نوشته شده توسط : sanahosaini

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 منتشر شد

دفترچه ثبت نام و لیست رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه منتشر شد که در آن لیست رشته های بدون آزمون پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه های سراسری 99 قرار داده شده است داوطلبان می توانند قبل از دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 این مقاله را را کامل مطالعه نمایند

ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول 99 شامل چه دانشگاه هایی می شود؟

ثبت نام بدون کنکور یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه نیمسال اول 99 شامل سه دانشگاه خواهد شد که به مجموعه این دانشگاه ها سراسری گفته می شود که شامل:

  1. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه
  2. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
  3. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

به مجموع این سه دانشگاه که بیش از 85% رشته های خود را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد دانشگاه های سراسری می گویند که با مطالعه ادامه مقاله کامل در مورد لیست رشته و همچنین شرایط ثبت نام توضیح داده ایم لطفا برای انجام و مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری روزانه نیمسال اول 99

اولین دسته از دانشگاه ها سراسری دانشگاه های روزانه ای در سراسر کشور هستند که بر اساس سوابق تحصیلی یا همان(معدل کتبی دیپلم) اقدام به پذیرش دانشجو یه همان پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و .. می کنند که ما در ادامه با معرفی رشته ها و شرط معدل لازم برای قبولی بیشتر در مورد معدل توضیح خواهیم داد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول در سال دو نوبت برای مهر ماه و بهمن ماه لیست رشته هایی اعلام خواهد کرد که کاملا بر اساس سوابق تحصیلی و با پذیرش 85 درصد رشته ها می باشد که در ادامه می توانید با دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون پیام نور مهر ماه 99 را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال اول 99

دانشگاه های غیر انتفاعی در بسیاری از رشته ها دانشگاه هایی پر مخاطب هستند که رشته های هنر و رشته های پرطرفدار دیگر را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کنند اما بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران کدام است و رشته های تاپ مورد پذیرش و .. سوالاتی است که شما می توانید جواب آنها را از مشاوران مجرب درخت دانش درخواست نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه 99

امروز سه شنبه 8 بهمن 98 با منتشر شدن اطلاعیه سایت سازمان سنجش در خصوص انتشار دفترچه بدون کنکور سراسری 99 اعلام شد که ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ترم مهر 99 از 20 اسفد 98(98/12/20) آغاز خواهد شد و تا 31 شهریور ماه 99 مهلت ثبت نام خواهد داشت از این رو به تمامی متقاظیان توصیه می کنیم به دلیل مهلت بیش از 6 ماهه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 99 با اطلاعات کامل از رشته ها و دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایید.

،



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 منتشر شد، دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99، ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول 99 شامل چه دانشگاه هایی می شود؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری روزانه نیمسال اول 99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول 99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال اول 99، زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 چند است؟

هر داوطلب ثبت نام کنکور سراسری 99 می تواند در یکی از زیر گروه های آزمایشی شرکت کند که زیر گروه های آزمایشی اصلی کنکور 99 شامل:

علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی

هر داوطلب علاوه بر زیر گروه های اصلی می تواند در زیر گروه آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت کنند.

مقدار خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 همزمان با منتشر شدن دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 برای هر زیر گروه مبلغ 28000 تومان می باشد و چنانچه داوطلب مایل به 2 یا 3 زیر گروه آزمایشی باشد نیز به ازای هر زیر گروه باید 28000 تومان هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 را پرداخت نماید که این هزینه برای داوطلبان کنکور سراسری در خارج از کشور 40000 تومان می باشد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها برابر است؟

هزینه ثبت نام کنکور 98 برای تمامی زیر گروه ها با هم برابر است اما رشته های دارای آزمون عملی و مصاحبه هزینه های جدا گانه ای دارند که به شرح زیر می باشد:

رشته هایی که به صورت نیمه متمرکز در کنکور سراسری 99 پذیرش دارند دارای هزینه آزمون عملی می باشند، داوطلبان می توانند برای اطلاع از هزینه آزمون عملی رشته های نیمه متمرکز، هزینه آزمون عملی رشته های هنر، هزینه آزمون عملی رشته تربیت بدنی ، هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و... با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 بدون پیش شماره از سراسر کشور در ارتباط باشند.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 پیام نور چقدر است؟

علاقه مندان به گزینش در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نورعلاوه بر زیر گروه اصلی باید هزینه علاقه مندی خود را زمان ثبت نام کنکور 99 به گزینش در دانشگاه پیام نور، تربیت معلم(فرهنگیان) و مراکز غیرانتفاعی کنکور سراسری 1399 را نیز که به مبلغ  11000 تومان می باشد پرداخت نمایند و سریال اعتباری دریافت نمایند .

نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 پیام نور

نحوه خرید کارت اعتباری متقاضیان گزینش رشته های پیام نور و غیر انتفاعی ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز به همان روش کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 می باشد که در ابتدای مقاله اشاره شده است.

چنانچه برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 با مشکل مواجه می باشید و یا متقاضی رشته های بدون کنکور آزمون سراسری هستید و نمی خواهید در کنکور سراسری 99 شرکت نمایید می توانید از طریق شماره ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام کنکور 99

نحوه خرید کارت اعتباری همانند راهنمای دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 صرفا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت خواهد گرفت و داوطلبان با داشتن رمز دوم اینترنتی کارت های عضو شبکه شتاب می توانند با پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 کد سریال اعتباری 12 رقمی دریافت نمایند که در ادامه با راهنمای تصویری مراحل آن را کامل توضیح داده ایم.

[caption id="attachment_19647" align="aligncenter" width="300"]هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 هزینه ثبت نام کنکور 99[/caption]

نحوه دسترسی به لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

متقاضیان شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 از دو مسیر زیر می توانند به لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99:

[caption id="attachment_14847" align="alignnone" width="1024"]هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99[/caption]

خرید کارت اعتباری کنکور 99 شامل چه گزینه هایی است؟

  • سریال ثبت نام در گروه امتحانی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در آزمون سراسری 99 و عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش
  • سریال ثبت نام در گروه امتحانی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در آزمون سراسری 99
  • سریال علاقه مندی به گزینش رشته های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری 99
  • سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرقا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و پیام نور مهر ماه سال 1399

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 99

تیم مشاوره تحصیلی درخت دانش از شما تقاضا دارد که قبلا از اقدام برای ثبت نام آزمون سراسری 99، با مطالعه مقالات مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور 99 و همچنین منابع کنکور سراسری 99،برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 99، مشاوره و برنامه ریزی های درسی ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99، حذفیات کنکور سراسری 99 و .... در کنار شما داوطلبان عزیز این آزمون خواهند بود.

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 چند است؟، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها برابر است؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 یکی از مهمترین سوالات داوطلبان متقاظی آزمون سراسری امسال می باشد خیلی از دانش آموزان پایه دوازدهمی و ارادی که قصد ثبت نام مجدد کنکور سراسری را دارند این سوال در ذهن دارند که تاریخ دقیق ثبت نام آزمون سراسری 99 چه تاریخی می باشد؟ مهلت ثبت نام چند روز می باشد و آیا امکان تمدید آن وجود دارد؟ زمان برگزاری کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها نحوه ثبت و راهنمای عملی به چه صورتی می باشد؟ که ما در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات پاسخ دهیم.

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

بر اساس اطلاعیه رسمی سایت سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام آزمون سراسری 99، روز چهارشنبه تاریخ 16 بهمن ماه 98 (98/11/16) می باشد که داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با در دست داشتم مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 اقدام نمایند توصیه می شود:

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99، شرایط اختصاصی و سوابق تحصیلی لازم، دریافت دفترچه و تفاوت ثبت نام نظام جدید با نظام قدیم در سال 99 با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

[caption id="attachment_19626" align="aligncenter" width="300"]زمان ثبت نام کنکور 99 زمان دقیق ثبت نام کنکور 99[/caption]

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 99 به مدت 8 روز و تا تاریخ 24 بهمن ماه 98 ادامه خواهد داشت از این رو داوطلبان باید در زمان تعیین شده و بدون در نظر گرفتن تمدید مهلت ثبت نام نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند و در زمان مشخص شده با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99 به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و از مشاوران مجرب درخت دانش مشاوره و راهنمایی دریافت نمایند.

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 99

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 99 که هر سال در تیر ماه برگزار می شود امسال نیز در روزهای 12 و 13 تیر ماه 99 برگزار خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذفیات کنکور سراسری 99 و همچنین بهترین منابع کنکور سراسری 99 می توانید پربازدیدترین مقالات سایت کنکوری مشاوره تحصیلی درخت دانش را مطالعه بفرمایید.

مشاوره زمان ثبت نام کنکور 99

مشاوران درخت دانش با توجه به شرایط دانش آموزان و داوطلبان، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم، مدرک تحصیلی و رشته انتخابی اصلی و فرعی بهترین ثبت نام با کمترین هزینه را برای شما انجام خواهد داد و کد رهگیری ثبت نام را برای شما ارسال خواهد نمود فقط کافیست که با مشاوران درخت داشن از طریق شماره گیری شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور 99 می توانیم ثبت نام کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که متاسفانه بعد از اتمام زمان ثبت نام سایت سازمان سنجش بسته و دیگر داوطلبان نمی توانند ثبت نام انجام دهند از این رو باید در زمان مشخص شده اقدام کنند.

ثبت نام کنکور سراسری 99 را باید حتما از طریق مشاور انجام دهیم؟

ثبت نام کنکور سراسری اولین قدم برای رسیدن به موفقیت و انرژی برای ادامه راه تا رسیدن به آزمون 99 می باشد درنتیجه توصیه می شود به دلیل تاثیر 30 درصدی سوابق تحصیلی و درست وارد کردن مشخصات فردی می توان از مشاور باتجربه راهنمایی گرفت.

آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 تمدید می شود؟

هر سال بعد از اتمام زمان همانند زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 معمولا دو روزی را برای افرادی که نتوانسته اند تمدید خواهند کرد اما توصیه میشود حتما در زمان مشخص شده در سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 99 را باید حتما از طریق مشاور انجام دهیم؟، آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 تمدید می شود؟، زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم 99-1400

دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم معمولا از طریق واحدهای مدارس ارائه می شود اما سال تحصیلی 99 احتمالا از طریق اینترنتی هم دریافت شود.

دو فرم اصلی برای هدایت تحصیلی وجود دارد

     1) فرم توصیه نامه

     2) فرم زمانبندی  

این فرم‌ها از ۲۰ تیرماه صادر می‌شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مدارس متوسطه اول نسبت به دریافت آنها اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این فرم ها (هدایت تحصیلی خارج از کشور و انتخاب رشته پایه نهم) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک مشاهده به زودی فعال خواهد شد اما در زیر می توانید فرم های سالهای قبل را مشاهده نمایید.

مشاهده و دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم

فرآیند ثبت‌نام در دو هفته انتهایی تیر و دو هفته ابتدایی مردادماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام براساس اولویت‌های زمان‌بندی که به دانش‌آموز اعلام شده میباشد و دانش‌آموز مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کند.

در این مقاله سعی بر این داریم که فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم، ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم را برای دوستان عزیز کامل توضیح داده و شرایط و زمان هدایت تحصیلی را توضیح دهیم.

فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم چه تاثیری در انتخاب رشته دارند؟

انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین مرحله زندگی افراد برای تحصیل در آینده و انتخاب زیرگروه تحصیلی می باشد. با توجه به اینکه طی سالهای اخیر فرم های هدایت تحصیلی در مقطع متوسطه به دانش آموزان برای راهنمایی های بیشتر ارائه میشد، در سال تحصیلی 98-99 احتمال می رود که فرم های تحصیلی با کمی تغییرات ارائه شوند که تاثیر زیادی و در انتخاب رشته دارند.

توجه: دریافت نمونه برگ هدایت تحصیلی پایه نهم در انتهای مقاله قرار داده شده است.(کپی کردن آزاد می باشد، توصیه می شود قبل از دریافت مطالب را بادقت مطالعه نمایید.)

مشاوره و راهنمای هدایت تحصیلی و تکمیل فرم های پایه نهم 99

هدایت تحصیلی و نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی پایه نهم یکی از مهمترین بحث های است که یک دانش آموز در طی انتخاب رشته خود باید مد نظر داشته باشد، برای دانستن این که چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم و مشاوره و راهنمایی و معرفی رشته ها و بازار کار انتخاب بهترین رشته بر اساس استعداد دانش آموز، رشته تجربی یا فنی حرفه ای ؟ می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

هدف اصلی هدایت تحصیلی پایه نهم متوسطه اول

با توجه به اینکه هدایت تحصیلی در این مقطع خیلی حساس می باشد، پیشنهاد مشاورین درخت دانش به شما متقاضیان و داوطلبان هدایت تحصیلی و همچنین به خانواده های این عزیزان پیشنهاد می کنیم که نگاهی متفاوت به انتخاب رشته فرزندانشان داشته باشند، به این منظور که علاوه بر بازار کار رشته و زیرگروه مورد نظر علاقه و توانایی فرزندان خود را مورد توجه قرار دهند.

سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم.

برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود.

نکته قابل توجه:

با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان درحذف آزمون تیزهوشان در پایه ششم و ثبت نام مدارس نمونه و تیزهوشان در پایه نهم ادغام شده است، داوطلبان عزیز متوجه این باشند که از ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه پایه نهم به دهم اطلاع داشته باشند.

زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی

سامانه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم بعد از امتحانات نهایی و از نیمه دوم تیرماه آغاز خواهد شد، دوستان می توانند برای انتخاب رشته خود و تعیین اولویت های انتخابی با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و نمونه دولتی در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 



:: برچسب‌ها: مشاوره و راهنمای هدایت تحصیلی و تکمیل فرم های پایه نهم 99، چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم، هدف اصلی هدایت تحصیلی پایه نهم متوسطه اول، هدایت تحصیلی پایه نهم متوسطه اول، زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی، مشاوره تحصیلی درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 کدام است؟

سامانه بدون آزمون ترم بهمن که معروف به سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آزمون می باشد که داوطلبان می توانند برای ورود سریع به آین سایت در انتهای مقاله لینک ورود مستقیم به سایت قرار داده شده است تا بتوانند بعد از راهنمایی و معرفی قسمت های مختلف و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام مستقیما وارد سایت شوند لطفا تا قبل از ورود به سامانه ثبت نام تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی قسمت های مختلف سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم یا همان سایت دانشگاه آزاد آزمون دارای قسمت های متفاوتی است که به ترتیب شروع ثبت نام آنها را اول به صورت موردی و بعد مفصل توضیح خواهیم داد:

  1. آدرس درست سایت و نحوه سرچ کردن سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد در گوگل
  2. ورود به قسمت ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98
  3. خرید کارت اعتباری مقطع و زیر گروه دلخواه (مهم)
  4. ورود به قسمت اصلی ثبت نام مقطع و وارد کردن شناسه و رمز کارت خریداری شده
  5. مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور آزاد در سایت آزمون مرحله آخر ورود به سایت
  6. در انتهای مقاله لینک ورود مستقیم به سایت قرار داده شده است.

مشاوره قبل از ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون آزاد ترم بهمن

قبل از ورود به بحث های اصلی و توضیح مفصل در مورد قسمت های مختلف سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور توصیه می کنیم به تمامی داوطلبان برای انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور در سایت، معرفی رشته های بدون کنکور آزاد تهران نیمسال دوم و کل کشور و معدل لازم برای ورود، معرفی دانشگاه ها و لوکیشن دانشکده ها همراه با سطح علمی، انجام انتخاب رشته تخصصی با هزینه پایین به صورت تلفنی (ارسال مدارک در واتساپ و تلگرام) و به صورت حضوری در موسسه درخت دانش و لیتس رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و .. می توتنید با کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

1. سرچ آدرس سایت در گوگل و ورود به قسمت بدون کنکور

برای سرچ کردن آدرس است می توانید در گوگل آدرس azmoon.org دانشگاه آزاد را سرچ کنید و یا در انتهای قاله بر روی لینک مستقیم ورود کلیک نمایید و زمان ورود منتظر بشید تا به سایت اصلی azmoon.iau.ac.ir وارد شوید و در قسمت های اصلی سایت بر روی قسمت " ثبت نام مقطع مشخص شده بر اساس سوابق تحصیلی ترم بهمن ماه 98-99  " کلیک نمایید تا وارد قسمت سوابق تحصیلی شوید.

2. قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام

پس از ورود به لینک ثبت نام بر روی اولین گزینه کلیک نمایید تحت عنوان " خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم" و زیر گروه و مقطع خود را بر اساس شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 انتخاب کنید نکته مهم این است که باید حتما گزینه ها را درست انتخاب نمایید در غیر این صورت باید مجددا کارت خریداری نمایید.

3. ورود به قسمت اصلی ثبت نام مقطع و وارد کردن شناسه و رمز کارت خریداری شده

پس از خرید کارت اعتباری مجددا بر روی سوابق تحصیلی تکمیل ظرفیت نیمسال دوم کلیک کنید این بار به جای خرید کارت بر روی ثبت نام مقطع مشخص شده کلیک نمایید به عنوتن مثال: اگر شما مدرک نظام جدید دیپلم دوازدهمی دارید باید بر روی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال دوم کلیک نمایید و رمز کارت و شناسه آن را وارد کنید و مراحل را که مفصل در مقاله نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 توضیح داده ایم انجام دهید.

4. مشاهده اعلام نتایج در سایت سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98-99

پس از اتمام ثبت نام باید منتظر اعلام نتایج شویم و در مان تعیین شده ای که ما هم در سایت درخت دانش و هم در کانال های اطلاع رسانیمون منتشر میکنیم در زمان مشخص شده دوباره وارد سایت شویم و این بار بر روی گزینه " مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم " کلیک نمایید.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن 98

در مرحله اخر که در بالا گفته بودیم برای ورود به سایت ثبت نام بدون آزمون تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بر اساس وابق تحصیلی باید وارد سایت آزمون شد به نشانی azmoon.iau.ac.ir که ما در این لینک آدرس اصلی و ورود مستقیم به سامانه دانشگاه آزاد بدون کنکور را وراد کرده ایم این در حالی است که هم زمان می توانید وارد سایت azmoon.org نیز شوید و بعد صبر کنید تا به سایت اصلی منتقل شوید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99 خود را با خیالی آسوده و تضمینی به مشاوران درخت دانش بسپارید با کمترین هزینه



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد تهران، azmoon , org دانشگاه آزاد، azmoon , iau , ac , ir، نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

شرایط و مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای هر کدام از مقاطع متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد:

  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی پیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته > مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارانی پیوسته . دیپلم متناسب نظام قدیم به رشته انتخابی بدون محدودیت رشته تربیت بدنی

لیست رشته های ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

دفترچه رشته ای بدون کنکور تا الان بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است به محض منتشر شده رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 در سایت آزمون  در همین مقاله و یا کانال تلگرام و اینستاگرام منتشر خواهد شد.

توصیه می شود» برای اطلاع از لیست کامل رشته ها و با چه معدلی چه رشته ای، انتخاب رشته در زیر گروه های مختلف و انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور به صورت حضوری و تلفنی با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98

طبق اطلاع رسانی انجام شده بر اساس جدول زیر مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 تمامی مقاطع یک روز بوده و در زیر برای هر کدام از مقاطع یکسان می باشد.

  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/30
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/09/02

 



:: برچسب‌ها: آزمون آزاد، مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد، مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون آزاد، مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد، ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟

ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:

  1. کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
  2. کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
  3. کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
  4. کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)

که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل دانشگاه آزادبدون کنکور شانس قبولی خواهیم داشت که توصیه جدی به داوطلبان بدون کنکور بهمن ماه که قبولی راحتتری نسبت به مهر ماه دارند این است بنا به ثبت نام بدون کنکور مهر ماه که 30 % مردودی داشته ایم برای ترم بهمن از طریق مشاور انتخاب رشته انجام دهند.

لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها همیشه سوال تمامی داوطلبان بوده است و بسیاری از داوطلبا می خواهند بدانند که آیا رشته های پزشکی بدون کنکور نیز ئر دانشگاه آزاد یا پردیس داریم و یا چه رشته های پذیرش خواهیم داشت که ما در این جا فقط لیست رشته های پرطرفدار را آورده و برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معماری و عمران
  • میکروبیولوژی
  • دامپزشکی
  • زیست شناسی
  • شیمی کاربردی و محض
  • بازیگری و کارگردانی
  • گرافیک و ارتباط تصویری
  • حقوق و روانشناسی
  • اقتصاد و حسابداری
  • تمامی گرایش های مدیریت
  • تمامی رشته های انسانی و ریاضی و هنر و زبان
  • و ...

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟

نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد امسال به صورت 5 مرحله های که به ترتیبب شامل:

  1. خرید کارت اعتباری مقطع ثبت نام بهمن 98-99
  2. وارد کردن اطلاعات فردی و مشخصات
  3. وارد کردن سوابق تحصیلی
  4. آپلود عکس 3*4
  5. انتخاب رشته و اولویت بندی و دریافت رسید انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99

ثبت نام و انتخاب رشته بهمن ماه در سایت آزمون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد توصیه می شود به داوطلبان که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور انجام دهند.



:: برچسب‌ها: شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98، لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟، نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد، ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 آخرین مرحله ثبت نام امسال یعنی سال 1398 رشته های بدون کنکور در دانشگاه آزاد می باشد که متقاظیان می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم امتحان کنند که در این مقاله همچون مقاله پربازدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می خواهیم به تمامی سوالات داوطلبان بدون آزمون پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سوالات متداول متقاظیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 کدامند؟

  1. زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟
  2. سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟
  3. شرایط ورود به رشته های ثبت نام بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 چیست؟ و چه مقاطعی را خواهیم داشت؟
  4. با چه معدلی چه رشته های؟
  5. لیست رشته های بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟
  6. نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟

زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟

تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 از نیمه اول دی ماه می باشد یعنی به عبارت دیگر 98/10/01 می باشد و مهلت ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه به مدت دو هفته و تا 15 دی ماه فرصت ثبت نام خواهیم داشت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99

سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟

امسال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 بر اساس سوابق تحصیلی می باشد یعنی زمان ثبت نام مهم نیست و ملاک اصلی معدل کتبی و معدل کل دیپلم می باشد که در فرم ثبت نام بدون آزمون آزاد باید به درستی درج شود تا زمان قبولی برای داوطلب مشکلی به وجود نیاید.توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر، کدام معدل کدوم رشته قبول خواهیم شد، با معدل 12 تا 14 چه رشته های، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد، آزمایشگاهی، مشاوره انتخاب 20 کد رشته به صورت تلفنی و حضوری و ... با کادر همیشه پاسخگو و مجرب می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: ماه 98 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟، زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 کدامند؟

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل 85 درصد از رشته های تحصیلی دانشگاه را شامل می شود که در اینجا در هر زیرگروه سعی داریم تعدادی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را برای داوطلبان عزیز عرض نماییم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی نیمسال دوم 98-99

  • میکروبیولوژی

  • زیست شناسی سلولی مولکولی

  • شیمی کاربردی
  • گیاه پزشکی
  • دامپزشکی
  • و ...

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی نیمسال دوم 98-99

زیرگروه ریاضی و فنی رشته های زیادی را شامل

  • مهندسی نفت
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی عمران بدون کنکور
  • مهندسی کامپیوتر بدون کنکور
  • و ....

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم انسانی نیمسال دوم 98-99

تاپ ترین رشته های بدون کنکور علوم انسانی دانشگاه ازاد 98-99 نیمسال دوم را می توانیم در زیر مشاهده نماییم:

  • روان شناسی بدون کنکور
  • حقوق بدون کنکور بهمن ماه
  • آموزش و پروش ابتدایی
  • تربیت بدنی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • و ...

رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر نیمسال دوم 98-99

رشته های بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 زیرگروه هنر و زبان شامل رشته های زیر می باشد.

معماری

ادبیات نمایشی

موسیقی

سینما

کارگردانی

بازیگری

نقاشی

عکاسی

رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه

  • مترجمی زبان انگلیسی
  • مترجمی زبان های خرجه فرانسه، المان و ...
  • آموزش زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه
  • زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه بدون کنکور

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ماه 97به تفکیک دانشگاه ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرمایید

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال بهمن 98-99 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال بهمن 98

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی نیمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 98 بودند که امروز لینک انتخاب رشته و ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

توصیه می شود: برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98، انتخاب بدون محدودیت رشته ای، دریافت کد های رشته کاردانی و دانشگاهی، انجام تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مهر ماه، توضیح شرایط و معدل لازم برای قبولی در هر کدام از رشته ها، در چه رشته هایی تجانس داریم و .. می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-99 چگونه است؟

ملاک اصلی گزینش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98 ورودی مهر ماه معدل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردان به کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ترم دوم 98-99

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 کدامند؟، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی نیمسال دوم 98-99، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی نیمسال دوم 98-99، رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم انسانی نیمسال دوم 98-99، رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر نیمسال دوم 98-99، رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال بهمن 98-99 به چه معناست؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال بهمن 98، ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-99 چگونه است؟، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ترم دوم 98-99، آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم بهمن 98-99، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال بهمن 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام ترم بهمن بدون کنکور دانشگاه آزاد یا پیام نور !!!

بسیاری از متقاظیان رشته های بدون آزمون و ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن دانشگاه ها از مشاوران ما این سوال را خواهند پرسید که رشته های بدون کنکور را در کدام یک از دانشگاه ها ادامه تحصیل بدیم و آیا سطح علمی دانشگاه ها با هم چه تفاوتی دارند، در جواب باید گفت بسته به شرایط دانشجو (کارمند، شاغل و دانش آموز) و همچنین رشته دلخواه متقاضی و هدف از تحصیل (ادامه تحصیل و مهاجرت) هر کدام از دانشگاه ها مزایا و معایب خود را دارند که بسته به شرایط و هدفگذاری می توان بهترین رشته و دانشگاه را از تمامی لحاظ انتخاب نمود.

توصیه می شود: برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی ترم بهمن 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم، شرط معدل و گزینش در رشته با معدل پایین و .. می توانید با مشاوران مجرب سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

کدام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا غیر انتفاعی نیمسال دوم 98

بر اساس فاکتوهایی که برای انتخاب دانشگاه ها می باشد مهمترین آنهاعلاقه به رشته ها و حتی گرایش اولیه رشته می باشد که ما دقیقا در رشته های که حتی تمایل داریم گرایش آن را ادامه دهیم و قصد داریم در آینده در رشته خود کاربردی تحصیلی کنیم می توانیم رشته های بدون کنکور کاردانی فنی علمی کاربردی یا کارشناسی فناوری این رشته ها را انتخاب کنیم که تنها موردی که وجود دارد ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 98-99 را در مقطع کاردانی پذیرش داریم که بستگی به انتخاب رشته می توانیم بهترین دانشگاه را در هر کدام از مقاطع دانشگاه آزاد بدون آزمون نیم سال دوم تحصیلی 98-99 انتخاب نماییم که در زیر کامل در مورد هر کدام از آنها توضیح داده ایم.

انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

مقطع کارشناسی پیوسته یه همان مقطع لیسانس در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 داوطلبانی می توانند شرایط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد را داشته باشند که اولا دارای مدارک تحصیلی:

  1. پیش دانشگاهی

  2. دیپلم نظام قدیم
  3. دارای مدرک کاردانی(فوق دیپلم)
  4. پایه دوازده نظام جدید البته برای مهر ماه 98 که مدرک داشته باشند.

هزینه خرید کارت در این مقطع 46000 هزار تومان می باشد

نکته قابل توجه داوطلبان کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

برای مشاهده رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال دوم 98-99 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته را به مشاوران ما بسپارید.

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

مقطع کاردانی پیوسته یا همان فوق دیپلم مختص افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و نه پیش دانشگاهی و نه کاردانی دارند این داوطلبان باید در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98 رشته ای متجانس با رشته دیپلم خود انتخاب نمایند که اکیدا توصیه می شود برای ثبت نام خود از راهنمایی های مشاور استفاده نمایند.

برای اطلاع از شرایط تجانس رشته بر اساس جدول مندرج در دفترچه بدون کنکور، معدل لازم هر مقطع، انتخاب رشته دلخواه بر اساس نوع دیپلم و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 تمامی مقاطع ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

نکات مهم مورد توجه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99
  1. رشته تربیت بدنی بدون کنکور را تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم می توانند انتخاب کنند.
  2. دیپلم های نظری می توانند تمامی رشته های بدون کنکور این مقطع را انتخاب نمایند.

هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری در این مقطه 38 هزار تومان می باشد

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کاردانی ناپیوسته را باید داوطلبانی انتخاب نمایند که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و علاقه به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی دارند و یا می خواهند رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را انتخاب نمایند.

"هزینه خرید کارت اعتباری در این مقطع 40000 هزار تومان می باشد"

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته و یا کاردانی به کارشناسی داوطلبانی می توانند این مقطع را انتخاب نمایند که دارای مدرک کاردانی هستند و می خواهند ادامه تحصیل در رشته دلخواه بدهند.

نکات مهم قابل توجه داوطلبان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سال 1398
  1. تا به امروز ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است و زمان ثبت نام 14 بهمن ماه 98 می باشد.
  2. در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه هیچگونه محدودیت رشته را نداریم و داوطلبان می توانند هر رشته ای که دوست داشته باشند انتخاب نمایند.

و تنها دفترچه بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است که 14 بهمن ماه به محض منتشر شدن در کانال تلگرام بدون کنکور اطلاع رسانی خواهیم کرد، امسال شاهد این بوده ایم که بسیاری از رشته های تاپ و پرطرفدار در دوره تمام وقت جز لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شهرستانها قرار نگرفته شده است به همین منظور بعضی از این رشته ها در دوره پاره وقت ارائه شده اند، حتما دفترچه پاره وقت را نیز مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم  98-99 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد

جدول تاثیر سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ملاک اصلی گزینش و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم معدل کل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشخص کردن کد رشته و دانشگاه دوره کاردانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی بدون آزمون بهمن ماه و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم 97-98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

افزایش شانس قبولی با ثبت نام در دوره پاره وقت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99

آخرین ثبت نام بدون آزمون آزاد سال 98 همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن ماه 98 می باشد که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام می توانند با توجه به مطالعه کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس علاقه و معدل کتبی دیپلم خود هر کدام از زیر گروه ها را انتخاب نمایند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 درخت دانش در دو دوره منتشر شد:

  1. ثبت نام دوره تمام وقت
  2. ثبت نام در دوره پاره وقت

بیشتر داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های دانشگاه آزاد اطلاعی از رشته های دوره پاره وقت آزاد ندارند و تنها دفترچه بدون کنکور تمام وقت رامشاهده می نمایند، تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت تنها در انتخاب کردن تعداد و لیست واحدها زمان ثبت نام می باشد و مشاوره تحصیلی درخت دانش توصیه می کند داوطلبانی که شانس قبولی پایینی بر اساس معدل کتبی دیپلم خود دارند می توانند هم زمان دو کارت خریداری نمایند و ثبت نام دوم خود را در دوره پاره وقت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعات سال های گذشته هر نیمسال ما 25% داوطلبانمان زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردود خواهند شد، از این رو برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دوره پاره وقت (بالا بردن شانس قبولی در این دوره)(با چه معدلی چه رشته ای؟ و معرفی لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

رشته های جدید را در دوره پاره وقت منتشر شدند برای اطلاع با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید



:: برچسب‌ها: ثبت نام ترم بهمن بدون کنکور دانشگاه آزاد یا پیام نور یا علمی کاربردی!!!، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم، کدام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا غیر انتفاعی نیمسال دوم 98، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم، انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، جدول تاثیر سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، نحوه مشخص کردن کد رشته و دانشگاه دوره کاردانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم، افزایش شانس قبولی با ثبت نام در دوره پاره وقت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99،ذ ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

نیمسال دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

قبل از این که به این سوالات جواب دهیم در مرحله اول باید بدانید که اصلا نیمسال اول یا نیمسال دوم چیست؟ ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هر سال شامل دو نیمسال می شود: نیمسال اول مهر ماه و نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 که در این مقاله به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 ورودی ترم بهمن ماه سال 1398 می پردازیم که دانشجویان آغاز سال تحصیلیشون از بهمن ماه بوده و ورودی 98-99 خواهند شد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 با نیمسال اول آن تفاوت هایی از نظر شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ورودی ها، تعداد شرکت کننده ها، شرط معدل پایین و مهمترین تفاوت در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه ها می باشد و ملاک اصلی قبولی بر اساس سوابق تحصیلی اول معدل کتبی دیپلم و دوم معدل کل دیپلم می باشد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 شامل انجام صحیح و درج درست معدل و آپلود عکس و درنهایت انتخاب رشته بر اساس فاکتورهای مهم اولویت بندی می باشد(6 مرحله ای بودن ثبت نام) که اکیدا توصیه می شود برای انتخاب رشته ای هدفمند و شناخت رشته های جدید مورد پذیرش از راهنمایی های مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش استفاده کنید(مشاوره حضوری و تلفنی) و این مقاله را کامل مطالعه نمایید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 در مقاطع (کارشناسی پیوسته و ناپیوسته - کاردانی پیوسته و ناپیوسته) از نیمه دوم آذر ماه یعنی 15 آذر 98 آغاز می شود و مهلت ثبت نام بدون آزمون آزاد ترم بهمن ماه نیز تا اواخر دی ماه 98 می باشد با این تفاوت که بر خلاف ترم گذشته (مهر ماه) تمامی رشته های بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها را پذیرش داریم.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 افزایش یافت!!

شهریه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به شرح زیر می باشد:

شهریه در مقطع کارشناسی در رشته ها متنوع خواهد بود به طوری که در بعضی از رشته ها به سقف 2500000 تومان هم خواهد رسید اما برای رشته های نظری تا 1500000 میلیون تومان خواهد بود.

در کاردانی با شهریه ثابت 500 هزار تومان و تا سقف 1350000 میلیون تومان خواهد بود.

سایت ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه

متقاضیان عزیز در موعد مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org  با خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام اینترنتی دو مرحله ای می باشد، دوستان می توانند مرحله دوم را بعد دریافت کد رهگیری انتخاب رشته به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات،نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ….. می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: نیمسال دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟T راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99T تاریخ شروع و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 افزایش یافت!!T سایت ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماهT ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 با نیمسال اول 98 هیچ تفاوتی به غیر از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ندارد، و این تفاوت در لیست اعلامی رشته های بدون کنکور، ظرفیت دانشگاه ها، تاثیر سوابق تحصیلی و معدل و همچنین تعداد داوطلبان بدون آزمون در این نیمسال تحصیلی می باشد که نسبت به نیمسال اول تعداد کمتری ثبت نام بدون آزمون انجام خواهند داد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شامل انجام صحیح و درج درست معدل و آپلود عکس و درنهایت انتخاب رشته بر اساس فاکتورهای مهم اولویت بندی می باشد(6 مرحله ای بودن ثبت نام) که اکیدا توصیه می شود برای انتخاب رشته ای هدفمند و شناخت رشته های جدید مورد پذیرش از راهنمایی های مشاوران مجرب درخت دانش استفاده کنید.(مشاوره حضوری و تلفنی)

جدول تاثیر سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ملاک اصلی گزینش و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم معدل کل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشخص کردن کد رشته و دانشگاه دوره کاردانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی بدون آزمون بهمن ماه و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم 97-98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

افزایش شانس قبولی با ثبت نام در دوره پاره وقت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99

آخرین ثبت نام بدون آزمون آزاد سال 98 همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن ماه 98 می باشد که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام می توانند با توجه به مطالعه کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس علاقه و معدل کتبی دیپلم خود هر کدام از زیر گروه ها را انتخاب نمایند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 در دو دوره منتشر شد:

  1. ثبت نام دوره تمام وقت
  2. ثبت نام در دوره پاره وقت

بیشتر داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های دانشگاه آزاد اطلاعی از رشته های دوره پاره وقت آزاد ندارند و تنها دفترچه بدون کنکور تمام وقت رامشاهده می نمایند، تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت تنها در انتخاب کردن تعداد و لیست واحدها زمان ثبت نام می باشد و مشاوره تحصیلی درخت دانش توصیه می کند داوطلبانی که شانس قبولی پایینی بر اساس معدل کتبی دیپلم خود دارند می توانند هم زمان دو کارت خریداری نمایند و ثبت نام دوم خود را در دوره پاره وقت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعات سال های گذشته هر نیمسال ما 25% داوطلبانمان زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردود خواهند شد، از این رو برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دوره پاره وقت (بالا بردن شانس قبولی در این دوره)(با چه معدلی چه رشته ای؟ و معرفی لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

رشته های جدید را در دوره پاره وقت منتشر شدند برای اطلاع با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته نیمسال دوم 98-99

داوطلبان دارای دیپلم نظری و دیپلم فنی حرفه ای می توانند 20 کدرشته انتخاب نمایند به صورتی که با هر کارت یک رشته در 20 کد دانشگاه می توانند انتخاب نمایند.

داوطلبان دارای دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم و نظام جدید باید رشته ای را انتخا نمایند که تجانس با رشته ادامه تحصیل دلخواه داشته باشد(ضروری)

تجانس رشته در جدول دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مقطع کاردانی مشخص می باشد و داوطلبان باید حتما آن را رعایت نمایند.

نتایج این دوره نیمه دوم بهمن منتشر خواهد شد.

ملاک اصلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی معدل دیپلم داوطلبین می باشد.

و ...

برای اطلاع از تجانسی رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و نحوه و مراحل گام به گام ثبت نام بدون کنکور این مقطع، معرفی رشته های جدید کاردانی پیوسته، شرایط و معدل لازم برای ثبت نام، مدارک و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

زمان و مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم 98-99 دانشگاه آزاد

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در تاریخ شنبه 29 دی ماه 98 شروع خواهد شد و داوطلبان 11 روز تا 10 بهمن 98 فرصت دارند تا ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) خود را انجام دهند.

برای اطلاع از با چه معدلی چه رشته ای!، نحوه صحیح انجام مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 نیمسال دوم،اولویت بندی 20 کد رشته بدون کنکور و خرید چند کارت برای بالا بردن شانس قبولی، مشاوره و معرفی پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند؟ و شرایط ورود، و ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای رزرو وقت مشاوره و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید از طریق شماره تلگرام 6301-236-0933، یا عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور درخت دانش هماهنگی لازم را انجام دهید.

سهمیه های موجود در بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 کدامند؟

یک خبر خوب برای متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 که بر اساس امتیازات و شرایط خود می توانند از سهمیه های موجود در دفترچه بدون کنکور آزاد استفاده نمایند.

درج معدل سوابق تحصیلی مقطع بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته چگونه است؟

داوطلبان دیپلمه فنی حرفه ای و یا کاردانش که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی در دیپلم ، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً طبق شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور درج نمایند.

نظر به اینکه گزینش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت خواهد گرفت، لذا کلیه متقاضیان (دیپلمه های نظام قدیم ، نظام جدید و همچنین دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند) لازم است معدل کل و یا معدل کتبی خود را به صورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور در azmoon.org دانشگاه آزاد درج نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شامل چه کسانی می شود؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بهمن ماه شامل تمام افرادی که در کنکور سراسری شرکت کرده باشند و یا شرکت نکرده باشند می شود ولی باید مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت کامل داشته باشند، که در ادامه مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

"مشاوران موسسه مشاوره تحصیلی درخت دانش 75% ثبت نام رشته های بدون کنکور تهران و سراسر کشور را برای مهر ماه 98 انجام داده اند"

در ادامه این مقاله سعی داریم به زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه _ شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد نیم سال دوم ورودی بهمن _نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی بهمن ماه 98-99 هزینه و شهریه_ لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97_شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم(جدول میزان تاثیر سوابق تحصیلی) و غیره پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

مدرک تحصیلی لازم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99

مدارک تحصیلی لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 ترم بهمن شامل:

  1. مدرک دیپلم
  2. مدرک پیش دانشگاهی
  3. مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم
  4. مدرک کاردانی

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

آپلود مدارک زیر برای ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 مورد نیاز است که باید حجم هر کدام از تصاویر بین 50 تا 200 کیلوبایت باشد، برای آپلود کردن مدارک و تمامی مراحل ثبت نام می توانید هم از طریق مشاوره تلفنی و هم از طریق مشاوره حضوری با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

  1. عکس 3*4
  2. صفحه اول شناسنامه
  3. تصویر کارت ملی
  4. مدرک دیپلم

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن

مهمترین سوال داوطلبان و متقاظیان رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن ماه 98-99 این است که:

  • زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 98-99 چه زمانی است؟(29 دی ماه 98)(عضویت در کانال اطلاع رسانی درخت دانش انتهای مقاله)
  • آیا زمان ثبت نام تاثیری در قبولی ما در دانشگاه آزاد دارد یا نه؟(خیر، بر اساس سوابق تحصیلی می باشد)
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم چگونه و چه تفاوتی با نیمسال اول دارد؟(لیست رشته های جدیدتر و قبولی راحت تر به دلیل کم بودن داوطلبین نسبت به نیمسال اول)

 زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 در همانند سال گذشته در 29 دی ماه شروع خواهد شد آغاز خواهد شد و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از یک ماه خواهد یود، این بدان معناست که داوطلبان بدون کنکور آزاد بهمن 98 هیچ استرس و نگرانی در مورد از دست دادن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نداشته باشند و به محض انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه ازاد مشاوران درخت دانش بر روی خبرنامه بدون کنکور دانشگاه  آزاد این موسسه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی خواهند کرد.

"در انتهای مقاله آدرس خبرنامه جامع بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار داده شده است"

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چیست؟

یک سال تحصیلی شامل دو نیمسال و دو بار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 در هر کدام از نیمسال ها می باشد.

نیم سال دوم 98-99 به چه معناست:

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 در نیمه دوم دی ماه و از 25 دی ماه به بعد شروع و دانشجویان پس از پذیرفته شدن می توانند در ترم دوم بهمن ماه وارد دانشگاه شوند و جز ورودی های دوم سال تحصیلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه انجام دهند.

"شانس مجدد قبولی و تغییر رشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98"

نیمسال اول 98 به چه معناست:

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 در نیمه دوم مرداد ماه شروع و دانشجویان پس از پذیرفته شدن می توانند در ترم مهر وارد دانشگاه شوند و جزء ورودی های اول سال ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام دهند.

"معدل های پایین نیز شانس قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه خود را در نیمسال دوم بهمن ماه دارند"

برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99، (لیست جدید کد رشته /محل جدید دانشگاه آزاد بدون آزمون برای نیمسال دوم 98-99)، انتاب رشته به غیر از رشته دیپلم و شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها در بهمن ماه (نیمسال دوم 98) با مشاوران بدون کنکور درخت دانش (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

برای رزرو وقت مشاوره حضوری و یا در صورت عدم برقراری ارتباط با شماره تماس بالا می توانید از طریق موبایل و خرید بسته تخفیفی 20% مشاوره رشته های بدون آزمون آزاد و نحوه پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 98، رشته های بدون کنکور سراسری 25 دی ماه، و … از طریق شماره تلگرام 6301-236-0933 هماهنگی لازم و شماره موبایل دریافت نمایید.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

سوال های مهم داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن 98-99

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98 چگونه است ؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

معرفی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 دانشگاه های آزاد تهران و شهرستان ها ؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

درصد اعمال سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال دوم به چه معناست؟

نکته مهم: برای ثبت نام کارشناسی پیوسته پذیرش داوطلبان بدون کنکور بر اساس کدام معدل است؟(معدل کتبی)

جدول تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول کدام است؟

آیا دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ماه مثل ترم مهر ماه تمامی رشته های بدون کنکور تحصیلی را پذیرش می کنند؟

سوال مهم: آیا رشته پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پیراپزشکی بدون کنکور در بهمن ماه 98-99 در ایران ارائه می شوند؟(تماس با مشاوران درخت دانش)

آیا مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم معتبر خواهد بود؟

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چقدر می باشد؟(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم )

مدرک دوره های پاره وقت و تمام وقت بدون کنکور بهمن 98 ماه چه تفاوتی خواهند داشت؟

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 کی اعلام خواهد شد؟

و...؟؟؟

در این مقاله سعی داریم که به اکثر سوالاتی که داوطلبان عزیز با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ داده و موضوعات >> شرایط، نحوه، زمان، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، تاثیر سوابق تحصیلی و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و ... را خدمت شما داوطلبان به طور کامل شرح دهیم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد شامل رشته های پرطرفدار و در زیر بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را قرار داده ایم برای اطلاع و شرایط ورود به هرکدام از رشته ها بر روی نام رشته کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه ریاضی نیمسال دوم:

مهندسی های معماری، رشته عمران بدون کنکور، مکانیک، الکترونیک، صنایع، مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد، و .....

رشته های زیر گروه علوم تجربی:

میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد، دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، زیست شناسی سلولی ملکولی، شیمی کاربردی و ....

رشته های زیر گروه علوم انسانی:

روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد، حقوق بدون کنکور، حسابداری، مدیریت ها، جغرافیا، و .....

رشته های هنر و زبان انگلیسی:

رشته مترجمی زبان بدون کنکور دانشگاه آزاد، بازیگری، کارگردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد، طراحی پارچه، طراحی لباس و موسیقی، نقاشی، آموزش زبان، زبان آلمانی، و ......

بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن ماه 98-99

هر سال پس اعلام نتایج کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شاهد این موضوع هستیم که داوطلبان کنکور 97 زیادی با توجه به سوابق تحصیلی درخشان و حتی رتیه های خوب در کنکور آزمایشی ها موفق به نتیجه مطلوب در کنکور نمیشوند و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند و این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکنند.

اما نگران این مسله نباشید چرا که دانشگاه های آزاد در سرار کشور هستند که بدون این آزمون (بدون کنکور) داوطلبان خود را در تمامی رشته های پرطرفدار و تاپ پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود، الان این سوال مهم پیش می آید که:

چگونه رشته دلخواه خود را بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیمسال دوم انتخاب کنم؟ (کنکور بی کنکور!)

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام دهند،

"باید بدانید: 95 درصد رشته های دانشگاهی را بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش داریم"

ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی 98-99 شامل افرادی می شود؟

گروه اول: داوطلبانی که در زمان ثبت نام به هر دلیلی نتوانسته اند در سایت ثبت نام کنند.

گروه دوم: داوطلبانی که از قبولی رشته خود راضی نیستند و مورد پذیرش قرار نگرفته اند و می خواهند شانس خود را دوباره در انتخاب رشته رشته های بدون کنکور امتحان نمایند.

گروه سوم: داوطلبانی که می خواهند رشته و دانشگاه خوذ را تغییر دهند و در رشته و دانشگاه بدون کنکور دیگر شانسی خود را امتحان نمایند.

خبر فوری:

نتایج ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد تا پایان این هفته بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت برای مشاهده نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر 98 و شروع کلاس های این افراد که دوباره ثبت نام انجام دادند، مدارک ثبت نام حضوری و .. می توانید با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج این دوره در نیمه دوم بهمن ماه 98 در سایت azmoon.net منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که در دوره اول ثبت نام مورد پذیرش قرار نگرفتند در دوره دوم ثبت نام بدون کنکور آزاد شانس بالایی خواهند داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-99

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاک ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یکمرحله و به طور یکجا اعلام میگردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود.

"برای اطلاع از نحوه مصاحبه معدل و معدل لازم برای ورود و قبولی هر کدام از رشته و دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم با مشاوران درخت دانش در تماس باشید"

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98-99 بر اساس سوابق تحصیلی در همه گروه های آزمایشی امکان پذیر است؟

دکتر امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ای امکان را فراهم کرده ایم که داوطلب مستقل از رشته دیپلم، می توانند یک رشته آزمایشی را انتخاب کنند، یعنی اگر کسی دیپلم تجربی داشته باشد، لزومی ندارد که حتما علوم تجربی را انتخاب کند و امکان انتخاب علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه را دارد.

وی افزود گزینه دیگر در سامانه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مبتنی بر سوابق تحصیلی فعال خواهیم کرد که داوطلبان در چند گروه آزمایشی در سایت دانشگاه آزاد 98 انتخاب رشته کنند.

به عنوان مثال اگر کسی رشته تجربی، ریاضی، انسانی، هنر یا زبان های خارجی را انتخاب کند، در این حالت برای هر کدام از گروه ها، یک حق ثبت نام دریافت می شود ولی برای هر گروه می تواند 20 انتخاب داشته باشد.

کسانی که تاکنون ثبت نام انجام داده اند می توانند بر اساس شرایط جدید ثبت نام مجدد و کارت اعتباری در گروه آزمایشی دیگر خریداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و با تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

"باید بدانید: امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد"

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن

برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها در مهر ماه مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید، و یا با مشاوران بدون کنکور درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

سوابق تحصیلی : بدین معناست که معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری و معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای  ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور سال 1398 خواهد بود.

انتخاب رشته بدون کنکور خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

شهریه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به شرح زیر می باشد.

شهریه در مقطع کارشناسی در رشته ها متنوع خواهد بود به طوری که در بعضی از رشته ها به سقف 1500000 هم خواهد رسید اما برای رشته های نظری تا 1000000 میلیون تومان خواهد بود.

در کاردانی با شهریه ثابت 500 هزار تومان و تا سقف 1000000 میلیون تومان خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع شهریه رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و با آزمون می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

تفاوت دوره های پاره وقت و تمام وقت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

پذیرش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در دوره تمام وقت و پاره وقت انجام خواهد گرفت. افراد شاعل می توانند دوره پاره وقت را نیز انتخاب نمایند.

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، جدول تاثیر سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، نحوه مشخص کردن کد رشته و دانشگاه دوره کاردانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم، افزایش شانس قبولی با ثبت نام در دوره پاره وقت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته نیمسال دوم 98-99، زمان و مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم 98-99 دانشگاه آزاد، سهمیه های موجود در بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 کدامند؟، درج معدل سوابق تحصیلی مقطع بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته چگونه است؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شامل چه کسانی می شود؟، مدرک تحصیلی لازم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99، مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن، زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چیست؟، سوال های مهم داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن 98-99، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن ، ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی 98-99 شامل افرادی می شود؟، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-99، آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98-99 بر اساس سوابق تحصیلی در همه گروه های آزمایشی امکان پذیر است؟، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن، شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، تفاوت دوره های پاره وقت و تمام وقت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز نیمسال دوم 98-99

این سوالات مهمترین سوالاتی است که داوطلبان در مورد لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس میگیرند، ما در این مقاله سعی بر این داریم به تمامی سوالات پاسخ داده و نکته مهم است که لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز نیز منتشر شده اند که داوطلبین بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی رشته دلخواه خود را ثبت نام و انتخاب رشته نمایند که کامل در مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 توضیح داده ایم.

لیست رشته های تجربی با حداقل معدل لازم

لیست رشته های تجربی 98-99 به دو دسته تقسیم می شوند اول رشته های تجربی با آزمون که شامل رشته های پزشکی و پیراپزشکی خواهد بود که حداقل رتبه مورد نیاز ورود به آنها تا 30 هزار می باشد که با خوشبینانه ترین حالت در رشته ای تجربی با رتبه مورد نیاز قبول شد اما:

گروه دوم رشته های بدون کنکور تجربی می باشند که امسال برخلاف سال های گذشته رشته های جدید مانند دامپزشکی بدون کنکور ، زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور ، مهندسی پزشکی بدون کنکور و ... می باشد که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط ورود به هرکدام از رشته ها و انتخاب رشته تخصصی کنکور تجربی و بدون آزمون بر اساس معدل با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید

تاثیر معدل در زیر گروه متفاوت با نوع دیپلم ما به چه صورت است؟

از آنجا که پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم هست و اگر نوع دیپلم از زیر گروه آزمایشی داوطلب متفاوت باشد مثلا اگر دیپلم شما ریاضی هست و میخواهید رشته حقوق بدون کنکور آزاد که در زیر گروه انسانی هست را انتخاب نمایید از آنجا که دروس امتحانی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب(تجربی، ریاضی، انسانی و..) متفاوت است، درصد اعمال معدل کتبی برای زیر گروه های مختلف متفاوت است که در مثال بالا داوطلب نسبت به متقاضیان نوع دیپلم آنها انسانی بوده و ۸۰ % سوابق تحصیلی آن داوطلب تاثیر دارد.

جدول میزان تاثیر شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور

تذکر: برای مشاهده کامل جدول از طریق موبایل، گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید.

گروه آزماشی ریاضی تجربی انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی ۱۰۰ ۱۰۰ ۳۱٫۴ ۳۱٫۴ ۳۱٫۴
علوم تجربی ۱۰۰ ۱۰۰ ۳۱٫۴ ۳۱٫۴ ۳۱٫۴
علوم انسانی ۸۰ ۸۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۴۱٫۲
هنر ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰
زبان های خارجه ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰

ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید



:: برچسب‌ها: لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز نیمسال دوم 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، لیست رشته های تجربی با حداقل معدل لازم، تاثیر معدل در زیر گروه متفاوت با نوع دیپلم ما به چه صورت است؟، جدول میزان تاثیر شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد

زمان اعلام نتایج بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری که شامل سه دانشگاه بالا می باشد هشت مهر ماه 98 ( 8 مهر) بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری قرار خواهد گرفت و تفاوتی در زمان اعلام نتایج دانشگاه ها نمی باشد.

توصیه می شود جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و مشاهده نتایج خود عضو کانال تلگرام و اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش شوید و یا می توانید برای مشاهده نتایج بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98

سایت و سامانه اعلام نتایج بدون آزمون سراسری نیمسال اول مهر ماه 98 سایت sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با در دست داشتن مشخصات ثبت نام نتیجه انتخاب رشته بدون آزمون ۹۸ خود را مشاهده نمایند.

"دریافت نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری ترم مهر 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98

برای مشاهده و دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری می بایست داوطلبین با در دست داشتن شماره پرونده و کد رهگیری 12 رقمی ثبت نام که در بالای رسید انتخاب رشته از سیستم دریافت نموده اند را در قسمت اعلام نتایج سراسری سایت سنجش وارد نموده و نتیجه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری خود را مشاهده نمایند.

[caption id="attachment_18977" align="aligncenter" width="300"]نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98[/caption]

زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج

یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان بدون کنکور سراسری این است که به این که دهه اول مهر ماه نتایج منتشر خواهد شد پس کی به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنیم معمولا روز بعد از اعلام نتایج تمامی داوطلبان می توانند به دانشگاه مورد پذیرش واقع شده مراجعه نمایند و کلاسها به صورت رسمی از 15 مهر ماه 98 برای این دسته از داوطلبان که نتایج با تاخیر داشته اند منتشر خواهد شد و به داوطلبان توصیه می کنیم که اصلا نگران این موضوع نباشند.

سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • داوطلبانی که دانشگاه آزاد نیز مورد پذیرش قرار گرفته اند در صورت قبولی در نتایج بدون کنکور سراسری 98 نیز می توانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند ؟

بله داوطلبانی که همزمان در دو دانشگاه بدون کنکور مورد پذیرش قرار بگیرند می توانند رشته دلخواه خود را انتخاب نمایند و در صورت ثبت نام در دانشگاه آزاد و قبولی در دانشگاه سراسری می توانند مدارک ثبت نام خود را گرفته و به دانشگاه سراسری مراجعه نمایند.

  • تنها سایت اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کدام سایت است ؟

تنها سایت اعلام نتایج این مرحله از ثبت نام بدون آزمون کنکور 98 سایت سنجش و پذیرش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد در قسمت سراسری سامانه داوطلبان می توانند نتیجه خود را دریافت کنند.

  • با شروع شدن نیمسال تحصیلی آیا با اعلام نتایج این مرحله دانشجویان مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد ؟

بله این ثبت نام و انتخاب رشته برای نیمسال اول مهر ماه می باشد و دانشجویان ورودی مهر 98 خواهند شد و جای نگرانی نخواهد بود.

  • مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری 4 قطعه عکس 3 *4، کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی داوطلب



:: برچسب‌ها: زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد، سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98، sanjesh , org، نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98، زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج، نتایج بدون کنکور سراسری 98، مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال 98-99

  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال بهمن ماه 98؟(مطالعه مقاله)
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم دوم 98-99؟
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98؟
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه تهران شمال؟
  • ظرفیت رشته های بدون کنکور تهران شمال به تفکیک رشته ها؟
  • نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال؟

برای دریافت اطلاعات بیستر از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، تکمیل ظرفیت مهر ماه 98 می توانید این مقاله را مطالعه نمایید و در صورت نیاز می توانید برای دریافت اطلاعات به روز شده و دقیق با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل بفرمایید.

ثبت نام بدون کنکور در رشته های بهمن ماه دانشگاه آزاد تهران شمال 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال در سالهای اخیر با استقبال زیادی از متقاضیان و داوطلبان بدون کنکور همراه بوده و بیشتر دلیل انتخاب داوطلبان برای دانشگاه آزاد تهران شمال درجه علمی دانشگاه و همچنین تنوع رشته های این دانشگاه با موقعیت مکانی بهتر می باشد. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال، از تنوع خوبی برخوردار می باشد و همچنین داوطلبان معمولا برای انتخاب های اول خود ترجیح می دهند دانشگاه آزاد تهران شمال یکی از گزینه های انتخاب آنها باشد. دانشگاه آزاد تهران شمال از نظر علمی رتبه خیلی خوبی را به خود اختصاص داده است.

در اینجا سعی داریم لیست کامل رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال را (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) برای داوطلبان و متقاضیان این دانشگاه معرفی کنیم، نکته قابل توجه این است که دانشگاه آزاد تهران شمال از تنوع دانشکده و رشته های زیادی برخوردار می باشد.رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98 از دی ماه به بعد در م

قطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز می گردد. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان لازم به ذکر است که داوطلبان عزیز از همان ساعات اولیه اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال اول همانند نیم سال دوم بهمن می باشد، تنها تفاوتی که هست شرط معدل و سوابق تحصیلی برای پذیرش نیمسال دوم لحاظ شده است، و اینکه رشته های پیراپزشکی هم مورد پذیرش قرار بگیرند.

برای اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد می توانید(شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد) بر روی لینک قرمز رنگ کلیک نمایید.

قبل از اینکه لیست رشته های بدون کنکور مهرماه 98 دانشگاه آزاد واحد تهران شمال را مشاهده کنید پیشنهاد می کنیم شرایط ثبت نام بدون کنکور مهرماه 98 را در لینک بالا مطالعه بفرمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال بهمن ماه 98-99

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 (تمام وقت) در رشته های زیر برای واحد تهران شمال مهیاست:

نکته قابل توجه در رابطه با رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال این است که رشته های ذکر شده در زیر فقط تعداد اندکی از رشته های دانشگاه آزاد تهران شمال می باشند.برای دریافت دفترچه بدون کنکور و لیست رشته ها می توانید با مشاورین درخت دانش در اربتاط باشید.

در گروه یک یعنی گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی رشته های زیر در واحد تهران شمال وجود دارند:

  • رشته ریاضیات و کاربردها با کد 30123
  • رشته فیزیک با کد 30201
  • رشته فیزیک مهندسی با کد 30231
  • رشته مهندسی رباتیک با کد 41016
  • و رشته های دیگری نیز در واحد تهران شمال از گروه یک دانشجو می پذیرد.

در گروه دوم یعنی گروه آزمایشی تجربی، کشاورزی و دامپزشکی در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:

  • رشته شیمی با کد 30301
  • رشته شیمی کاربردی با کد 30343
  • زمین شناسی با کد 30401
  • زمین شناسی دریا با کد 30524

رشته های دیگری نیز در گروه دوم در واحد تهران شمال دانشجو پذیرش می کند.

برای دریافت دفترچه بدون کنکور و راهنمایی های بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

در گروه سوم یعنی گروه آزمایشی علوم انسانی در واحد تهران شمال در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:

  • رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101
  • زبان و ادبیات عربی با کد 20202
  • رشته فلسفه با کد 20419
  • رشته مدیریت بازرگانی با کد 21207
  • رشته مدیریت دولتی با کد 21210

و ... رشته های دیگری نیز در گروه سوم در این واحد دانشگاهی دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).

در گروه پنجم یعنی گروه زبانهای خارجی در رشته های زیر در واحد تهران شمال دانشجو می پذیرد

  • رشته تربیت مترجم زبان ایتالیایی با کد 20308
  • رشته زبان و ادبیات انگلیسی با کد 20311
  • رشته زبان روسی با کد 20344
  • زبان اسپانیایی با کد 20361
  • مترجی زبان حارجه

و ... در رشته های دیگری از گروه پنجم نیز دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).

دانشگاه آزاد تهران شمال در رشته های گروه زبان از درجه علمی بالایی برخوردار می باشند.

،



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال بهمن ماه 98؟، نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم دوم 98-99؟، شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه تهران شمال؟، ظرفیت رشته های بدون کنکور تهران شمال به تفکیک رشته ها؟، نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، ثبت نام بدون کنکور در رشته های بهمن ماه دانشگاه آزاد تهران شمال 98، رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال، شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد بدون کنکور، رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال بهمن ماه 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 98-99

  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب مهر و بهمن 98؟
  • ثبت نام بدون کنکور برای چه دانشگاهی انجام می شود؟
  • زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم 98؟
  • شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور 98؟
  • تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون چکونه است؟

در این مقاله سعی داریم همانند مقاله ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 به تمامی سوالات داوطلبان بدون کنکور پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 از نیمه دوم آذر ماه شروع خواهد شد، دانشگاه تهران جنوب به دلیل رتبه ی علمی بهتر به نسبت بقیه دانشگاه ها در رشته های مهندسی بیشتر توصیه می شود با توجه به موقعیت مکانی دانشگاه تهران جنوب و همچنین شرایط رفاهی و علمی داوطلبان بیشتری برای ثبت نام اقدام می نمایند.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب متنوع می باشند که در زیر ما به تعدادی از این رشته ها اشاره کرده ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش و شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

قبل از اینکه لیست رشته ها را خدمت دوستان عزیز عرض نماییم پیشنهاد می کنیم شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 را به صورت کامل در لینک رنگی زیر مطالعه بفرمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98 در رشته های زیر برای واحد تهران جنوب امکان پذیر می باشد.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب 98-99

در گروه یک یعنی گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب شامل:

  • رشته ریاضیات و کاربردها با کد 30123
  • رشته فیزیک با کد 30201
  • رشته مهندسی معدن با کد 40510
  • و .... رشته های دیگری نیز در این گروه یک برای واحد تهران جنوب وجود دارند.

لیست رشته های انسانی دانشگاه تهران جنوب 98-99

در گروه سوم یعنی گروه آزمایشی علوم انسانی رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب وجود دارند:

  • رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101
  • رشته علوم تربیتی با کد 20612
  • علوم سیاسی با کد 20812
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته مدیریت امور بانکی با کد 21230
  • و بسیاری از رشته های دیگر از گروه سوم نیز در این دانشگاه وجود دارند.

لیست رشته های بدون کنکور هنر تهران جنوب 98-99

رشته های بدون کنکور زیرگروه هنر را می توانیم شامل رشته هایی از جمله:

  • هنرهای تجسمی
  • عکاسی
  • بازیگری
  •  طراحی لباس

و ... یاد کنیم برای بهمن ماه 98 در لیست رشته ها احتمال زیاد تغییراتی خواهیم داشت برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

رشته های بدون کنکور زبان تهران جنوب

در گروه پنجم یعنی گروه آزمایشی زبانهای خارجی فقط یک رشته آموزش زبان انگلیسی با کد 20312 وجود دارد.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را با راهنمایی های مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش
شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات 98-99

ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 در رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور واحد علوم تحقیقات مهیاست:

 رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه ریاضی

رشته فیزیک با کد 30201

رشته فیزیک مهندسی با کد 30231

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه تجربی

رشته زیست شناسی با کد 30513

رشته زیست شناسی گیاهی با کد 30599

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه انسانی

رشته مدیریت صنایع مبلمان وو دکوراسیون با کد 21286

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه زبان

رشته زبانن و ادبیات فرانسه با کد 20321

مترجمی زبان فرانسه با کد 20323

برای اطلاعات تکمیلی از رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 98-99  مشاوران درخت دانش در خدمت تمامی داوطلبان عزیز جهت مشاوره بهترین انتخاب رشته میباشند.

09099072943

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمامی رشته های موجود در هر پنج گروه آزمایشی و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در واحد علوم تحقیقات تهران می توانند با مشاوران متخصص و مجرب درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران درخت دانش بهره مند شوند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

شماره  تلگرام: شماره 09332366301 جهت دریافت لینک کانالاینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات 98-99، رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور واحد علوم تحقیقات، رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه ریاضی، رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه تجربی، رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه انسانی، رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه زبان، ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

اطلاعیه مهم درخت دانش(4 مهر 98): امروز پنجشنبه 4 مهر ماه 98 تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول تهران و سراسر کشور اعلام شد، طبق اطلاع رسانی سنجش و پذیرش دانشگاه های آزاد تهران آن دسته از داوطلبانی اعم از پذیرفته شده و یا پذیرفته نشده، بازمانده از ثبت نام در دوره بدون آزمون و مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98 شرکت نمایند برای اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه نمایید و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانسگاه آزاد تهران نیمسال اول مهر 98

امسال نیز همانند سال های گذشته دانشگاه آزاد برای پر کردن ظرفیت خالی دانشگاه های خود بعد از اتمام ثبت نام حضوری دانشگاه ها، رشته های تکمیل ظرفیت بدون آزمون را منتشر کردن امروز تمامی دانشگاه های تهران، مرکز، شمال، جنوب، غرب، شرق، یادگار امام و استان تهران و شهرستانها تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون آزاد خود را بر روی سایت دانشگاه منتشر نمودند.

آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 در سایت دانشگاه انتخابی اعلام شده است، که توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت هر کدام از دانشگاه ها آزاد تهران و سراسر کشور، معدل لازم برای قبولی، مهلت و زمان ثبت نام، مدارک لازم جهت ثبت نام، نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 در تکمیل ظرفیت  و .. می توانید با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا در ادامه مقاله بر روی هر کدام از اسم دانشگاه ها کلیک نمایید:

لیست دانشگاه های تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد تهران کدامند و چه رشته هایی دارند؟

دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران که رشته های تکمیل ظرفیت بدون آزمون را ارائه می دهند از سطح علمی خیلی بالایی برخوردار هستند و مدارک بدون کنکور آنها هیچ تفاوتی با با آزمون ندارد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه یادگار امام

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98

توجه: برای اطلاع از شرایط ورود و نحوه ثبت نام هر کدام از رشته های بدون کنکور می توانید بر روی نام رشته کلیک نمایید.برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نیز ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته دامپزشکی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته های پزشکی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

رشته حقوق بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور

رشته بازیگری بدون کنکور آزاد تهران

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

رشته مهندسی عمران بدون کنکور

رشته مهندسی نفت بدون کنکور

رشته موسیقی بدون کنکور

رشته گرافیک بدون کنکور

رشته اقتصاد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روان شناسی بدون کنکور آزاد تهران

رشته داروسازی بدون کنکور کیش

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور

رشته حسابداری بدون کنکور

رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور

رشته کارگردانی بدون کنکور

برای اطلاع از نحوه و شرایط تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی خارج از کشور(روسیه)، با هزینه پایین بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های پزشکی بدون کنکور روسیه



:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانسگاه آزاد تهران نیمسال اول مهر 98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانسگاه آزاد تهران نیمسال اول مهر 98، شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز، رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال، رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق، رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟، لیست رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini
  • ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد چگونه است؟(ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد)
  • مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • زمان ثبت نام حضوری و مراحل گام به گام نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور؟(مطالعه مقاله)
  • بعد از مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم باید چیکار کنیم؟(ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی)
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم مراحل کامل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور و نحوه ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد را توضیح دهیم و تا وارد شدن دانشجو به دانشگاه همراهش باشیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی آغاز شد

خبر فوری (23 شهریور ماه 98): ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور (کاردانی پیوسته و ناپیوسته)(کارشناسی ناپیوسته) که به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد، آغاز شد، داوطلبان توجه داشته باشند بدون در دست داشتن شماره دانشجویی (ثبت نام هشت مرحله ای) هیچ ثبت نامی به صورت مراجعه به دانشگاه صورت نخواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و دریافت شماره دانشجویی، تکمیل فرم های تعهد نامه و آپلود کامل مدارک، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 (کارشناسی پیوسته) می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.(مراحل ثبت نام 8 مرحله ای همراه با عکس)

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دبر اساس سوابق تحصیلی باید با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 شهریور ماه به سایت دانشگاه پذیرفته شده جهت ثبت نام اینترنتی 8 مرحله ای مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

سالهای گذشته ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کاملا به صورت حضور در دانشگاه و ارائه مدارک به دانشگاه بود و تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در خود دانشگاه انجام میشد.

اما امسال ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بستگی به دانشگاه قبولی داوطلب به صورت اینترنتی و آپلود مدارک می باشد و تنها دانشگاه مدارک را به صورت حضوری بررسی می نماید که در ادامه مقاله مراحل را کامل و گام به گام توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟

مدارک لازم ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 شامل:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه (کپی تمامی صفحات)
  3. مدرک دیپلم
  4. مدرک پیش دانشگاهی
  5. عکس 3*4
  6. کارت پیان خدمت(در صوت نداشتن معایت تحصیلی)

مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد را باید در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور آپلود نمود و تمامی مراحل ثبت نام را که در زیر توضیح خواهیم داد کامل انجام داد و شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد به این صورت است که بعد از مشاهده نتایج خود بر اساس دانشگاهی که در کارنامه بدون کنکور درج شده است که قبول شده اید وارد سایت دانشگاه آزاد مربوطه شده و مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را که شامل مراحل زیر می شود انجام خواهیم داد.

"ثبت نام اینترنتی غیر حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل:

  1. ثبت اطلاعات فردی
  2. ثبت مدارک اسکن شده
  3. ثبت مدارک نظام وظیفه
  4. ثبت فرم ها وتعهدات
  5. ثبت فرم مشاوره
  6. ثبت فرم تعهد
  7. پرداخت شهریه
  8. دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل 8 مرحله می باشد که کاملا به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد قبولی دانشجو انجام خواهد گرفت برای اطلاعات بیتشر و انجام تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون

اولین مرحله ثبت نام ثبت اطلاعات فردی، تاریخ تولد، مشخصات فردی و آدرس و .. می باشد که در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

"ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد خود را به مشاوران ما بسپارید"

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی جز مواردی است که داوطلب می تواند به صورت اختیاری تکمیل نماید و در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

مرحله آخر دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

زمانی که تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت صحیح انجام داده باشیم می توانیم شماره دانشجویی دریافت نماییم.

ثبت نام حضوری در دانشگاه بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تنها به صورت اینترنتی می باشد که توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری و به صورت اینترنتی می توانید بر روی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک نمایید.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم بهمن 98-99

متقاضیان بدون کنکور و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد با کنکور متوجه این موضوع باشند که برای ثبت نام حضوری باید دو مرحله ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند مرحله اول همان دریافت رسید ثبت نام می باشد و در مرحله دوم ثبت نام اینترنتی شامل 8 مرحله می باشد که قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه باید تکمیل نمایند.

رشته های برتر زیرگروه های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فنی و همچنین زبان های خارجه و هنر به تعداد خیلی پایین ظرفیت خالی دارند. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور اطلاع داشته باشند که انتخاب رشته بدون کنکور خود را در مرحله اول حتما ثبت نمایند که ظرفیت های رشته ها ی برتر همانطور که گفته شد در حال تکمیل شدن می باشد.



:: برچسب‌ها: ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی از دوشنبه 25 مهر ماه، مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور کدامند؟، زمان ثبت نام حضوری و مراحل گام به گام نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور؟، بعد از مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم باید چیکار کنیم؟، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی آغاز شد، ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99، زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟، مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟، مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد، نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم، مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون، زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم بهمن 98-99 ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد 98 منتشر شد

نتایج انتخاب رشته با آزمون نهایی دانشگاه آزاد 98 اعلام شد و داوطلبان می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نتایج کنکور سراسری آزاد 98 خود را دریافت نمایند برای ورود به سایت اعلام نتایج بر روی لینک دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 98 کلیک نمایید

توصیه می شود برای اطلاع از رشته های بدون کنکور، نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد، مدارک لازم جهت ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

راهنمای پذیرفته شدگان نهایی با آزمون دانشگاه آزاد 98

داوطلبانی که در گزینش های مختلف رشته های بـا آزمـون در بیش از یک رشته/ محل/ نظـام آموزشـی پذیرفتـه شـده باشـند، میتوانند به انتخاب خود فقط در یکی از رشته/ محـل هـای اعـلام شده ثبت نام نموده و به تحصیل بپردازند.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان و ذخیره ها برای ثبت نام دانشگاه آزاد 98

پذیرفته شدگان همه رشته ها بدون توجه به زمان شروع بـه تحصیل مندرج در کارنامه اعلام نتـایج بایـد شخصـاً در یکـی از روزهای دوشــنبه و ســه شــنبه 26 و 27 شــهریورماه 98 با در دست داشـتن مـدارک لازم جهـت ثبـت نـام بـه واحـدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در زیر قابل مشاهده می باشد و می توانید برای دریافت آدرس و تلفن دانشگاه های آزاد 98 برای ثبت نام کلیک نمایید:

چگونه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را مشاهده کنیم؟

[caption id="attachment_8769" align="aligncenter" width="336"] نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد[/caption]

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 98 می توانید با مراجعه به سایت www.azmoon.org  به دو روش زیر اقدام نمایند:

  1. لطفا کد ملی یا کد رهگیری غیر ایرانی را وارد نمایید.
  2. لطفا شناسه دانشگاه آزاد را وارد نمایید

راهنمای مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98

راهنمای پرکردن جدول اول: در جدول اول مطابق تصویر بالا کد ملی خود را به جای نام کاربری در سامانه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد نمایید.

راهنمای پر کردن جدول دوم: در جدول دوم شناسه دانشگاه آزاد: کد شناسه انتخاب رشته خود را که در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده است را وارد نمایید.

در صورتی که پس از مشاهده اعلام نتایج متوجه بروز خطا و یا اشتباه برای مثال عدم درج سهمیه و … شوید می توانید نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و یا می توانید انجام ثبت اعتراض به انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 چیست؟

اولین اقدام پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه ازاد 98 این است:

  • افردای که در رشته محل انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 خود مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد پذیرفته شده از زمان ثبت نام حضوری دانشگاه باخبر شوند و برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 98 به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

ثبت نام برخی از دانشگاه های معتبر در شهرهای بزرگ و همچنین دانشگاه آزاد تهران، قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه و بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد 98، دارای ثبت نام ده مرحله ای می باشدریال که داوطلب باید این ثبت نام را به صورت اینترنتی انجام دهد.

  • افرادی که در نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار نگرفتند می توانند برای مشاهده رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 اقدام نمایند، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه، زمان، مهلت، شرایط، مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98 مشخص شد

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن ماه 97-98 در نیمه دوم بهمن ماه و در تاریخ 27 بهمن ماه 98 منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند نتیجه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایند.

داوطلبین بدون کنکور دانشگاه ازاد برای مشاهده نتایج خود، نحوه و مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان می توانند(گرفتن شماره دانشجویی اینترنتی) با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیممسال دوم کلیک نمایند:

اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد کی اعلام خواهد شد؟

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 این مرحله پنج شنبه 10 آبان ماه اعلام خواهد شد.

"مشاهده نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

اگر از نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود راضی نیستید !!!

بسیاری از داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98 از رشته محل پذیرفته شده خود راضی نیستند و یا تمایل دارند که شانس خود را برای پذیرش در رشته یا دانشگاه بهتری امتحان کنند.

اگر شما هم شامل این دسته از داوطلبان هستید می توانید یا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایید و یا اینکه منتظر دفترچه تکمیل ظرفیت باشید و یک بار دیگر رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

"95 درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش داریم"

سایت اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد: azmoon.org

سایت اطلاع رسانی زمان اعلام نتایج بدون کنکور: azmoon.iau.ac.ir

سایت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد: azmoon.net

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد 98 منتشر شد، دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 98، راهنمای پذیرفته شدگان نهایی با آزمون دانشگاه آزاد 98، زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان و ذخیره ها برای ثبت نام دانشگاه آزاد 98، چگونه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را مشاهده کنیم؟، راهنمای مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد 98، اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 چیست؟، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98، زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98 مشخص شد، ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

  • آیا فارغ التحصیلان دوره کارشناسی رشته های علوم پزشکی می توانند دوباره در کنکور سراسری 98 شرکت نمایندو آیا شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 را دارند؟(مطالعه مقاله)
  • آیا فارغ التحصیلان رشته ای غیر پزشکی می توانند دوباره از مزایای تحصیل رایگان بهره ببرند؟(مطالعه مقاله)
  • آیا در رابطه با تحصیل مجدد فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ودکترا محدودیتی وجود دارد؟
  • در صورتی که داوطلبی یک بار از دوره روزانه فارغ التحصیل شده باشد دوباره می تواند در دوره روزانه همان مقطع پذیرفت شود؟(شرایط انصراف از دانشگاه روزانه چگونه است؟)

 

به دلیل شرایط خاص جامعه امروز و نبود آینده شغلی در بسیاری از رشته ها, تعداد زیادی از فارغ التحصیلان پس از دریافت مدرک کارشناسی و یا حتی با دریافت مدرک کارشناسی ارشد و دکترا به دلیل نیافتن شغل یا عدم علاقه به شغل و رشته تحصیلی خود درصد شرکت مجدد در کنکور سراسری 99 بر می آیند

 

سوالات در باره شرایط و ضوابط تحصیل مجدد و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 _ 99 برای فارغ التحصیلان از متداول ترین سوالات می باشد. در این مقاله قصد داریم به بیان قوانین و ضوابط موجود در رابطه با تحصیل مجدد فارغ التحصیلان، مشاوره نحوه انتقالی با کارنامه سبز و رفع محرومیت از کنکور 98 کلیک نمایید.

 

شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98

 

 

 

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه رشته های غیر پزشکی

 

بر طبق آخرین تغیرات قوانین آموزشی و رای دیوان عدالت اداری فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های غیرپزشکی در صورتی که به ارگان خاصی تعهد خدمت نداشته باشند بدون محدودیت می توانند درثبت نام کنکور 98 شرکت نمایند و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 را خواهند داشت..

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط انصراف و ثبت نام مجدد در کنکور سراسری، پر کردن فرم شماره 3، شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 99 بدون انصراف و مجوز شرکت در کنکور سال بعد با روش ارسال درخواست و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... می توانید با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.

 

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های غیر پزشکی شامل چه کسانی می شود؟

 

در صورتی که این افراد در مقطع کارشناسی قبلی خود در دانشگاه های روزانه و با شرایط تحصیل رایگان این مقطع تحصیلی را گذرانده باشند، در صورتی که در رشته های پزشکی, دارو سازی, دندان پزشکی و رشته های پیراپزشکی در دوره روزانه پذیرفته شوند باز هم نیازی به پرداخت شهریه نمی باشد ومی توانند به صورت مجدد از شرایط تحصیل رایگان ثبت نام مجدد کنکور سراسری و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 بهره مند شوند.

 

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه رشته های پزشکی

 

براساس آخرین تصمیم آیین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های پیراپزشکی با شرایط طرح اجباری می توانند تا قبل از اتمام طرح خود یک بار در کنکور سراسری شرکت نمایند و در صورتیکه در یکی از رشته های پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی پذیرفته شوند می توانند ادامه طرحشان را پس از فارغ التحصیلی در رشته جدید انجام دهند.

 

اما اگر پذیرفته نشوند میبایست صبر کنند تا طرح اجباری شان به انجام برسد و پس از آن می توانند شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 و دوباره درشرایط کنکور سراسری 98 شرکت نمایند.

 

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی شامل چه کسانی نمی شود؟

 

شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی در صورتی که در یکی از دوره های پزشکی, دندان پزشکی ودارو سازی در دوره روزانه پذیرفته شوند حتی اگر مدرک قبلی خود را در دوره روزانه وبه صورت رایگان گرفته باشند باز هم می توانند در دوره روزانه پذیرفته شوند و ازمزایای تحصیل رایگان استفاده نمایند، البته داوطلبان آقا می بایست توجه داشته باشند که در رابطه با خدمت وظیفه سربازی و معافیت تحصیلی در دوره تحصیل مجدد مشکلی نداشته باشند.

 


شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

 

شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در طول سال های گذشته تغیرات فراوانی داشته است و تقزیبا می توان گفت که از سال 95 تا 97 هرساله این قوانین تغیر داشته اند، اما با توجه به مصوبه 28 فروردین 97 که آخرین رای دیوان عدالت اداری در این مورد است هر داوطلب در هر مقطعی مجاز است که دوبار ازشرایط تحصیل رایگان استفاده نماید  و بر اساس این مصوبه انتظار می رود این قانون در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 98 در این باره تغیر نماید.

 

که بر اساس آن داوطلبان بدون در نظر گرفتن مقطع و شرایط تحصیل آن ها در دوره قبلی تحصیل بتوانند از مزایای تحصیل رایگان بهره ببرند. باید دید که در دفترچه امسال این قوانین چگونه بیانخواهد شد. اما داوطلبان می توانند با استفاده از این رای دیوان عدالت اداری درصورتی که مشکلی برایشان در این مورد پیش آمد در ارسال درخواست سایت سنجش درخواست خود را اینترنتی ثبت نمایند.

 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که این قوانین مربوط به دوره روزانه می باشد و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 98 و شرکت در دانشگاه آزاد را دارند شامل این قوانین نمی باشند و تفاوتی ندارد که شما چندین بار از دانشگاه آزاد مدرک بگیرید و در شهریه ها تفاوتی نخواهد داشت، دانشگاه های پردیس و بین الملل نیزهمینگونه است.

 

مشاوره تحصیلی کنکوری درخت دانش

 

قوانین و ضوابط موجود در رابطه با شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98, شرایط تحصیل مجدد کارکنان رسمی و یا پیمانی ادارات و یا سازمان ها شرایط معافیت تحصیلی , شرایط انصراف از دانشگاه و از تحصیل، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، رفع محرومیت کنکور 98، بسیاری دیگر از این قبیل بسیار پیچیده است. در صورتی که در رابطهبا هریک از قوانین و ضوابط  موجود دردفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 سوالی دارید می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش بهترین مشاوره تحصیلی در تهران در تماس باشید و پاسخ سوالات خود رااز ما بخواهید.

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99، آیا فارغ التحصیلان رشته ای غیر پزشکی می توانند دوباره از مزایای تحصیل رایگان بهره ببرند؟، آیا در رابطه با تحصیل مجدد فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ودکترا محدودیتی وجود دارد؟، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه چگونه است؟، نحوه انتقالی با کارنامه سبز، رفع محرومیت از کنکور 98، شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه رشته های غیر پزشکی، ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99، ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های غیر پزشکی شامل چه کسانی می شود؟، شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه رشته های پزشکی، ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی شامل چه کسانی نمی شود؟، شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، مشاوره تحصیلی کنکوری درخت دانش، انصراف از دانشگاه، ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

نحوه اعتراض به نتایج کنکور 98 چیست و شامل چه کسانی می شود؟

اعتراض نتایج کنکور با کنکور 98 چه تفاوتی در سایت اعلام نتایج کنکور 98 دارد؟ اعتراض به نتایج کنکور 98 به معنای ارسال درخواست و پیگیری در مورد نتایج اعلام شده کنکور سراسری 97 می باشد که داوطلب در مورد نتیجه و قبولی خود تردید دارد و می خواهد واقعیت رتبه و رشته قبولی کنکور 97 روشن باشد.

اعتراض به نتایج کنکور 98 به چهار دسته تقسیم خواهد شد:

  1. برسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی
  2. اعتراض به نتیجه قبولی کنکور سراسری 98
  3. دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده
  4. اعتراض در قسمت عمومی

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شامل چه کسانی نمی شود؟

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شامل افرادی که مجاز در انتخاب رشته نشدند و یا در هیچ یک از اولویت های خود مورد پذیرش قرار نگرفتند و رتبه کشوری خیلی بالایی داشتند اعتراض به نتایج کنکور تاثیری در نتایج این گروه نخواهد داشت.

برای ثبت درخواست های اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور و همچنین لغو محرومیت از کنکور 98 - 99 ، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و آزاد، انتقالی با کارنامه سبز می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا برای نحوه ثبت درخواست تا انتهابی مقاله را مطالعه نمایید.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98

مراحل گام به گام نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 به شرح زیر است:

گام اول: فرآیند ثبت اعتراض به نتایج کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و پس از ورود به سایت در قسمت عضویت در سایت اطلاعات خود را ثبت نمایند و بر روی گزینه ورود به سیستم ثبت ارسال درخواست کلیک نمایید.

مراحل درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

گام دوم: کسانی که اولین بار است که وارد سیستم می شوند می بایست برای خود نام کاربری و رمز ورود تعین نمایند و از این پس با آن ها وارد سیستم شوند و داوطلبانی که از پیش عضو بوده اند نیازی به عضویت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود و با کلیک روی گزینه ثبت درخواست جدید و انتخاب موضوع کنکور سراسری 98 می توانند اعتراض خود را ثبت نمایند.

درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 98

باید دید که پس از نتایج کنکور سراسری 1398 و فعال شدن سیستم ثبت اعتراض کدام یک از گزینه های نوع اعتراض فعال می شوند و در صورتی که گزینه مربوط به نوع اعتراض شما در داخل گزینه های موجود نباشد شما می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست با موضوع عمومی ثبت نمایید.

همچنین شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و اعتراض به نتایج کنکور سراسری و دریافت نتیجه اعتراض خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

نکته قابل توجه:

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید برای ثبت اعتراض اقدام نمایید پس نباید در روند ثبت اعتراض هیچ خطا و اشتباهی داشته باشید همچنین باید حتما ایمیل خود را در سیستم نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98 به درستی وارد نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در روند ثبت اعتراض می توانی طریق شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری مشکل خود را با مشاوران درخت دانش در میان بگذارید و ا ثبت اعتراض خود را به ما بسپارید.

شرایط اعتراض به نتایج کنکور 98

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که در صورتی که در اولین اولویت پذیرش شده ی خود در هنگام اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور97 راضی نیستید و مایل به پذیرش در اولویت های بعدی انتخاب رشته خود می باشید با یک درخواست اینترنتی ساده از طریق سایت سازمان سنجش در زمان مقرر شده می توانید انتقالی گرفته و در کد رشته محل هایی که در اولویت های بعدی پذیرفته شده اید ادامه تحصیل دهید.

توجه داشته باشید که شما می بایست قبل از انجام انتقالی کارنامه نهایی (کارنامه سبز) خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید و از کد رشته محل هایی که در آن ها پذیرفته شده اید با خبر شوید. معمولا کارنامه نهایی در هفته آخر شهریور ماه و یا هفته اول مهرماه منتشر می شوید.

برای اطلاعات بیشتر در باب شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور و شرایط انتقالی با کارنامه سبز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت کارنامه سبز کنکور

مشاوره اعتراض به نتایج کنکور 98 درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران کنکور پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه به زمان ثبت اعتراض به نتایج کنکور , نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور , زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 98, نحوه دریافت نتایج نهایی کنکور, و زمان انتشار کارنامه نهاییو هرگونه سوال تحصیلی شما می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در تماس باشید و به نتیجه مطلوب خود برسید.

برای عضویت در کانال تلگرام و خبرنامه کنکور درخت دانش بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کانال اینستاگرام درخت دانش



:: برچسب‌ها: نحوه اعتراض به نتایج کنکور 98 چیست و شامل چه کسانی می شود؟، اعتراض نتایج کنکور، نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شامل چه کسانی نمی شود؟، انتقالی با کارنامه سبز، لغو محرومیت از کنکور 98، انصراف از دانشگاه، مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 98، شرایط اعتراض به نتایج کنکور 98، مشاوره اعتراض به نتایج کنکور 98 درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini
  • لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟(ارسال درخواست مجوز شرکت در کنکور سال بعد می باشد)
  • رفع محرومیت از کنکور ۹۸ به چه کسانی تعلق می گیرد؟(به کسانی که اشتباه انتخاب رشته انجام داده اند و نمی توانند در کنکور سال بعد شرکت کنند)
  • نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟(از طریق ارسال درخواست از سایت سنجش و راهنمایی گرفتن از مشاوران درخت دانش)
  • آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟(بله حتما باید در زمان مشخص فرستاده شود)
  • دلایل محرومیت از کنکور 98 کدامند؟(نداشتن علاقه-اشتباه در درج کد رشته-اشتباه در اولویت بندی-انتخاب اشتباه دانشگاه و ..)
  • درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟(مطالعه این مقاله)
  • و ...؟؟؟

در این مقالع سعی بر این داریم به تمامی سوالات متقاظیان انتقالی با کارنامه سبز کنکور ، نگرانی از محرومیت کنکور 99 و انصراف از دانشگاه را دارند پاسخ دهیم.

رفع محرومیت کنکور 98 _ 99

رفع محرومیت از کنکور 99 یکی از مهمترین سوالات متقاظیان کنکور 98 بوده است که با مشاوران ما در تماس بوده اند، تمامی دانش آموزانی که درخواست رفع محرومیت از کنکور 99 را داشته اند یا از طریق کافی نت انجام داده اند، و یا فک کرده اند در آن رشته قبول نخواهند شد و یا کد رشته را اشتباهی وارد کرده اند که سازمان سنجش از سال گذشته سیستم ارسال درخواست را جهت رسیدگی به این موارد قرار داده است که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟

رفع محرومیت از کنکور 99 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و قسمت ارسال درخواست می باشد که داوطلبان می توانند درخواست لغو محرومیت از کنکور سراسری 99، اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی، تغییر دوره آموزشی، ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد 98 و ... را ثبت نمایند و منتظر شوند تا توسط کارشناسان پاسخ داده شود توصیه مهم:

به تمامی داوطلبان توصیه می شود برای ارسال درخواست و پیگیری مشکلات انتخاب رشته، مجوز شرکت در کنکور سال بعد، برسی انتخاب رشته اشتباه، پرکردن فرم تغییر رشته و بررسی اولویت بعدی و .. حتما از طریق کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)

بر اساس اطلاعیه دیوان عدالت اداری سازمان سنجش، داوطلبانی که از سال 64 به بعد دو بار در دوره روزانه مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند، این در حالی بود که سال گذشته افرادی که دوبار در کنکور روزانه شرکت کرده بودند دیگر نمی توانستند در کنکور سال بعد شرکت نمایند.

داوطلبان کنکور 98 که می خواهند درخواست لغو محرومیت از کنکور سال بعد ارسال نمایند، و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز را بلد نیستند و می خواهند در مراحل ثبت نام و سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 و ... مشاوره تخصصی تلفنی بگیرند می توانند با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

محرومیت از کنکور طی سالهای اخیر باعث شده است که داوطلبان و متقاضیان زیادی از پذیرش در حالت روزانه و بدون پرداخت هزینه بازبمانند. در کنکور سال 96-97 تعداد زیادی از دوستان با انتخاب رشته خود و قبولی در رشته غیر معمول از دیدگاه دانشجویان باعث شد گزینه ایی تحت عنوان اعتراض به نتایج و رفع محرومیت کنکور را به سامانه اضافه کرده تا داوطلبان بتوانند اشتباه خود را جبران کرده و از کنکور سل بعد محروم نشوند.

با توجه به اینکه درخواست تعداد زیادی را در سیستم سنجش برای لغو محرومیت ثبت کردیم و خوشبختانه نسبت به اعتراض داده شده و برای لغو محرومیت کنکور پیگیری های لازم انجام شد و داوطلبان کنکور سال 97 را بدون هیچ گونه مشکلی داده و به حالت دوره روزانه مبنی بر دریافت پیامک از سازمان سنجش که می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ایی در کنکور سال 98 و رفع محرومیت کنکور ۹۸شرکت نمایید.

[caption id="attachment_8556" align="aligncenter" width="300"]رفع محرومیت کنکور 98 رفع محرومیت کنکور 98[/caption]

راههای رفع محرومیت کنکور 98

برای رفع محرومیت کنکور 98 چه باید کرد؟ این سوالی است که داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 که کنکور سال 97 را داده و پذیرفته شده دوره روزانه قرار گرفت برای ثبت نام در دانشگاه اقدامی نکره اند.

تنها راه حل برای رفع محرومیت کنکور 98 را از مشاوران درخت دانش بخواهید تا در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه این درخواست رفع محرومیت کنکور 98 را برای شما داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 تنظیم نمایند.

برای رفع محرومیت کنکور 97 تعداد زیادی از دوستان درخواست های لغو محرومیت کنکور را اشتباهی داده و درخواست لغو محرومیت آنها رد و مورد پذیرش قرار نگرفت.

درخواست لغو محرومیت کنکور 98 را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

عوامل محرومیت کنکور 98

پذیرش در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و عدم مراجعه برای ثبت نام حضوری

تقلبی در جلسه امتحان کنور 98 و مشاهده شدن توسط مدیران و کارشناس کنکور 99

اشتباهی وارد کردن کدهای انتخاب رشته کنکور 98-99

و ...

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل افرادی که نتوانند در زمان ارسال درخواست دلایل قانع کننده بیان نمایند و همچنین دلایلی که نشان دهد انتخاب رشته داوطلب اشتباه نبوده است محرومیت کنکور سراسری 99 شامل این افراد نخواهد شد.

زمانی که محرومیت کنکور 98 شامل افراد نشود زمان اعلام نتایج رفع محرومیت کنکور 98 در نتایج داوطلب مخص می شود که داوطلب در انتخاب رشته دوره روزانه سال بعد 98 محروم خواهد شد.

"ثبت درخواست رفع محرومیت کنکور 99 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)

در کنکور سراسری سالهای پیش عنوانی تحت محرومیت از شرکت در کنکور سال بعد وجود داشت. محرومیت در کنکور سراسری و در دوره های روزانه  به این صورت است که داوطلبی انتخاب رشته خود را انجام دهد و در دوره روزانه پذیرش شود برای سال بعد محروم خواهد شد، اما برای کنکور سراسری 98 این محدودیت برداشته شده است. شما اگر جزء داوطلبانی هستید که در کنکور 97 در دانشگاه های دولتی و روزانه پذیرش شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا تا نیمه اول مهر ماه فرصت دارید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنچش آموزش کشور محرومیت خود را از کنکور98رفع نمایید..

برای رفع این محرومیت( رفع محرومیت کنکور 98 ) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان پس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل تنظیم درخواست و ثبت درخواست لغو محرومیت کنکور 98 همراه شما عزیزان خواهد بود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع لغو محرومیت کنکور 98، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته 98، مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت کنکور 97، می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت  اطلاعات بیشتر در زمینه های برنامه ریزی های درسی برای کنکور 98،  انتقالی با کارنامه سبز، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، می توانید با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رفع محرومیت از کنکور 99، لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟، نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟، آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟، درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟، رفع محرومیت کنکور 98 _ 99، رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟، رفع محرومیت از کنکور 99، اعتراض به نتایج کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini
  • مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 چگونه است؟ (مطالعه مقاله)
  • سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98؟ ( سایت آزمون دانشگاه آزاد)
  • نحوه مشاهده نتایج و شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون 98-99؟
  • ثبت نام حضوری اینترنتی به چه معناست؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان متقاظی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98-99، مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

برای ورود مستقیم به سایت جهت مشاهده نتایج بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 کلیک نمایید

روش های نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون آزمون مهر ماه نیمسال اول 98 با نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 کاملا متفاوت و تنها از طریق:

  1. شماره شناسنامه
  2. کد ملی
  3. سال تولد (دو رقمی)
  4. رمز تصویر (به صورت عددی)

برای اطلاع از اولین اقدام بعد از دریاقت نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد، ثبت نام 8 مرحله ای و دریافت شماره دانشجویی قبل از مراجعه حضوری و مدارک لازم و نحوه انجام آن به صورت تصویری و گام به کام بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟

مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

  • گام اول: در قسمت سمت راست سایت azmoon.net دانشگاه آزاد بدون کنکور بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها کلیک نمایید.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 خود بر روی اعلام نتایج بدون آزمون آن مقطع کلیک نمایید، یعنی اگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اید بر روی اعلام نتایج همان مقطع کلیک نمایید.
  • گام سوم: با وارد کردن شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته خود و همچنین شماره کد ملی می توانید به راحتی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 خود را دریافت نمایید.

سایت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد مهر 98نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن کدام است؟

در پاسخ به این سوال پرتکرار داوطلبان بدون کنکور 98 سامانه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی AZMOON.ORG دانشگاه آزاد می باشد.

ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود یا ثبت نام قبل از مراجعه حضوری چگونه است؟

بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98و قبولی در اولویت های انتخابی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، اولین اقدام ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهای گذشته دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور حضوری را به صورت اینترنتی انجام خواهد داد و داوطلبین قبل حضور به دانشگاه باید ثبت نام اولیه و دریافت شماره دانشجویی را در سایت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارک و همچنین شماره دانشجویی دریافتی از ثبت نام اینترنتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت شماره دانشجویی قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه(ثبت نام ده مرحله ای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم) و همچنین بازیابی کلمه عبور برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد.

ویرایش اطلاعات فردی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می باشد.

وی تاکید کرد : ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط  1 نوبت  امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

داوطلبین بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود با ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور سایت azmoon.org مراجعه نمایند و نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده کنند.

نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خود این تصور را دارند که پس از انتخاب رشته باید وارد دانشگاه شوند، باید بدانیم که از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم پارسال دیگر ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی می باشد و این بدان معناست:

که احتمال قبولی داوطلبین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد 100 درصد نیست و باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه 97 باشیم.

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته بدون کنکور ترم مهر 98از همه مقاطع زودتر در سایت اعلام نتایج منتشر خواهد شد و این بین معناست که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کارشناسی ناپیوسته از همان اوالیا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از زمان دقیق و مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 خود می توانید در انتهای مقاله عضو کانال تلگرام اطلاع رسانی بدون کنکور 97 شوید و به محض منتشر شدن نتایج آن را مشاهده نمایید.

مشاوره مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 و بهمن 97-98 درخت دانش می توانید با مراجعه به این سایت مشاوره تحصیلیمرجع مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود را دیافن نمایید و یا برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97 یا با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای ورود به کانال تلگرام درخت دانش بر روی لینک آبی زیر کلیک نمایید:

برای ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ورود به سایت دانشگاه آزاد

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh



:: برچسب‌ها: نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98؟، نحوه مشاهده نتایج و شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون 98-99؟، روش های نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 چگونه است؟، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟، مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، azmoon , net، سایت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98، ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود یا ثبت نام قبل از مراجعه حضوری چگونه است؟، ویرایش اطلاعات فردی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99، زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد، مشاوره مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی حرفه ای ناپیوسته پذیرش دوره مهندسی فناوری آغاز شده و تا 10 شهریور ماه 98 روز یک شنبه ادامه خواهد داشت، و داوطلبان می توانند نسب به انتخاب رشته خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

توصیه می شود برای اطلاع از رشته های مرتبط و لیست رشته های بدون کنکور این دوره، شرایط و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها، انتخاب رشته حضوری و تلفنی (تلگرام) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) در تماس باشید و یا برای دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای 98 کلیک نمایید.

روش گزینش دانشجو در دوره کارشناسی حرف های فناوری علمی کاربردی بدون کنکور 98

گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 دوره مهندسی فناوری

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی نیمسال اول 98

امروز دوشنبه 28 مرداد ماه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 آغاز و تا دوشنبه 4 شهریور ماه 98 ادامه دارد توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و همچنین شرایط ورود و دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 98

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه 98 منتشر شد

داوطلبان واجد شرایط برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهر ماه می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهندسی فناوری کارشناسی ناپیوسته آغاز شد، دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای 98، روش گزینش دانشجو در دوره کارشناسی حرف های فناوری علمی کاربردی بدون کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

در زیر برای هر استان جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( (رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گلستان) ) در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و نحوه ثبت نام و معدل لازم برای قبولی و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید

رشته های بدون کنکور آزاد گلستان واحد آزاد شهر با کد 186

  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی (پاره وقت)
  • علوم و مهندسی شیلات(پاره وقت)
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی(پاره وقت)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز کلاله با کد 493 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشینهای کشاورزی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بندر گز با کد 393 0 رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40462 تربیت دبیر فنی ساختمان
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد علی آباد کتول با کد 184 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 40148 مهندسی تکنولوژی فنی رسانه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات برودتی و حرارتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری

واحد مینودشت با کد 333 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حررارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد گرگان با کد 173 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • حقوق
  • میکروبیولوژی بدون کنکور (تمام وقت)
  • زیست شناسی سلول و مولکولی (کارشناسی پیوسته)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50562 مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

مرکز آق قلا با کد 635 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز بندر ترکمن با کد 653

  • 21301 حسابداری

مرکز کرد کوی با کد 598

  1. 21301 حسابداری
  2. 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  3. 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  4. 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  5. 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  6. 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  7. 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  8. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  9. 60206 معماری
  10. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گالیکش با کد 599

  1. 21207 مدیریت بازرگانی
  2. 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  3. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  4. 60206 معماری
  5. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گمیشان با کد 574

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • برای ورود به سایت دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های گلستان می توانید بر روی لینک سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور درخت دانش کلیک نمایید.

واحد گنبد کاووس با کد 274

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

 

در زیر برای هر استان جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( (رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گلستان) ) در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و نحوه ثبت نام و معدل لازم برای قبولی و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید

رشته های بدون کنکور آزاد گلستان واحد آزاد شهر با کد 186

  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی (پاره وقت)
  • علوم و مهندسی شیلات(پاره وقت)
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی(پاره وقت)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز کلاله با کد 493 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشینهای کشاورزی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بندر گز با کد 393 0 رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40462 تربیت دبیر فنی ساختمان
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد علی آباد کتول با کد 184 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 40148 مهندسی تکنولوژی فنی رسانه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات برودتی و حرارتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری

واحد مینودشت با کد 333 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حررارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد گرگان با کد 173 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • حقوق
  • میکروبیولوژی بدون کنکور (تمام وقت)
  • زیست شناسی سلول و مولکولی (کارشناسی پیوسته)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50562 مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

مرکز آق قلا با کد 635 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز بندر ترکمن با کد 653

  • 21301 حسابداری

مرکز کرد کوی با کد 598

  1. 21301 حسابداری
  2. 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  3. 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  4. 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  5. 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  6. 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  7. 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  8. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  9. 60206 معماری
  10. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گالیکش با کد 599

  1. 21207 مدیریت بازرگانی
  2. 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  3. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  4. 60206 معماری
  5. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گمیشان با کد 574

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • برای ورود به سایت دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های گلستان می توانید بر روی لینک سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور درخت دانش کلیک نمایید.

واحد گنبد کاووس با شکد 274

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران


:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد گلستان مهر و بهمن 98، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، میکروبیولوژی بدون کنکور، مهندسی تکنولوژی الکترونیک بدون کنکور، سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور، حسابداری، 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر دون کنکور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های گلستان، مهندسی اجرایی عمران، معماری، مهندسی تکنولوژی برق- قدرت، تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی، مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه، مهندسی تکنولوژی برق- قدرت، مهندسی تکنولوژی نقشه برداری، ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

[caption id="attachment_18439" align="aligncenter" width="300"]انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98[/caption]

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد

امروز دوشنبه 21 مرداد ماه 98 سامانه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 با آزمون فعال و داوطلبین می توانند بر اساس دفترچه انتخاب رشته موجود در سایت انتخاب رشته خود را انجام دهند.

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد بر اساس رتبه و تراز آخرین نفر قبولی و همچنین بر اساس افزایش ظرفیت یک درصدی رشته های پزشکی توصیه می وشد ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد 98 و بدون آزمون در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پرطرفدار را به مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت بسپارید و برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد 98 در ادامه مقاله بر روی لینک سبز رنگ کلیک نمایید.

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

  1. کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند
  2. داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند
  3. داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و یا زبانهای خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل رشته و محل های این دو گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.
  4. ویرایش رشته و محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.
  5. پذیرش رشته پزشکی دانشگاه آزاد واحد زاهدان تنها از میان داوطلبان بومی استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و هرمزگان می باشد.
  6. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب رشته دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 مربوطه را از سامانه دریافت و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

مهلت انتخاب رشته کنور سراسری آزاد 98 به مدت یک هفته می باشد که معمولا دو روز تمدید خواهد شد و تا 27 مرداد ماه 98 داوطلبان می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را انجام دهند.

توصیه می شود: برای اطلاع از با چه رتبه ای چه رشته ای، اخرین رتبه قبولی رشته های پیراپزشکی و پزشکی در دانشگاه آزاد و .. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 مهر ماه نیمسال اول می توانید با شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، نکات مهم در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کنکور سراسری 98  آغاز شد

امروز یکشنبه 20 مرداد ماه 98 سامانه انتخاب رشته کنکور 98 فعال شد و داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه در منطقه انجام دهند توصیه می شود که انتخاب رشته امسال را که دارای رتبه های حبابی می باشد از طریق مشاور انجام بدبد.

برای انتخاب رشته تخصصی تمامی رشته ها بر اساس رتبه، معرفی رشته های بدون کنکور و همچنین بدون آزمون دانشگاه آزاد، انتخاب رشته رایگان کنکور می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تمامی رشته ها منتشر شد

گام اول بعد از مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که زمان انتشار هم اکنون بر روی سایت سنجش قرار گرفته است و شما می توانید برای دریافت مقاله دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایید و سپس این مقاله را که راهنمای ویژه انتخاب رشته و دانشگاه بر اساس رتبه منطقه و سهمیه می باشد را کامل مطالعه نمایید.

[caption id="attachment_9137" align="aligncenter" width="300"]انتخاب رشته کنکور سراسری 98 انتخاب رشته کنکور سراسری 98[/caption]



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98 آغاز شد، سامانه انتخاب رشته کنکور 98، دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تمامی رشته ها منتشر شد، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته ، دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 ، ، انتخاب رشته رایگان کنکور ، ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 به معنای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است که برای هر رشته و دانشگاه متفاوت می باشد، یعنی پذیرش داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مورد نظر بر اساس شرط معدل متقاضی می باشد.

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکورشرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

تاثیر معدل در زیر گروه متفاوت با نوع دیپلم ما به چه صورت است؟

 

از آنجا که پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم هست و اگر نوع دیپلم از زیر گروه آزمایشی داوطلب متفاوت باشد مثلا اگر دیپلم شما ریاضی هست و میخواهید رشته حقوق بدون کنکور آزاد که در زیر گروه انسانی هست را انتخاب نمایید از آنجا که دروس امتحانی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب(تجربی، ریاضی، انسانی و..) متفاوت است، درصد اعمال معدل کتبی برای زیر گروه های مختلف متفاوت است که در مثال بالا داوطلب نسبت به متقاضیان نوع دیپلم آنها انسانی بوده و 80 % سوابق تحصیلی آن داوطلب تاثیر دارد.

 

جدول میزان تاثیر شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

 

تذکر: برای مشاهده کامل جدول از طریق موبایل، گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید.

 

گروه آزماشی ریاضی تجربی انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 100
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

 

ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

 

شرط معدل شامل چه کسانی می شود؟

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل تمامی داوطلبینی است که معدل کتبی دیپلم آنها بالاتر از 10 می باشد که می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 شرکت نمایند.

 

اگر دارای معدل های پایین تر می باشید می توانید در رشته هایی که دارای داوطلبن پایین تر هستند ثبت نام کنید و شانس قبولی خود را افزایش دهید، مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و همچنین معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران و تمامی شهرستان های کشور در کنار شما خواهند بود شما می توانید از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943 با شماره تماس حاصل نمایید

 

تاثیر شرط معدل در قبولی دانشگاه آزاد بدون آزمون مهر 98

 

تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور،  تاثیری مثبت دارد و آن بدین معناست که: هرچه معدل کتبی دیپلم بالاتر باشد شانس قبولی داوطلب بالاتر میباشد، در ادامه به معدل لازم برای ثبولی هر کدام از رشته ها خواهیم پرداخت.

 

معدل لازم برای قبولی در رشته دلخواه دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

برای اکثر رشته های بدون کنکور که متقاضی وداوطلبان بیشتری دارند شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور 97 تاثیر بسزایی دارد مثلا برای رشته حقوق دانشگاه آزاد تهران، رشته میکروبیولوزی بدون کنکور تهران شرق و یا مهندسی پزشکی بدون کنکور به دلیل متقاضیان زیاد این رشته های پرطرفدار و دیگر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، معدل باید بالاتر از 16باشد.

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور کدام معدل است؟(معدل کتبی یا معدل کل نهایی!!)

 

یکی از سوالات پر تکرار داوطلبان بدون کنکوردانشگاه آزاد از مشاوران درخت دانش این بوده است که کدام معدل را باید واردکنیم؟در جواب این سوال باید گفت که معدل مورد نیاز جهت پدیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد معدل کتبی نهایی دیپلم می باشد یعنی معدل امتحانات نهایی پایه سوم دوره متوسطه داوطلب که پذیرش بر این اساس صورت خواهد گرفت.

 

معدل کتبی دیپلم به چه معناست؟

 

همواره داوطلبان در این دو مورد با ابهاماتی مواجه بوده اند که معدل کل دیپلم یا معدل کتبی دیپلم  به چه معناست؟ و ملاک پذیرش کدام است؟

 

معدل دیپلم: معدل کل سه سال دبیرستان است.

 

معدل کتبی دیپلم: معدل دروس سال سوم دیرستان کهامتحانات آن یه صورت سراسری و نهایی بر گزار شده است.

 

معدل مورد نیاز برای پذیرش شرط مهدل دانشگاه آزاد بدون کنکور معدل کتبی دیپلم است.

 

با چه معدلی چه رشته های در ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد قبول خواهیم شد؟

 

اینکه با چه معدلی چه رشته ای قبول خواهم شد ازسوالاتی است که بستگی به تعداد شرکت کنندگان و رشته مورد نظر دارد، اینکه شما ازطریق بدون کنکور اقدام به ثبت نام می نمایید به معنای قبولی تضمینی شما نیست زیرا آنچه تعیین کننده است معدل کتبی داوطلب و دیگر رقیبان دارد لذا نقش مشاور در اینمورد بسیار حائز اهمیت می باشد پس با توجه به معدلی که دارید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید که رشته هایی که احتمال قبولی بالایی دارید را به شما ارائه دهند.

 

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنما و همراه شما در معرفی انتخاب رشته کنکور 98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد تهران، معرفی واحد های دانشگاه آزاد، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد وثبت نام اینترنتی ده مرحله ای دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org خواهد بود.

 

راههای ارتباطی با مشاوران تحصیلی درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

(با تلفن ثابت و بدون پیش شماره)

 



:: برچسب‌ها: معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور کدام معدل است؟(معدل کتبی یا معدل کل نهایی!!)، معدل کتبی دیپلم به چه معناست؟، معدل مورد نیاز برای پذیرش شرط مهدل دانشگاه آزاد بدون کنکور معدل کتبی دیپلم است , T با چه معدلی چه رشته های در ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد قبول خواهیم شد؟، مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش، انتخاب رشته کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته ارزان کنکور 98

چهارشنبه 98/5/16، تهران انتخاب رشته کنکور سراسری 98 یکی از مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیل می باشد که توصیه می شود این مقاله را مطالعه نمایید.

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

 با توجه به اینکه در هر انتخاب رشته باید به فاکتورهای: علاقه توانایی بازارکار(براساس شغل های زود بازده، شغل های دیربازده ) دانشگاه 

مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با سالهای گذشته متفاوت و تراز نمره های نظام قدیم با نظام جدید بدلیل دشوار بودن آزمون نظام قدیم متفاوت خواهد بود. با توجه به درج کردن سهمیه ها که شامل سهمیه ایثارگران، سهمیه جانبازی، سهمیه مناطق، سهمیه مناطق سیل زده، سهمیه خانواده هیئت علمی و .... انتخاب رشته دشوار تر از سالهای گذشته خواهد بود.

مشاورین درخت دانش با کمترین هزینه و با توجه به توانایی های مالی خود شما انتخاب رشته را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام خواهند داد. هزینه های غیرحضوری از مطالعه مقاله انتخاب رشته رایگان کنکور می توانید هزینه و راههای ارتباط را کسب نمایید. 

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

انتخاب رشته رایگان کنکور 98 یکی از اولویت های مشاورین درخت دانش برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته می باشد. انتخاب رشته در این روزها بازار داغ و گرمی را برای مشاورین به وجود آورده و تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان متاسفانه فریب کلاهبرداران انتخاب رشته و مشاوران را خورده و هزینه های زیادی را بابت مشاوره و انتخاب رشته خود پرداخت می نمایند.

انتخاب رشته همانند یکی از قطعات معما و پازل مهم کنکور سراسری می باشد اما این انتخاب رشته در زیر نظر کدام مشاوران باید انجام شود یکی از اولویت های انتخاب رشته می باشد.

فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 1398

با توجه به اینکه در هر انتخاب رشته باید به فاکتورهای:

  1. علاقه
  2. توانایی
  3. بازارکار(براساس شغل های زود بازده، شغل های دیربازده )
  4. دانشگاه

فاکتورهای انتخاب رشته به صورت کلی شمال موارد ذکر شده می باشند که در انتخاب رشته معمولا براساس تراز نمره و میانگین نمرات کسب شده در هر زیرگروه مشاورین درخت دانش برای شما داوطلبان و متقاضیان عزیز انتخاب رشته ای ارزان و می توان ذکر کرد انتخاب رشته رایگان را برای شما به انجام برسانند.

داوطلبان عزیز توجه داشت باشید یکی از مهمترین قطعات پازل و معنای کنکور 98 همان انتخاب رشته کنکور می باشد که پیشنهاد ما به شما دوستان این می باشد که از مشاوره و راهنمایی های مشاورین درخت دانش به صورت تایم 24 ساعته می توانید نهایت استفاده را ببرید.

مشاوره اتخاب رشته درخت دانش

درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، اعلام نتایج کنکور، مصاحبه رشته های خاص و آزمون عملی کنکور سراسری 98، برنامه ریزی درسی کنکور، معرفی منابع کنکور سراسری همراه شما دوستان عزیز بوده و در این مرحله پایانی کنکور سراسری 98 برای انتخاب رشته هم با شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر  با مشاورین درخت داتش در ارتباط باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته ارزان کنکور 98، مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته رایگان کنکور، انتخاب رشته رایگان کنکور 98، درخت دانش، فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 1398، مشاوره اتخاب رشته درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر نیمسال اول 98 از کی شرو شده و تا کی ادامه دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اول از فروردین 98 آغاز شده و تا 6 شهریور ماه سال 1398 ادامه دارد، از مرداد ماه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در چهار مقطه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته تکمیل شد و تمامی داوطلبان می توانند بر اساس شرایط هر کدام از مقاطع انتخاب رشته خود را انجام دهند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

امسال ثبت نام بدون کنکور مهر ماه 98 نیمسال اول پذیرش رشته های پرطرفدار که لیست کامل آنها را در مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آورده ایم فقط و تنها یک دانشگاه ارائه داده است و تعداد شرکت کنندگان در آن رشته بالا و امکان قبولی با معدل متوسط پایین و ما شاهد 25% مردودی در سال های گذشته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده ایم.

توصیه اول

برای انجام تمامی مراحل انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد، با چه معدلی چه رشته ای در دانشگاه آزاد؟ نحوه ثبت نام و انتخاب رشته، معرفی رشته ها و بازار کار آنها، مشاوره انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی دانشگاه و موقعیت مکانی هرکدام در سراسر کشور به صورت تلفی و حضوری می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توصیه دوم

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها و مقاطع، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معدل، جدول تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی و ... تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر نیمسال اول 98 از کی شرو شده و تا کی ادامه دارد؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها

انتخاب رشته کنکور 98 امسال شامل سه گروه اصلی و دو گروه فرعی می باشد که در این مقاله کامل به آن پرداخته ایم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید:

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور انسانی 98 بعد از کنکور تجربی با 282 هزار متقاضی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده در کنکور می باشد که تمامی آنها هدف اصلی قبولی در رشته های تاپ این گروه آزمایشی رو دارند مانند: روانشناسی - حقوق - حسابداری - افتصاد و مدیریت و... که حداقل رتبه برای قبولی این رشته ها زیر 5000 می باشد و توصیه می شود که حتما انتخاب رشته خود را از طریق مشاور انجام دهید.

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 امسال با 164 هزار متقاضی بر خلاف سال های گذشته از حساسیت بالایی برخوردار است چون بسیاری از داوطلبان و متقاظیان این رشته به دنبال قبولی در رشته های تاپ رشته ریاضی مانند: مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، معماری و عمران و ... می باشند و این انتخاب رشته را در این زمینه برای داوطلب مشکل خواهد کرد توصیه می ش.د که حتما انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98 امسال بین 10 هزار نفر گروه زبان خارجه می باشد که تمامی این متقاظیان هدف اصلی و شرکت در این گروه را برای انتخاب رشته هایی مانند: آموزش زبان، مترجمی زبان و زبان و ادبیات خارجی و ... دانشگاه های معتبر گذاشتند که با این تعداد شرکت کننده و ظرفیت کم دانشگاه ها در انتخاب رشته زبان 98 می توان گفت که شانس قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور زبان 98 برای رتبه های بالای 1500 کم می باشد.

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام و جدید و نظام قدیم می بتوانید بر روی لینک های خبری خبری مهم زیر انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، انتخاب رشته کنکور 98، انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98، کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، انتخاب رشته کنکور 98، انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟

 

از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات فرانسه
  • مترجمی زبان فرانسه
  • زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
  • و...

اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.

فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آینده شغلی و تحصیلی شما را رقم بزند بنابراین به دلیل اهمیت بلای آن شما خواهشمندیم برای جلوگیری از هر خطا و اشتباهی و خدایی ناکرده حسرت پشیمانی با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره در نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران کاربلد و باتجربه درخت دانش بسپارید و انتخاب رشته ای بی عیب و نقص را داشته باشید.

انتخاب رشته کنکور زبان 98

در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟

داوطلبان کنکور زبان خارجه پس از اعلام نتایج اولیه می توانند کارنامه نتایج آزمون را که بر اساس رتبه و تراز درج شده مشاهده نمایند. تراز در واقع میزان سختی سوالات را بیان می کند و رتبه که همان اولویت و ترتیب داوطلبان را نسبت به عملکردشان در ازمون را مشخص می کند.

در واقع مشاهده این تراز و رتبه ها و مقایسه آن با دیگر رتبه و ترازهای رقیبان در سال جاری و سالهای گذشته کار آسانی برای داوطلب نمی باشد. و هر داوطلبی با در نظر گرفتن علاقه خود می تواند با مشاورانی مجرب تماس گرفته و مشورت نماید. زیرا که مشاوران با تجربه رتبه های سالهای گذشته و تراز فرد را برای رشته و دانشگاه انتخابی خود می توانند برآورد کنند. در نتیجه داوطلب به جواب سوال خود که آیا امکان قبولی با توجه به تراز و رتبه کسب شده در دانشگاه را دارند یا خیر؟ دست می یابد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان

داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون کنکور زبان نشده اند و یا افراد شاغلی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته زبان را دارند با تنوع رشته های زبان خارجه به صورت بدون کنکور نیز می توانند انتخاب رشته نموده و در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.(انتخاب رشته کنکور زبان 98)

لازم است داوطلبان قبل از انتخاب رشته( دانشگاه با کنکور و دانشگاه بدون کنکور) شهریه دانشگاه در رشته مورد نظر، شرایط بازار کار رشته، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در آن رشته، میزان امکانات و تسهیلات متعلق به آن رشته در هر دانشگاه و ... را بررسی کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه

رشته هایی مانند(انتخاب رشته کنکور زبان 98) زبان فرانسوی، زبان ترکی استانبولی، زبان اسپانیایی، دبیری زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی و ...

زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98

 

هر ساله در نیمه مرداد ماه نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام می گردد. داوطلب پس از دریافت رتبه خود وارد مرحله حساس انتخاب رشته می گردد و در تاریخ معینی که از طریق سازمان سنجش تعیین می گردد، فرصت دارند انتخاب رشته خود را انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با انتخاب رشته کنکور 98 سراسری روزانه متفاوت می باشد.



:: برچسب‌ها: رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟، انتخاب رشته کنکور زبان 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟، ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان، رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه، زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

 

رشته انسانی از رشته های گروه نظری می باشد ک در چندین سال پیش بیشترین تعداد داوطلب را داشت، اما کم کم از تعداد دواطلبان آن کاسته و برتعداد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی افزوده شد، اما همچنان در رشته ها و دانشگاه های سطح بالا برای کسب کرسی دانشگاه در بین داوطلبان رقابت وجود دارد و امسال شاهد این بودیم که 283 هزار نفر داوطلب و متقاضی این رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بوده اند و همین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته کنکور 98 تخصصی را دوچندان می کند.

توجه: برای مطالعه مقاله های پر بازدید این هفته درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98

 اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98

 

نقش مشاوره انتخاب رشته در قبولی در دانشگاه بسیار اهمیت دارد چه بسا داوطلبانی داشته ایم که با وجود کسب رتبه های عالی در کنکورسراسری به دلیل عدم انجام یک انتخاب رشته درست و مناسب به جایگاهی که لیاقت آن را داشته اند نرسیدند. برای انجام یک انتخاب رشته مناسب می بایست در کنار علاقه و توانایی های لازم در رشته مورد به شرایط تحصیل و بازارکار آینده رشته موردنظر توجه کرد، همچنین باید انتخاب ها به گونه ای باشند که با رتبه و تراز داوطلب در کارنامه اولیه کنکور سراسری انسانی 98 مطابقت و همخوانی داشته باشد.

انتخاب رشته کنکور انسانی 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

 

به دلیل اهمیت بسیار زیاد مشاوره انتخاب رشته با یک مشاور کاربلد که به آخرین رتبه و تراز های قبولی در هر رشته با توجه به سهمیه های موجود و شرایط بومی گزینی اشراف داشته باشد و از شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف و شرایط بازار کار رشته های مختلف باخبر باشد و بتواند بر اساس استعداد و توانایی ها و علاقه متدی های شما انتخاب رشته ای مفید انجام دهد گفت و گو نمایید، از این رو شما می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان با تجربه و متخصص درخت دانش گفت و گو نموده و تمام آنچه که از یک انتخاب رشته کامل می خواهید را با ما تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی رایگان، ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

گام اول برای مشاهده و دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ ورود به سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 جهت دریافت کارنامه می باشد که در زیر کامل توضیح داده شده است، گام دوم ورود به قسمت سراسری و کلیک بر روی مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ می باشد و گام سوم با در دست داشتن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و ش شناسنامه می توانید تاریخ اعلام نتایج کنکور 98 خود را مشاهده نمایید.

راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98

در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.

روش اول دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه (راحترین روش)

روش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامهروش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامه

روش دوم دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری

روش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیریروش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیری

روش سوم نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده

روش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریالروش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریال

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

برای آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را برای اعلام نتایج کنکور گم کرده اند و دسرسی ندارند مشاوران ما می توانند در قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی ش داوطلبی اقدام نمایند لطفا برای بازیابی اطلاعات کنکور سراسری ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشید.

سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh

سامانه اعلام نتایج کنکور 98 سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) می باشد که داوطلبان می توانند با روش های بالا در قسمت اعلام نتایج کنکور سایت سنجش می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور تا رسیدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقیت در کنکور سراسری 98 در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش

در صورتی که تمایل دارید از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند مشاوران تحصیلی درخت دانش بهره مند شوید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98, سایت انتخاب رشته کنکور 98, منابع مفید و یا چگونگی هدفگذاری و برنامه ریزی برای کنکور سراسری98 می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

،



:: برچسب‌ها: دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری، نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده، دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh، مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش، سامانه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بدون کنکور آزاد استعداد درخشان آغاز شد

امروز شنبه 5 مرداد ماه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون درخشان دانشگاه آزاد 98 آغاز شد و داوطلبان می توانند پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سایت azmoon.org دانشکاه آزاد به مبلغ 53 هزار تومان تهیه نمایند و با استفاده از کد دسرسی انتخاب رشته مندرج در کارنامه کنکور ارشد 98 خود و مراجعه به سایت نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی انتخاب نمایند.

توصیه می شود: برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 بدون کنکور و معرفی رشته های جدید تخصصی خود، بر اساس رتبه و تراز دانشگاه آزاد، شانس قبولی را از طریق مشاوران مجرب درخت دانش بالا ببرید، کافیست برای ارتباط با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون

برای دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 با آزمون می توانید لیست رشته ها و مجموعه های کد محل دانشگاه ها را از لینک زیر مطالعه نمایید:

دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

این بند شامل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه راهنما هستند. این داوطلبان  با پرداخت 460000 ریال ثبت نام اینترنتی خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان باید حتما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بوده و رشته انتخابی متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیل دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نماید.

اولویت پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور

اولویت پذیرش دانشجو در بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ارشد در رشته محل دانشگاهی فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی اوست. چنانچه به هر دلیلی مانند محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولویت پذیرش 100 کد رشته محل انتخابی خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجویی دربدون آزمون این دانشگاه امکان پذیر نیست.انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98


:: برچسب‌ها: دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 98، کارشناسی ارشد بدون ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیلی می باشد و می تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی رایگان می تواند بر اساس فاکتور های جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی داشته ایم، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزار های انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار ندهیم و بتوانید از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک بگیریم و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه های با ظرفیت بالا، رشته های پزشکی بدون کنکور و .. با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده اند نا امید شده و اینطور فکر می کنند که باید یک سال دیگر منتظر بشن و سخت درس بخونن تا در رشته مورد علاقشون قبول بشند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول بشند این است که:

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 85% درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته ها را بدون کنکور داریم و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد که برای مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور آزاد توصیه می کنم بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

پزشکی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

در انتخاب رشته نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم که در مقاله نکاتی درباره انتخاب رشته ذکر نموده ایم دوستان می توانند برای یه انتخاب رشته هوشمندانه بر روی نکاتی درباره انتخاب رشته کلیک نمایند.

نکته مهم:

 

توجه به سهمیه در کنکور 98 و انتخاب رشته 98 ضروری می باشد در صورت امکان سهمیه ها(سهمیه 5درصد یا سهمیه منطقه) را به خوبی درج نمایید.



:: برچسب‌ها: مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98، مشاوره رایگان تحصیلی رایگان، مشاوره رایگان انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98، مشاوره انتخاب رشته چیست؟، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته، نکاتی درباره انتخاب رشته ، ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98

سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98 سايت سازمان سنجش(sanjesh.org) مي باشد كه داوطلبان مي توانند با روش هاي بالا در قسمت اعلام نتايج كنكور سايت سنجش مي توانند كارنامه خود را مشاهده نمايند.

مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش با دارا بودن بهترين و مجرب ترين مشاوران تحصيلي در سطح كشور تا رسيدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقيت در كنكور سراسري 98 در كنار شما خواهد بود.

نتايج كنكور سراسري ۹۸سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸، sanjesh.org، نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98،  سايت انتخاب رشته كنكور 98،

سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸

سايت نتايج كنكور سراسري ۹۸سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org مي باشد.

داوطلبان مي توانند با ورود به سايت دريافت نتايج كنكور سراسري 98 سايت سازمان سنجش در قسمت منوي سمت راست بر روي گزينه سراسري وارد شوند و براي راهنماي تصويري مشاهده نتايج اوليه يا همان كارنامه كنكور بر لينك زير كليك نماييد:

 

نتايج اوليه كنكور 98

مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش

 

 

در صورتي كه تمايل داريد از راهنمايي ها و مشاوره هاي ارزشمند مشاوران تحصيلي درخت دانش بهره مند شويد و يا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98سايت انتخاب رشته كنكور 98, منابع مفيد و يا چگونگي هدفگذاري و برنامه ريزي براي كنكور سراسري 99 مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸، sanjesh , org، نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، سايت انتخاب رشته كنكور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

قبل از مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بايد بدانيد

داوطلبان و متقاظيان كنكور سراسري 98 بايد بدانند در مرحله اول خونسردي خود را حفظ كنيد، رتبه ها هر سال با ميانگين سختي محاسبه شده و ظرفيت دانشگاهها افزايش يافته و در بدترين حالت و رتبه كارنامه كنكور 98 مي توان يا با بهترين نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98 و يا در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصيه مي شود: براي مشاهده نتايج كنكور نهايي و اوليه كارنامه سراسري 98 خود، تحليل كارنامه كنكور 98، انتخاب رشته تخصصي رايگان و حضوري تمامي رشته ها، حداقل رتبه قبولي تمامي رشته ها، مشاوره رشته هاي بدون كنكور و معرفي آنها و .. مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 بدون كد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد.

نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري ۹۸ به سه روس مي باشد و بعد از ورود به سايت اعلام نتايج كنكور 98 كه در بالا توضيح داديم شما مي توانيد به 3 روش زير نتايج خود را مشاهده نماييد:

  1. شماره داوطلبي * شماره شناسنامه * تاريخ تولد * كد امنيتي
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سريال * كد امنيتي
  3. شماره سريال * كد رهگيري * شماره شناسنامه * كد امنيتي

براي مشاهده اعلام نتايج كنكور 98 سراسري حداقل شماره داوطلبي و شماره پرونده كنكور سراسري 98 لازم مي باشد كه بتوان نتايج خود را مشاهده نمود در زير براي داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را گم كرده اند زمان ثبت نام و برگزاري كنكور توصيه مي شود ادامه مقاله را مطالعه نمايند. 

نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبي

آن دسته از داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را در دسرس ندارند مي توانند در قسمت ارسال درخواست سايت سنجش آموزش كشور در قسمت بازيابي شماره داوطلبي درخواست خود را ارسال نمايند.

"ارسال درخواست جهت بازيابي اطلاعات دانش آموزان و دريافت نتيجه كنكور 98 را به مشاوران ما بسپاريد"

نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98

بسياري از داوطلبان به محض دريافت نتايج و مشاهده كارنامه كنكور 98 سراسري خود و محاسبه درصدها قبل از مشاهده نتايج نسبت به درصد هاي كارنامه نتيجه خود و همجنين رتبه منطقه اعتراض دارند و نمي دانند كه اعتزاض به نتايج اوليه كنكور 98 خود را چگونه اعلام كنند كه ما:

توصيه مي كنيم: مشاهده نتايج و ارسال درخواست، اعتراض به نتايج كنكور 98 در سايت سنجش كنكور سراسري 98 را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد.

مشاوره دريافت نتيجه اوليه و نهايي كنكور سراسري سال 1398

مشاوران مجرب مشاوره كنكور درخت دانش با سابقه 5 ساله در امر انتخاب رشته نظام جديد و نظام قديم بر اساس رتبه، تحليل و برتامه ريزي براي اولويت بندي بعد از دريافت نتيجه كنكور 1398 و .. مي توانند در كنار تك تك شما دانش آموزان باشند لطفا پيج ما رو براي اعلام زمان دقيق نتايج و انتخاب رشته در اينستاگران دنبال نماييد:

 

اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: قبل از مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بايد بدانيد، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 98 چگونه است؟، نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري ، اعلام نتايج كنكور 98، نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبي، نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره دريافت نتيجه اوليه و نهايي كنكور سراسري سال 1398، اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي

در صورتي كه داوطلبي شماره داوطلبي يا شماره پرونده خود را گم كرده باشند و يا نتواند نتايج كنكور ۹۸ خود را مشاهده نمايد بايد از طريق سيستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نمايد و منتظر بازيابي شماره داوطلبي جهت دريافت نتايج كنكور 98 خود باشد.

براي مشاهده و دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، ثبت درخواست بازيابي شماره داوطلبي يا شماره پرونده و اعتراض به نتايج كنكور سراسري ۹۸، انتقالي با كارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محروميت از كنكور سراسري ۹۸ مي توانيد از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نماييد.

"دريافت نتايج، ثبت نام اينترنتي دانشگاه، اعتراض، انتقالي، انتخاب واحد، مشاوره معدل هاي بالاي دانشگاهي، مشاوره درسي، پانسيون مطالعاتي ويژه دانشگاهي، انصراف و هزينه ها، گرفتن خوابگاه دانشجويي و غيره را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸

نتايج كنكور ۹۸ در نيمه دوم مرداد ماه اعلام ميشود و متقاضيان مي توانند با مراجعي به سايت سازمان سنجش نتايج خود را از سه طريق(ازطريق شماره داوطلبي،جستجو شماره پرونده و كد رهگيري ويا با وارد كردن اطلاعات فردي)مشاهده نمايند.

نكته قابل توجه مشاهده اطلاعات و نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸

در صورتي كه اطلاعات ثبت نام خود را گم كرده ايد و يا در دسترس نمي باشد مي توانيد از طريق لينك زير اطلاعات خود را بازيابي نماييد.

دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸

زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98

زمان انتخاب رشته سراسري درست بعد از اعلام نتايج كنور98 يعني در نيمه دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان ميتوانند رشته هاي دلخواه خود را انتخاب نمايند. همچنين اگر به هر نحوي اين فرصت را از دست داديد مي توانيد در تكميل ظرفيت كنكور در مهر ماه شركت نماييد.

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 98) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور ۹۸ و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۸ باشند.

براي ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته تخصصي كنكور ۹۸ درخت دانش ميتوانيد به راحتي با شماره گيري 9099072943 از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد و يا براي مشاوره و اطلاعات بيشتر در مورد دفترچه و انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي_رياضي و انساني بر روي لينك زير كليك نماييد:

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98

انتخاب رشته علوم تجربي ۹۸

در رشته تجربي كنكور سراسري 97 تعداد 637 هزار و 288 نفر شركت كرده اند كه بيشترين تعداد شركت كنندگان را به خود اختصاص داده است. تعدادي از مهمترين رشته هاي علوم تجربي در ادامه آورده شده.

دندانپزشكي،پزشكي،داروسازي، علوم آزمايشگاهي،مامايي،پرستاري،اتاق عمل، زيست شناسي، فيزيوتراپي، كارداني فوريت هاي پزشكي، مهندسي كشاورزي-علوم دامي و...

در لينك زير مي توانيد رشته هاي پزشكي وپيراپزشكي بدون كنكور ۹۸ را مشاهده نماييد.

انتخاب رشته رياضي ۹۸

در رشته رياضي كنكور سراسري 98 تعداد 164هزار و 437نفر شركت كرده اند.زير شاخه هاي رشته رياضي گستردگي بيشتري نسبت به هر رشته اي دارد. تعدادي ازمهم ترين رشته هاي شاخه رياضي در ادامه آورده شده است.

علوم كامپيوتر،مهندسي برق،مهندسي هوافضا،مهندسي صنايع،مهندسي عمران،مهندسي پزشكي،رياضيات و فيزيك محض،مهندسي مواد،مهندسي پليمرو...

انتخاب رشته علوم انساني ۹۸

در رشته انساني كنكور سراسري 97 تعداد 282هزار و 936 نفر شركت كرده اند كه تعداد بالايي است. رشته هاي علوم انساني اغلب به صورت مشترك بين رشته هاي رياضي و تجربي قرار دارد؛ در ادامه مهمترين آنها را نام مشاهده مي كنيد.

حقوق،معرف اسلامي،جامعه شناسي، روانشناسي،مديريت مالي،مديريت بازرگاني،فلسفه،مديريت،علوم اقتصادي،زبان و ادبيات فارسي و...

انتخاب رشته كنكور هنر ۹۸

تعداد داوطلبان رشته هنر كنكور سراسري 97، 12هزار و 249 نفر بوده است.

برخي رشته هاي داراي اهميت در زير آورده شده.

هنر هاي تجسمي، سينما،طراحي صنعتي، بازيگري-گارگرداني،طراحي لباس انيميشن، نقاشي، موسيقي،عروسك گرداني و...

انتخاب رشته كنكور زبان ۹۸

تعداد متقاضيان اين رشته در كنكور سراسري 97، 7هزار و 534 نفر بوده.

تعدادي از رشته هاي گروه زبان هاي خارجه در زير مي توانيد مشاهده نماييد.

آموزش زبان انگليسي، زبان چيني، زبان آلماني، روسي، فرانسه، ايتاليايي، زبان و ادبيات اسپانيايي و...

مشاوره تحصيلي نتايج كنكور درخت دانش

براي دريافت راهنمايي هاي بيشتر در باب موضوع شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور، مي توانيد از تجارب مشاورين درخت دانش با كمترين هزينه، بهره لازم را ببريد. براي ارتباط با مشاورين درخت دانش شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد را شماره گيري نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي، دريافت نتايج كنكور 98، دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، نتايج كنكور ۹۸، نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸، دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸، زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98، اعلام نتايج كنور98، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 54 صفحه بعد