کاردانی

زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سازمان سنجش متقاضیان بدون کنکور پیام نور می توانند در نیمه اول دی ماه 97 برای ثبت نام خود اقدام کنند. دوستان می توانند با خرید کارت اعتباری 20000 هزار تومانی از سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام داده و روز بعد برای ثبت نام حضوری و دریافت برنامه های هفتگی خود به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

مشاوره بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران

دوستان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین پذیرش و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند. دوستان عزیز می توانند در رشته های حقوق، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی نفت، رشته های مدیریت را در واحد های تهران تحصیل بفرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رشته روانشناسی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97-98، بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران، معدل لازم برای قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد، رشته روانشناسی بدون کنکور، روانشناسی بدون کنکور آزاد تهران نیمسال دوم 97-98،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم، شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی کارشناسی، پیام نور، زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور روانشناسی پیام نور تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 98  با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .ثبت نام کنکور سراسری 98 را می توان همانند روال سال های گذشته فرصتی مجدد برای ورود داوطلبان به دانشگاه ها در دوره های پردیس خودگردان و دوره های نیمه حضوری مجازی و غیرانتفاعی و روزانه و ظرفیت مازاد و نوبت دوم ( شبانه ) در سال تحصیلی جدید دانست .طبق هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور بصورت اینترنتی و از طریق وبگاه سازمان سنجش ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام می دهد .داوطلبان متقاضی گروهای آزمایشی ا صلی یعنی  کنکور تجربی کنکور انسانی کنکور ریاضی کنکور هنر وزبان های خارجه گروه های آزمایشی شناور می توانند ثبت نام کنکور 98 را انجام دهند .

کنکور 98 چیست و چه تفاوتی با بقیه کنکورهای دیگر دارد؟

در کنکور سراسری 98 از جمله آزمون های پر اهمیتی است که همه ساله داوطلبان زیادی را برای ورود به دانشگاه می سنجد .در کنکور 98 همانند کنکور های سال های پیش رقابت زیادی بین متقاضیان وجود دارد .از آن جا که کنکور سراسری 98 در واقع نخستین کنکوری است که از جمله بزرگترین کنکور ها به حساب می آید .در کنکور سراسری 98 دو سری سوال در قالب نظام جدید و قدیم بین شرکت کنندگان پخش خواهد شدو سال 99 کنکور  به روال سابق برمی‌گردد .یعنی در کنکور سراسری 98 دو دسته سوال در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت .هر ساله با توجه به ظرفیت دانشگاه های دولتی، آزاد و پردیس های خودگردان چیزی در حدود ۵ هزار نفر امکان قبولی در رشته پرطرفدار پزشکی رو دارند .در کنکور ۹۸ دو دسته از داوطلبان مربوط به پشت کنکوری های سال های گذشته  و پایه دوازدهم وجود دارد که لازم است در همان سال دو کنکور برگزار گردد تا داوطلبان نظام آموزشی قبلی به مشکلی برخورد نکنند .طبق آمار تعداد شرکت کنندگان رشته تجربی نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.

ثبت نام کنکور سراسری 98 

زمان برگزاری کنکور سراسری 98 کی است ؟

در معمولا ثبت نام کنکور سراسری 98 در اوایل بهمن ماه انجام می پذیرد .داوطلبان لازم است برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 ابتدا سایت سازمان سنجش را چک بکنند که به محض انتشار اطلاعیه بتوانند برای ثبت نام کنکور سراسری 98 اقدام نمایند .زمان ثبت نام کنکور سراسری احتمالا اول بهمن لغایت هشتم بهمن ماه می باشد .که احتمالا داوطلبینی که در این بازه ثبت نامی موفق به ثبت نام نشده اند فرصتی چند روزه برای متقاضیان تعیین می شود که بتوانند ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه آزاد 98 کی است؟

 

از سال92 با هدف بهبود سطح کیفیت سوالات کنکور دانشگاه آزاد و کاهش اختلاف سطح پذیرش و آموزش بین دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد, کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد 98 ادغام شد و داوطلبینی که مایل به انتخاب کد رشته محل های دانشگاه آزاد هستند می بایست در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند. و پس از شرکت در آزمون سراسری 98  و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 در انتهای کارنامه بخشی با عنوان کد ثبت نام دانشگاه آزاد وجود دارد. این کد برای هر داوطلب مقفاوت بوده و خاص آن داوطلب می باشد.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

 

با افزایش داوطلبین کنکور سراسری 98 و همچنین تمرکز انتخاب رشته بر روی رشته های پرطرفدار و پردرآمد گروه های آزمایشی مثل رشته های پزشکی کنکور سراسری 98 و رشته های مهندسی و رشته های برتر علوم انسانی کنکور 98، تفاوت سوال های نظام قدیم با نظام جدید در برگزاری کنکور سراسری 98 می تواند امر مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را بیشتر با اهمیت سازد، برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود بر اساس رتبه قبولی در زیر گروه، قطبی یا بومی بودن رشته ها، ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها، و فاکتورهای مهم قبولی در کنکور 98 می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است ؟

نحوه ی ثبت نام کنکور 98 فقط به صورت اینترنتی و توی وبسایت سازمان سنجش انجام می گیرد . مدارک لازم جهت ثبت نام در کنکور سراسری 98 شامل کد سوابق تحصیلی و اطلاعات شخصی و تحصیلی می باشد . همچنین جهت ثبت نام در کنکور سراسری 98 باید حتما داوطلبان از بخش خریداری کارت اعتباری مربوط به هر کدام یک رشته ها اقدامات اولیه را انجام دهند. این کارت اعتباری ثبت نام هم مربوط به دانشگاه سراسری وهم مربوط به دانشگاه آزاد می باشد. داوطلبانی که قصد شرکت در دانشگاهی پیام نور و غیرانتفاعی و تربیت دبیر نیز دارند باید کارت اعتباری جداگانه تهیه نمایند . پس از طی شدن روند ثبت نام و دریافت کد رهگیری و شناسه اطلاعات مربوطه با دقت نگه داری گردد زیرا در سایر مراحل کنکور سراسری 98 الزامیست.

 

شرایط جدید ثبت نام در کنکور سراسری 98 به چه صورتی است ؟

داوطلبان باید از شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در کنکور 98 برخوردار باشند که در ادامه بدان می پردازیم . شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 عبارتند از:سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه و اعتقادات مذهبی می باشند .که البته شرایط دیگری نظیر نداشتن سوء پیشینه و فساد اخلاقی و عدم سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی و عدم مخالفت ( دشمنی ، منظور اهتراض نیست ) به نظام جمهوری اسلامی ایران
   تبصره - درصورتی که داوطلب در گذشته نسبت به نظام جمهوذی اسلامی ایران اعتراضی داشته است ، می بایست تغییر نظر وی مشخص گردد . اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است .ونیز می توان ازموارد دیگر به عدم اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد .

شرایط اختصاصی کنکور 98 سراسری نیز عبارتند از :متقاضیانی که از سال 64 به بعد تا کنون 2 بار با شرکت در کنکور سراسری روزانه پذیرفته شده اند ، امکان ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت .

 

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

آن دسته ازداوطلبانی  که در یکی از رشته های مقطع لیسانس در دوره روزانه تحصیل کرده باشند ، طبق رای دیوان عدالت اداری در صورت پذیرش در رشته های دکتری پزشکی شامل پدندانپزشکی ، داروسازی و پزشکی در دوره روزانه امکان ثبت نام خواهند داشت .

آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی دوره روزانه در یکی از مقاطع دکتری و یا کارشناسی ارشد و یا کارشناسی و یا کاردانی باشند حق ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت مگر درصورتی که تا اسفندماه 97 انصراف از تحصیل دانشگاه روزانه خود را بطور قطعی بدهند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت کرده اند و در دوره روزانه پذیرفته شده اند می توانند پس از انصراف قطعی از تحصیل خود تا اسفند ماه 97 نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 98 و پذیرش در دوره های غیر روزانه (پردیس خودگردان ، آزاد، مجازی و شبانه  و..) اقدام نمایند . اگر داوطلبی نیز در کنکور 97 در دوره های غیرروزانه پذیرفته شده باشد می تواند بدون آنکه نیازی به انصراف باشد در آزمون سراسری 98 ثبت نام نماید و پس از پذیرفته شدن در کنکور 98 نسبت به انصراف از دانشگاه قبلی خود اقدام نماید .داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور سراسری 98 باید دارای مدرک پایان تحصیل دوازدهم (دیپلم نظام قدیم ) و یا مدرک پیش دانشگاهی کسب کرده باشند ویا دارای مدرک فوق دیپلم باشند و نیز یا دارای مدرک یپلم چهارساله نظام قدیم باشند

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 98 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟، کنکور 98، زمان برگزاری کنکور سراسری 98، کنکور دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98، شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .دانشگاه آزاد طی چند سال گذشته اقدام به پذیرش دانشجومی کند که داوطلبان می توانند برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اقدام نمایند . وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماهمی توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97اقدام نمایند .

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه کی شروع می شود ؟

آغاز زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 اواخر آذر ماه خواهد بود . معمولا زمان ثبت نام یک هفته ادامه دارد بعدش نیز امکان تمدید زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه وجود دارد .

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه چگونه است ؟

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته ثبت نام دانشگاه آزاد بدونکنکور نیمسال دوم بهمن ماهرا دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را درزمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ماه آزاد را فقط از گرایش رشتهخودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماهتعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به چه صورتی است ؟

در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه نماید . اگر در دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به چه طریقی است ؟

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 بهمن ماه است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید

 

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 ، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97، زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97، ثبت نام دانشگاه آزاد بدونکنکور نیمسال دوم ، دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .دانشگاه آزاد طی چند سال گذشته اقدام به پذیرش دانشجو می کند که داوطلبان می توانند برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اقدام نمایند . وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه می توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اقدام نمایند .

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه کی شروع می شود ؟

آغاز زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اواخر آذر ماه خواهد بود . معمولا زمان ثبت نام یک هفته ادامه دارد بعدش نیز امکان تمدید زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه وجود دارد .

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه چگونه است ؟

 

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکوربهمن ماه را دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را درزمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ماه آزاد را فقط از گرایش رشته خودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.

شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به چه صورتی است ؟

در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه نماید . اگر در دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماهبه چه طریقی است ؟

 

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ، زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ، شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .دانشگاه آزاد طی چند سال گذشته اقدام به پذیرش دانشجو می کند که داوطلبان می توانند برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اقدام نمایند . وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه می توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اقدام نمایند .

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه کی شروع می شود ؟

آغاز زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اواخر آذر ماه خواهد بود . معمولا زمان ثبت نام یک هفته ادامه دارد بعدش نیز امکان تمدید زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه وجود دارد .

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه چگونه است ؟

 

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکوربهمن ماه را دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را درزمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ماه آزاد را فقط از گرایش رشته خودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.

شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به چه صورتی است ؟

در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه نماید . اگر در دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماهبه چه طریقی است ؟

 

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ، زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه ، شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه آزاد علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند .کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کرده وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم 97 – 98 می توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 اقدام نمایند .

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کی شروع می شود ؟

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را برای اطلاع از شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 اقدام نمایند .

نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 چگونه است ؟

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم را دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 را فقط از گرایش رشته خودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.کلا دانشگاه درتکمیل ظرفیت بر اساس تراز ویا رتبه ای که داوطلب در کنکور 97 اورده است می تواند دانشجو پذیرش نماید .

شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 به چه صورتی است ؟

داوطلب ابتدا با توجه به شناختی که درباره رتبه لازمه برای پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کسب کرده است بایستی برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نماید .یکی از شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نماید . اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 به چه طریقی است ؟

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید

 



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 ، زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 ، نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98، شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 ، مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 ، ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 آغاز شد

دانشگاه آزاد در راستای حفظ و صیانت از حقوق داوطلبان و به جهت رعایت عدالت در پذیرش دانشجو، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره دانشگاه آزاد رشته های گروه علوم پزشکی در 23 مهرماه 97 و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرصت مجددی را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فراهم کرده است.

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی مهر ماه 97 به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی به آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهرماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده اند تعلق می گیرد.

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 97

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره های دانشگاه آزاد رشته های پزشکی مهر ماه 97 از تاریخ دوشنبه 7 آبان ماه تا چهارشنبه 9 آبان ماه به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

و حال این سوال برای داوطلبین تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاه آزاد 97 پیش می آید که:

اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد کی اعلام خواهد شد؟

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 این مرحله پنج شنبه 10 آبان ماه اعلام خواهد شد.

"انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای انتخاب رشته صحیح بر اساس تراز نمره قبولی رشته و دانشگاه ها برای سال 97 دانشگاه آزاد و همچنین بالا بردن شانس قبولی با انتخاب رشته منطقی، شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد و نحوه اولویت بندی می توانید با مشاوران انتخاب رشته درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد مهر ماه 97 اعلام شد

تمامی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد مهر ماه 97 تمامی رشته ها شخصا در تاریخ سه شنبه 97/07/24 تا روز یک شنبه 97/07/29 با در دست داشتن مدارک ثبت نام (مدارک تحصیلی) و همچنین مراجعه به سایت دانشگاهی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

تذکر: عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز مقرر به منزله انصراف آنها بوده و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدارک ثبت نام حضوری و نحوه ثبت نام اینترنتی ذخیره های دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا برای مشاهده نتایج بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97، تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی، قبولی ذخیره دانشگاه آزاد، نتایج ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی، مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 97، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 آغاز شد، ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 آغاز شد

دانشگاه آزاد در راستای حفظ و صیانت از حقوق داوطلبان و به جهت رعایت عدالت در پذیرش دانشجو، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره دانشگاه آزاد رشته های گروه علوم پزشکی در 23 مهرماه 97 و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرصت مجددی را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فراهم کرده است.

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی مهر ماه 97 به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی به آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهرماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده اند تعلق می گیرد.

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 97

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره های دانشگاه آزاد رشته های پزشکی مهر ماه 97 از تاریخ دوشنبه 7 آبان ماه تا چهارشنبه 9 آبان ماه به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

و حال این سوال برای داوطلبین تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاه آزاد 97 پیش می آید که:

اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد کی اعلام خواهد شد؟

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 این مرحله پنج شنبه 10 آبان ماه اعلام خواهد شد.

"انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای انتخاب رشته صحیح بر اساس تراز نمره قبولی رشته و دانشگاه ها برای سال 97 دانشگاه آزاد و همچنین بالا بردن شانس قبولی با انتخاب رشته منطقی، شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد و نحوه اولویت بندی می توانید با مشاوران انتخاب رشته درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد مهر ماه 97 اعلام شد

تمامی پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد مهر ماه 97 تمامی رشته ها شخصا در تاریخ سه شنبه 97/07/24 تا روز یک شنبه 97/07/29 با در دست داشتن مدارک ثبت نام (مدارک تحصیلی) و همچنین مراجعه به سایت دانشگاهی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

تذکر: عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز مقرر به منزله انصراف آنها بوده و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدارک ثبت نام حضوری و نحوه ثبت نام اینترنتی ذخیره های دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا برای مشاهده نتایج بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97، تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی، قبولی ذخیره دانشگاه آزاد، نتایج ذخیره دانشگاه آزاد رشته های پزشکی، مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 97، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 آغاز شد، ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه چه مدت است؟

با شروع فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس آزموننسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 به مدت 15 روز هست (تا اوایل دی ماه 97 ) و براساس تجربه مشاوران درخت دانش توصیه میکنیم ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنید.

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب چند رشته می باشد؟

شما در هر زیر گروه آزمایشی که انتخاب می کنید مجاز به انتخاب 20 کد رشته/محل می باشید.

 

 

 

و در نهایت ثبت نهایی اطلاعات را بزنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد 97-98 شامل چه مدارکی می باشد؟

 

 

  • عکس 3در4
  • عکس از صفحه اول شناسنامه
  • عکس از کارت ملی
  • عکس از مدک دیپلم
  • ثبت نهایی اطلاعات

شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکورنیمسال دوم بهمن ماه چقدر است؟

شهریه دانشگاه آزاد نسبت به مقطعی مه شما در آن مشغول به تحصیل هستید متفاوت است و روال به این صورت است که شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به دو صورت است:

 

 

 

  • شهریه ثابت
  • شهریه متغیر

شهریه ثابت با توجه به رشته مورد نظر بین 700000تومان تا1000000تومان است.

 

 

شهریه متغیر با توجه به رشته مورد نظر بین 400000تومان تا700000تومان است.

 

 

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود.

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

 

 

شماره تماس: 9099072943 (از تلفن ثابت وبدون کد)

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه چگونه است؟

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98 به صورت گام به گام و در مراحل زیر صورت خواهد گرفت:

 

 

متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97 جهت انجام مراحل ثبت نام، اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، معدل لازم برای پذیرش در رشته مورد نظر خود و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق تلگرام و یا تماس با مشاوران ما از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 در ار تباط باشند.

 

 

مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 طی مراحل زیر برای شما توضیح خواهیم داد:

 

 

مرحله اول:خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 40000 تومان از طریق درگاه بانکی سایت انجام دهید و نام کاربری و کلمه عبور را دریافت کنید.

 

 

توجه:در برخی موارد شاهد عدم ارائه نام کاربری و کلمه عبور به متقاضیان بوده ایم که می توانند جهت بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب اقدام نمایند.

 

 

مرحله دوم:مراجعه به سایت و انجام مراحل بعدی ثبت نام شامل:

 

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۷

وارد کردن اطلاعات فردی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

تکمیل اطلاعات مدرک دیپلم

 

 

تذکر1:در وارد کردن اطلاعات مربوط به معدل کتبی دیپلم نهایت دقت را بفرمایید.

 

 

تذکر2:ابتدا دفترچه انتخاب رشته را کامل مطالعه بفرمایید که گروه آزمایشی انتخابی را اشتباه وارد نکنید.

 

 

آپلود کردن مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن، دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه، ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد چندین سالی است در راستای حذف مانع بزرگ کنکوراقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو تحت عنوان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نموده است.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 در دو نیمسال (مهرماه-بهمن ماه)انجام می شود وداوظلبان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 می توانند با مراجعه با سایت azmoon.org در موقع مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

چه کسانی می توانند در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب رشته کنند؟

دارندگان دیپلم نظام قدیم، دارندگان مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در مقاطع مختلف بنا به مدک خود اقدام به ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم نمایند.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98

 

تاثیر معدل در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد چند درصد است؟

ملاک پذیرش در بدون کنکور دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی می باشد و معدل کتبی بالاتر شانس قبولی شما را بالاتر میبرد.

 

 

یعنی بسته به تعداد متقاضیان و ظرفیت دانشگاه مورد نظر این معدل های بالاتر هستند که پذیرش می شوند.

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاداز نیمه دوم آذر ماه شروع خواهد شد.(ورودی های بهمن)

 

 

داوطلبان حتما قبل از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید از مقطع تحصیلی که میخواهند انتخاب کنند و اینکه رشته ی مورد نظرشون اطلاع کافی داشته باشند زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و باید کارت اعتباری دوم خریداری کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بهمن 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد به صورت دو مرحله ای است که مرحله اول خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد و مرحله دوم که از حساسیت بیشتری برخوردار است و داوطلبان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد چوه امکان ویرایش اطلاعات و یا تغیر گروه آزمایشی امکان پذیر نمی باشد.

در سالهای نه چندان دور همواره راهیابی به دانشگاه برای بسیاری از متقاضیان از طریق کنکور و آزمون سراسری مشکل و طاقت فرسا بود. در سالهای اخیر دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف و دانشگاه های مختلف بدون کنکور نموده است.

بیش از 4 سال می باشد که این دانشگاه بدون کنکور دانشجو می پذیرد. تا سال 93 دانشجویان دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرش می شدند اما از سال 93 به بعد نحوه ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه تغییر پیدا کرد، به طوری که داوطلبان رشته های نظری برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانند رشته هایی غیر از گروه نظری خود انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای کارشناسی پیوسته 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 با سالهای دیگر خیلی متفاوت می باشد، سامانه ثبت نام بدون کنکور کاملا هوشمند می باشد و دیگر انتخاب رشته بر اساس کد رشته نیست و با اعلام علاقه مندی به رشته و دانشگاه سایت اولویت را مشخص خواهد کرد.

 

امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی وجود ندارد این نکته مهمترین بخش نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد، داوطلبین بدون کنکور دانشگاه ازاد باید کاملا دقت نموده و کد رشته های تجربی بدون کنکور را صحیح وارد نمایند.

شرایط ثبت نام اینترنتی بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98

درباره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 ابتدا باید به این نکته توجه نمود که این ثبت نام به دو دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شوند. منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همان لیسانس پیوسته می باشد در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته داشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای شرایط لازم باشند، یعنی دارای هم مدرک دیپلم و هم مدرک پیش دانشگاهی باشند و دارای حد نصاب معدل برای ورود به رشته مورد نظر باشد چون امسال برای مهر ماه نیز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد، ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم، زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد، نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد، شرایط ثبت نام اینترنتی بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

نحوه گرفتن شماره دانشجویی پذیرفته شدگان قبل از مراجعه حضوری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چگونه است؟

بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و قبولی در اولویت های انتخابی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، اولین اقدام ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهای گذشته دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور حضوری را به صورت اینترنتی انجام خواهد داد و داوطلبین قبل حضور به دانشگاه باید ثبت نام اولیه و دریافت شماره دانشجویی را در سایت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارک و همچنین شماره دانشجویی دریافتی از ثبت نام اینترنتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت شماره دانشجویی قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه(ثبت نام ده مرحله ای بدون کنکور دانشگاه آزاد) و همچنین بازیابی کلمه عبور برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 (اعلام نتایج مجدد) برای دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چیست؟

تمامی داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور که به هر دلیلی: مدارک ناقص ثبت نام _ معدل پایین _ نبودن رشته و دانشگاه دلخواه در نیمسال اول _ قبول نشدن در ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال اول و غیره نتوانسته اند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 97 ثبت نام کنند، فرصت بسیار خوب برای آنهاثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97 می باشد.

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه _ شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد نیم سال دوم 97-98 _نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 _ هزینه و شهریه_ لیست رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97_شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم(جدول تاثیر) و غیره پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97

مهمترین سوال داوطلبان و متقاظیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن ماه 97-98 این است که:

  • زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟
  • آیا زمان ثبت نام تاثیری در قبولی ما در دانشگاه آزاد دارد یا نه؟
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم چیست و چه تفاوتی با نیمسال اول دارد؟

زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97-98 در اواخر آذر ماه و یا بعضی سالها در اوایل دی ماه 97 آغاز خواهد شد و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از یک ماه خواهد یود، این بدان معناست که داوطلبان بدون کنکور آزاد بهمن 97 هیچ استرس و نگرانی در مورد از دست دادن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نداشته باشند و به محض انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه ازاد مشاوران درخت دانش بر روی خبرنامه بدون کنکور دانشگاه آزاد این موسسه اطلاع رسانی خواهند کرد

 


:: برچسب‌ها: نحوه گرفتن شماره دانشجویی در ثبت نام بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد چندین سالی است در راستای حذف مانع بزرگ کنکوراقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو تحت عنوان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نموده است.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 در دو نیمسال (مهرماه-بهمن ماه)انجام می شود وداوظلبان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 می توانند با مراجعه با سایت azmoon.org در موقع مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

چه کسانی می توانند در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب رشته کنند؟

دارندگان دیپلم نظام قدیم، دارندگان مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در مقاطع مختلف بنا به مدک خود اقدام به ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم نمایند.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98

 

تاثیر معدل در ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد چند درصد است؟

ملاک پذیرش در بدون کنکور دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی می باشد و معدل کتبی بالاتر شانس قبولی شما را بالاتر میبرد.

 

 

یعنی بسته به تعداد متقاضیان و ظرفیت دانشگاه مورد نظر این معدل های بالاتر هستند که پذیرش می شوند.

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاداز نیمه دوم آذر ماه شروع خواهد شد.(ورودی های بهمن)

 

 

داوطلبان حتما قبل از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید از مقطع تحصیلی که میخواهند انتخاب کنند و اینکه رشته ی مورد نظرشون اطلاع کافی داشته باشند زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و باید کارت اعتباری دوم خریداری کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بهمن 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد به صورت دو مرحله ای است که مرحله اول خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد و مرحله دوم که از حساسیت بیشتری برخوردار است و داوطلبان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد چوه امکان ویرایش اطلاعات و یا تغیر گروه آزمایشی امکان پذیر نمی باشد.

در سالهای نه چندان دور همواره راهیابی به دانشگاه برای بسیاری از متقاضیان از طریق کنکور و آزمون سراسری مشکل و طاقت فرسا بود. در سالهای اخیر دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف و دانشگاه های مختلف بدون کنکور نموده است.

بیش از 4 سال می باشد که این دانشگاه بدون کنکور دانشجو می پذیرد. تا سال 93 دانشجویان دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرش می شدند اما از سال 93 به بعد نحوه ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه تغییر پیدا کرد، به طوری که داوطلبان رشته های نظری برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانند رشته هایی غیر از گروه نظری خود انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای کارشناسی پیوسته 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 با سالهای دیگر خیلی متفاوت می باشد، سامانه ثبت نام بدون کنکور کاملا هوشمند می باشد و دیگر انتخاب رشته بر اساس کد رشته نیست و با اعلام علاقه مندی به رشته و دانشگاه سایت اولویت را مشخص خواهد کرد.

 

امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی وجود ندارد این نکته مهمترین بخش نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد، داوطلبین بدون کنکور دانشگاه ازاد باید کاملا دقت نموده و کد رشته های تجربی بدون کنکور را صحیح وارد نمایند.

شرایط ثبت نام اینترنتی بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98

درباره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 ابتدا باید به این نکته توجه نمود که این ثبت نام به دو دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شوند. منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همان لیسانس پیوسته می باشد در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته داشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای شرایط لازم باشند، یعنی دارای هم مدرک دیپلم و هم مدرک پیش دانشگاهی باشند و دارای حد نصاب معدل برای ورود به رشته مورد نظر باشد چون امسال برای مهر ماه نیز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد، ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم، زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد، نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد، شرایط ثبت نام اینترنتی بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

نحوه گرفتن شماره دانشجویی پذیرفته شدگان قبل از مراجعه حضوری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چگونه است؟

بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و قبولی در اولویت های انتخابی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، اولین اقدام ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهای گذشته دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور حضوری را به صورت اینترنتی انجام خواهد داد و داوطلبین قبل حضور به دانشگاه باید ثبت نام اولیه و دریافت شماره دانشجویی را در سایت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارک و همچنین شماره دانشجویی دریافتی از ثبت نام اینترنتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت شماره دانشجویی قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه(ثبت نام ده مرحله ای بدون کنکور دانشگاه آزاد) و همچنین بازیابی کلمه عبور برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 (اعلام نتایج مجدد) برای دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چیست؟

تمامی داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور که به هر دلیلی: مدارک ناقص ثبت نام _ معدل پایین _ نبودن رشته و دانشگاه دلخواه در نیمسال اول _ قبول نشدن در ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال اول و غیره نتوانسته اند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 97 ثبت نام کنند، فرصت بسیار خوب برای آنهاثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97 می باشد.

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه _ شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد نیم سال دوم 97-98 _نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 _ هزینه و شهریه_ لیست رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97_شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم(جدول تاثیر) و غیره پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97

مهمترین سوال داوطلبان و متقاظیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن ماه 97-98 این است که:

  • زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟
  • آیا زمان ثبت نام تاثیری در قبولی ما در دانشگاه آزاد دارد یا نه؟
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم چیست و چه تفاوتی با نیمسال اول دارد؟

زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97-98 در اواخر آذر ماه و یا بعضی سالها در اوایل دی ماه 97 آغاز خواهد شد و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از یک ماه خواهد یود، این بدان معناست که داوطلبان بدون کنکور آزاد بهمن 97 هیچ استرس و نگرانی در مورد از دست دادن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نداشته باشند و به محض انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه ازاد مشاوران درخت دانش بر روی خبرنامه بدون کنکور دانشگاه آزاد این موسسه اطلاع رسانی خواهند کرد

 


:: برچسب‌ها: نحوه گرفتن شماره دانشجویی در ثبت نام بدون کنکور, نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد, نحوه گرفتن شماره دانشجویی پذیرفته شدگان قبل از مرا, ثبت نام اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

پردرآمدترین رشته های تجربی کدامند؟

همه داوطلبانی که در انتخاب رشته پایه نهم خود رشته تجربی را انتخاب می نمایند یا علاقه زیادی به رشته های تجربی و پرطرفدار گروه علوم تجربی دارند و یا به امید اینکه در اینده بتوانند در یکی از پردرآمدترین رشته های تجربی مورد پذیرش قرار بگیرند.

در حال حاضر در موقعیت فعلی کشور و حتی کشورهای دیگر یکی از پردرآمدترین رشته ها رشته هایی هستند که به بدن انسان، سلامت و پیشگری از بیماری در انسان ربط داشته باشند از این رو رشته های تجربی را می تواند در بین رشته های دیگر از جمله پرطرفدارترین و پردرآمدترین رشته ها در نظر گرفت.

بهترین رشته های تجربی از نظر بازار کار می توان به رشته های پزشکی اشاره کرد، اگر چه رتبه مورد نیاز برای قبولی در رشته های تجربی پزشکی باید پایین باشد و داوطلب تلاش زیاد و برنامه منظم داشته باشد، ولی رشته های تجربی می توانند در آینده از بازار کار بهتری از بقیه رشته ها داشته باشند، یک داوطلب باید معرفی رشته های برتر علوم تجربی را بشناسد و با آگاهی کامل مسیر آینده خود را مشخص نماید.

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

رشته های تجربی به ترتیب اولویت به چند دسته تقسیم می شوند؟

رشته های تجربی به ترتیب اواویت میتوان به سه دسته تقسیم کرد:

رشته های تجربی گروه پزشکی

رشته های پزشکی به ترتیب اولویت: رشته پزشکی، رشته دندانپزشکی، رشته داروسازی، رشته دامپزشکی

رشته های تجربی گروه پیراپزشکی

رشته های پیراپزشکی به ترتیب اولویت: پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و ...

رشته های تجربی گروه غیرپزشکی

رشته های پیراپزشکی به ترتیب اولویت: اقتصاد، حسابداری، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، شیمی و ...

سوال مهم که برای داوطلبانی که شرایط لازم برای لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز ندارند و یا به هر نحوی نتوانسته اند حداقل رتبه لازم برای قبولی در رشته های تجربی کسب نکرده اند این است که:

رشته های پزشکی بدون کنکور

آیا بدون آزمون می شود وارد رشته های پرطرفدار تجربی شد؟

جواب این سوال این است بله میتوانیم، برای انتخاب رشته بدون کنکور رشته های تجربی 97-98 تنها معدل کتبی دیپلم که همان سوابق تحصیلی است مهم است و رتبه داوطلب در کنکور سراسری اصلا ملاک پذیرش داوطلب نمی باشد.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور گروه تجربی 97-98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور تجربی

رشته های بدون کنکور تجربی داخل و خارج از کشور

برای اطلاع از نحوه و شرایط و رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 97-98، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بهمن ماه 97، رشته های پزشکی بدون کنکور و آزمون ورودی و حتی مدرک زبان بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

پزشکی بدون کنکور روسیه

رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال اول 97

امسال با بالا و پایین شدن رتبه های کشوری و اختلاف در رتبه های سهمیه شاهد این موضوع هستین که انتخاب رشته ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، دلیل این اختلاف رتبه ها وجود سهمیه های 5 درصو و 25 درصد بود.

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری و بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و مشاوره با جه رتبه ای چه رشته ای، اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 97 و زمان و شرایط و نحوه ثبت نام می توانید به راحتی با شماره گیری 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل نمایید.

توجه: جهت رزرو وقت مشاوره حضوری انتخاب رشته بدون کنکور 97 و کنکور سراسری 97 می توانید از طریق شماره تلگرام 09033806196 پی ام ارسال کرده و وقت رزرو نمایید.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی 98

امسال برای سال 97، تعداد 50 رشته از گروه علوم انسانی وارد گروه علوم تجربی شده است، بدین معنی که مثل رشته های شناور می شود در دفترچه کنکور علوم تجربی کنکور این رشته را انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری درج نماییم.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، چون اولین بار است که این رشته وارد لیست رشته های تجربی کنکور سراسری 97 شده است هیچ نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز اطلاعات این رشته را ندارد، ولی مشاوران ما با توجه به اظلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کرده اند میتوان رتبه های زیر 25 هزار کنکور تجربی شانس خود را برای قبولی در رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی امتحان کنند.

 


:: برچسب‌ها: بهترین رشته های تجربی، بهترین رشته های تجربی، معرفی رشته های برتر علوم تجربی، رشته های تجربی گروه پزشکی، رشته های تجربی گروه پیراپزشکی، رشته های تجربی گروه غیرپزشکی، لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز، رشته های بدون کنکور تجربی، رشته های پزشکی بدون کنکور، رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر 97 اعلام شد

نتایج ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر ماه 97 روز شنبه 5 آبان 97 اعلام خواهد شد، برای مشاهده نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر 97 و شروع کلاس های این افراد که دوباره ثبت نام انجام دادند، مدارک ثبت نام حضوری و نحوه گرفتن شماره دانشجویی قبل از مراجعه حضوری .. می توانید با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید، به محض منتشر شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد لینک مشاهده قرار داده خواهد شد.

خبر فوری: (5 آبان ماه 97)

نتایج ثبت نام بدون کنکور کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) دانشگاه آزاد اعلام شد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی خود می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا برای مشاهده اعلام نتایج خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 چگونه است؟

برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود باید شماره پیگیری انتخاب رشته بدون کنکور 97 در هر کدام از زیرگروه ها را همراه با کد ملی خود در دست داشته باشید، و سپس به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

  • گام اول: در قسمت سمت راست سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بدون کنکور بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها کلیک نمایید.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 خود بر روی اعلام نتایج بدون آزمون آن مقطع کلیک نمایید، یعنی اگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اید بر روی اعلام نتایج همان مقطع کلیک نمایید.
  • گام سوم: با وارد کردن شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته خود و همچنین شماره کد ملی می توانید به راحتی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود را دریافت نمایید.

سایت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد مهر 97 نیمسال اول کدام است؟

در پاسخ به این سوال پرتکرار داوطلبان بدون کنکور 97-98، سامانه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی AZMOON.ORG دانشگاه آزاد می باشد.

ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود یا ثبت نام قبل از مراجعه حضوری چگونه است؟

بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و قبولی در اولویت های انتخابی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، اولین اقدام ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهای گذشته دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور حضوری را به صورت اینترنتی انجام خواهد داد و داوطلبین قبل حضور به دانشگاه باید ثبت نام اولیه و دریافت شماره دانشجویی را در سایت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارک و همچنین شماره دانشجویی دریافتی از ثبت نام اینترنتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت شماره دانشجویی قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه(ثبت نام ده مرحله ای بدون کنکور دانشگاه آزاد) و همچنین بازیابی کلمه عبور برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 برای دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد.

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97



:: برچسب‌ها: نتایج بدون کنکور داشگاه آزاد ، مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97، نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 ، سایت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97، سامانه اعلام نتایج بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی، ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای مهر ماه 97 آغاز شد

با توجه به درخواست دانشگاه جامع علمي - كاربردي مبني بر تكميل ظرفيت علمی کاربردی نیمسال اول مهر 97 پذيرش برخي از رشته‌هاي تحصيلي در پذيرش دوره‌هاي كارداني فني و كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي مهر ماه سال 1397، بدين‌ وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي مراكز و واحدهاي آموزشي دانشگاه فوق مي‌رساند كه براي ثبت‌نام در رشته‌هاي تحصيلي متناسب با مدرك ديپلم خود مي‌توانند یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و سایت مراکز علمی کاربردی و یا برای اطلاع از رشته های علمی کاربردی تکمیل ظرفیت مهر ماه و نحوه و شرایط ثبت نام با شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن) ثابت تماس حاصل نمایید.

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97

مهلت تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97 از تاريخ 97/07/30 لغايت 97/08/15 می باشدو ثبت نام اینترنتی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97 آن از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97 شامل چه کسانی می شود؟

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97 شامل داوطلباني كه در پذيرش دوره مذكور ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند می باشد.

سوالات فراوانی در باب تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ذهن دوستان عزیز و متقاضیان این دانشگاه را به خود مشغول کرده و وباعث نگرانی آنها شده است.

دانشگاه علمی کاربردی معمولا به خاطر شرایط پذیرش و همچنین شهریه دانشگاه معمولا متقاضیان خاص خود را دارد. تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی هر سال همانند دانشگاه آزاد، پیام نور و همچنین دانشگاه سرسری دو بار در سال اعلام خواهد شد. متقاضیان می توانند با مشاهده دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97-98

پذیرش در رشته های کاردانی و همچنین کارشناسی امکان پذیر می باشد.

افرادی که در آزمون شرکت کرده و یا اینکه ثبت نامی انجام نداده اند می توانند با انتخاب رشته خود در دانشگاه علمی کاربردی به تحصیل بپردازند.

افراد برای ثبت نام در این تکمیل ظرفیت باید به این نکته توجه داشته باشند که براي ثبت نام در رشته‌هاي تحصيلي مطابق با مدرك ديپلم خود مي‌توانند با مراجعه به مراكز و واحدهاي آموزشي تحت پوشش دانشگاه جامع علمي كاربردي، از رشته‌هاي پذيرنده دانشجو در اين مرحله مطلع شوند.

دارا بودن مدرک 3 ساله نظام جدید و یا 4 ساله نظام قدیم .

هر داوطلب تنها می تواند خواهان انتخاب رشته در یک کد رشته قرار گیرد در صورت وارد کردن کد رشته های دیگر انتخاب رشته شما اولویت بعدی آن به حالت سوخته در می آید.

وضعیت نظام وظیفه افراد باید مشخص باید.

ثبت نام اینترنتی مرحله اول ثبت نام می باشد برای نهایی بودن پذیرش حتما باید مورد پذیرش سازمان سنجش واقع شده باشید.

برای مشاهده رشته های مورد پذیرش و خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 97

مدارك لازم براي ثبت‌نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

2- تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن.

6- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

7- گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل)

8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحات 3و 4 دفترچه راهنماي پذيرش مشخص نمايد.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی درخت دانش

متقاضیان بدون کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم اطلاع داشته باشند که تکمیل ظرفیت سراسری روزهای آینده منتشر خواهد شد و همچنین برای دانشگاه های بدون کنکور پیام نور، بدون کنکور دانشگاه آزاد، بدون کنکور غیر انتفاعی و دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام خود را در اسرع وقت به انجام برسانند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ، تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای مهر ماه 97، مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97، تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97، شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97-98، لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 97، مدارك لازم براي ثبت‌نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم، ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

معرفی و لینک سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

این سامانه که به اختصار با نام سجا معرفی می شود، در بهار 1394 و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران راه اندازی شده و در نشانی saja.medu.ir در دسترس کاربران این سامانه قرار گرفته است..

با آغاز به کار سامانه سجا، تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نظارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

سامانه سجا شاهد حوزه های مختلف مدارس شاهد و ایثارگران همچنین امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و یکپارچگی و جامعیت آماری، به سایر سیستم‌ها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الکترونیک دانش آموزان)، بکفا (سیستم های ساماندهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی ، سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است تا اطلاعات موردنیاز در دسترس قرار گیرد و ارائه خدمات مناسب به ایثارگران مقدور شده و فرآیندهای جاری آن تسهیل گردد.

چه دانش آموزانی می توانند در مدارس شاهد 98-99 ثبت نام کنند؟

تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند؛ اولویت بندی امتیازات را در زیر به صورت موردی قرار داده ایم.

حتی دانش آموزان بدون سهمیه نیز می توانند برای ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند، ولی باید حتما دارای شرایط عمومی و عملی باشند و چند نکته را حتما والدین این داوطلبان در هنگام ثبت نام رعایت نمایند.

برای دریافت محاسبه ی امتیاز دانش آموز خود جهت ورود به مدارس شاهد و شرایط عمومی و علمی فرزند خود می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق 9099072943 تماس حاصل فرمایید و برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه نهم 98-99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم

مراحل گام به گام ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا چگونه است؟

برای ثبت نام و ورود به سامانه سجا به نشانیstudent.sajaa.medu.ir مراجعه نمایید. تمامی توضیحات، شرایط عمومی و اختصاصی و نیز راهنماهای لازم برای ورود به سامانه، در این بخش قابل مشاهده و دریافت است.

ثبت نام میان دوره مدارس شاهد سال 98 از طریق سایت سناد به صورت اینترنتی انجام می گیرد، برای ورود به سامانه سناد بر روی لینک آن کلیک نمایید.

درخت دانش در پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در خدمت شما دوستان عزیز خواهد بود، در صورت بروز هر گونه مشکل و یا اطلاع از لیست مدارس شاهد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 9099072943 با مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

اولویت پذیرش در مدارس شاهد با چه کسانی است؟

  • فرزند جانباز تا 25 درصد، خواهر و برادر شهیدو جانباز 70 درصد و بالاتر
  • خواهر زاده یا برادرزاده شهید و جانباز بالای 70 درصد
  • فرزندان جانباز با حداقل 20 درصد از کارافتادگی
  • فرزندان و جانبازان 25 تا 49 درصد متوفی
  • نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر
  • نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • فرزند جانباز 25 تا 49 درصد
  • فرزند همسر شهید
  • دانش آموز جانباز


:: برچسب‌ها: معرفی و لینک سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99، سامانه سجا، مدارس شاهد، ورود به سامانه سجا، student , sajaa , medu , ir، سایت سناد، لیست مدارس شاهد 98، اولویت پذیرش در مدارس شاهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سایت سجا چگونه است؟

مدارس شاهد مدارسی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر با شرایطی خاص و ویژه با بالاترین کادر علمی و آموزشی و دبیرانی با سطح بالای علمی می باشد که تحصیل در این مدارس آرزوی بسیاری از دانش آموزان و خواسته خانواده های آنهاست.

در مدارس شاهد(سجا) فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان پنجاه درصد و بالاترو همچنین دانش آموزانی که حافظ قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه، استان و کشور، فرزند کارمندرسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در این مدارس ثبت نمایند. این مدارس اکثرا هوشمند هستند.

اما این سوالات برای متقاضیان و خانواده های آنها پیش می آید که:

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا کی هست؟

ثبت نام مدارس شاهد در چه سایت و سامانه ای انجام می شود؟(سایت سجا)

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا چگونه است؟

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا کدام اند؟

و چندین سوال سوال دیگر که متقاضیان ورود به مدارس شاهد 98 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح می کنند که ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا چه تاریخی است؟

مدارس شاهد شامل پیش ثبت نام هستند و در سال 98 پیش ثبت نام مدارس شاهد به صورت حضوری صورت نخواهد گرفت و باید از طریق سایت سجا انجام شود.

زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا نیمه دوم اردیبهشت ماه 98 می باشد

پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم خود را باید حتما از طریق سایت سجا انجام دهیم.این اهمیت مشاوره و نحوه صحیح ثبت نام مدارس شاهد 98 را می رساند.برای ورود و ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98 می توانید یا با گرفتن شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت به مشاوران مجرب درخت دانش ارتباط برقرار کنید.

ثبت نام مدارس شاهد 97-98 

ثبت نام مدارس شاهد 98 در چه سایت و سامانه ای انجام می شود؟

پیش ثبت نام مدرسه شاهد سال 98 از طریق سایت و سامانه سجا  به صورت اینترنتی انجام می شود.

با آغاز به کار سامانه سجا، تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نظارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

این سامانه حوزه های مختلف مدارس شاهد و ایثارگران همچنین امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

آدرس سامانه سجا 98-99 به نشانی : student.sajaa.medu.ir می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت و سامانه سجا چگونه است؟

در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول یا همان راهنمایی و متوسطه دوم یا همان دبیرستان ثبت نام مدارس شاهد 98 انجام می گیرد. ثبت نام به صورت اینترنتی برای مدارس شاهد انجام می شود.

 بعد از ثبت نام و بررسی امتیازات هر داوطلب ، نتایج نهایی بر روی همان سایت سجا اعلام می شود. سپس شما باید جهت تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت نام را انجام دهید.

مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا کدامند؟

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 98 در سامانه سجا شامل:

کد ملی داوطلب

شماره سریال شناسنامه داوطلب (شش رقمی سمت راست بدون حرف فارسی)

کد ملی پدر

کد ملی مادر

کد شغلی والدین

کد مدرسه

آدرس دقیق محل سکونت(برای انتخاب مدرسه)

درج کردن صحیح و دقیق امتیاز سهمیه داوطلب(براساس دفترچه پیش ثبت نام مدارس شاهد)

درج کردن سهمیه عادی برای داوطلبان بدون سهمیه

و …

آنچه در ثبت نام مدارس شاهد ضرورت دارد اطلاع از امتیاز قبولی مدارس شاهد 98، زمان ثبت نام مدارس شاهد 98، شرایط ثبت نام مدارس شاهد برای سال 98، لیست مدارس شاهد راهنمایی تهران در سامانه سجا برای ورود و ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98 می توانید یا با گرفتن شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت به مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید

 

 



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سایت سجا ، زمان ثبت نام مدارس شاهد 98، زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا ، سجا، زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا، سامانه سجا، student , sajaa , medu , ir، نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت و سامانه سجا ، مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد 98، لیست مدارس شاهد راهنمایی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

تاثیر معدل کارشناسی در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97

با توجه به تأثير 20 درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد پیام نور 97 با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 ترم بهمن چگونه است؟

شرایط ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور نیمسال دوم 97 به شرح زیر می باشد:

  1. هر داوطلب تنها می تواند در یک رشته دلخواه (بر اساس دفترچه ثبت نام دوره فراگیر پیام نور ارشد 97) فرم ثبت نام را تکمیل نماید و در امتحان شرکت کند.
  2. تنها سایت ثبت نام دوره فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش می باشد که داوطلبان باید در زمان تعیین شده با پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد فراگیر خود را انجام دهند.

"ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 97 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

هزینه کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور 97 فراگیر

با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌ نام اينترنتي انجام مي‌ شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مذكور و پرداخت مبلغ 700.000 (هفتصد هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌ نام شركت در آزمون ارشد پیام نور 97 اقدام نمايند.

"امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود نخواهد داشت لذا ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان و مکان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97

آزمون كارشناسي‌ ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1397(نوبت نوزدهم) در روز جمعه مورخ 97/09/23 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است كه از روز چهار‌شنبه مورخ 97/09/21 لغايت روز پنجشنبه مورخ 97/09/22 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور درخت دانش

برای مشاوره انتخاب رشته ارشد پیام نور فراگیر، نحوه ثبت نام اینترنتی و همچنین مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 97 نیمسال دوم کارشتاسی می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: تاثیر معدل کارشناسی در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97، شرایط ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور نیمسال دوم 97، دفترچه ثبت نام دوره فراگیر پیام نور ارشد 97، sanjesh , org، كارشناسي‌ ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن، زمان و مکان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

دوره فراگیر پیام نور چیست و شامل چه کسانی می شود؟

دوره فراگیر پیام نور چیست دوره ای است که دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارد و دوره فراگیر پیام نور برای کارشناسی از سال 1390 به بعد پذیرشی را به عنوان فراگیر انجام نداده است.

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بر اساس علاقه داوطلب به رشته و بدون در نظر گرفتن تجانس رشته (مرتبط یا نیمه مرتبط) بودن رشته کارشناسی داوطلب صورت می گیرد.

داوطلبان دوره فراگیر پیام نور دانش پذیر می باشند به جای دانشجو، این بدان معناست که داوطلبین فراگیر پیام نور زمان ثبت نام رشته خود را انتخاب نموده و ترم اول دانشگاه در رشته دلخواه را در نیم سال دوم 97 امتحان می دهند اگر بتوانند حد نصاب نمره را بگیرند می توانند در نیمسال دوم 97 از دانش پذیر به دانشجو تبدیل شوند و واحد های امتحانی نیز جز واحد های پاس شده در نظر گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره فراگیر پیام نور حد نصاب نمره قبولی در آزمون، برنامه ریزی درسی برای قبولی در دوره فراگیر، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، مدارک لازم جهت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد بدون کنکور 97 و .. می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

فراگیر پیام نور به چه معناست؟فراگیر پیام نور چیست؟فراگیر پیام نور چیست؟

فراگیر پیام نور به معنای دانش پذیر می باشد که داوطلب باید ترم اول را دانش پذیر باشد در صورت قبولی در آزمون ترم بهمن ماه دانشجو خواهد شد.

"در ثبت نام دوره فراگیر پیام نور تجانس رشته انتخابی با رشته مدرک کارشناسی مهم نیست"

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 بهمن ماه چه تاریخی است؟

به اطلاع كليه متقاضيان زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 و شركت در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1397 (نوبت نوزدهم) مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97 از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش از روز يكشنبه 97/07/29 آغاز و در روز يكشنبه 97/08/06 پايان مي‌پذيرد.

"مهلت ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور از امروز یک شنبه 29 مهر به مدت یه هفته می باشد"



:: برچسب‌ها: فراگیر پیام نور چیست؟، دوره فراگیر پیام نور چیست و شامل چه کسانی می شود؟، ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد بدون کنکور 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

مزیت های دوره فراگیر پیام نور ارشد پیام نور 97

دوره فراگیر پیام نور شهریه کمتری نسبت به دانشگاه آزاد دارد.
در مدرک آن عنوان فراگیر درج نمی شود.
هیچ محدودیتی در انتخاب رشته و ثبت نام فراگیر پیام نور ارشد بهمن 97 مورد دلخواه بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی ( کارشناسی یا کاردانی یا … ) وجود ندارد.
امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری می باشد.
و ...

 

شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارشد 97

داوطلبان بعد از گذراندن یک ترم  (که باید بتوانند 8  تا 10 واحد درسی را با معدل حداقل 14 بگذرانند) می توانند وارد دانشگاه شوند. بعد از گذراندن واحدهای ارائه شده برای ترم دوم (ترم بهمن ماه) می توانند به عنوان دانشجوی فوق لیسانس پیام نور تحصیل خود را ادامه دهند. دوستان عزیز می توانند با گذراندن چند واحد درسی با معدل بالا در ترم بهمن به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته شوند.

در سیستم فراگیر دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل در هر رشته ای که مورد علاقه ی داوطلب است امکان پذیر  می باشد  داوطلبان جهت سنجش میزان توانمندی ها و آمادگی تحصیلی خود در رشته مورد علاقه به عنوان دانش پذیر ثبت نام می نمایند. سپس دوره های آموزشی و آمادگی تعدادی از واحدهای درسی رشته انتخابی خویش را به صورت حضوری و یا مکاتبه ای گذرانده و با کسب آمادگی های علمی لازم در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت می نمایند.

"مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از تاریخ 29 مهر تا 9 آبان 97 می باشد"

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 97

دوستان و متقاضیان این آزمون در نظر داشته باشند که به محض منتشر شدن اطلاعات تکمیلی و دفترچه انتخاب رشته ثبت نام خود را انجام دهند.

از کلیه متقاضیان خواهشمندیم در مهلت مقرر شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام خود را انجام داده و به روزهای پایانی موکول ننمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره فراگیر پیام نور حد نصاب نمره قبولی در آزمون، برنامه ریزی درسی برای قبولی در دوره فراگیر، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، مدارک لازم جهت ثبت نام دوره فراگیر و .. می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

 



:: برچسب‌ها: کارشناسی ارشد دوره فراگیر پیام نور و مزیت های آن ، شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارشد 97، فراگیر دانشگاه پیام، ثبت نام فراگیر پیام نور ارشد بهمن 97مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 97، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()