نوشته شده توسط : sanahosaini

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر نیمسال اول 98 از کی شرو شده و تا کی ادامه دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اول از فروردین 98 آغاز شده و تا 6 شهریور ماه سال 1398 ادامه دارد، از مرداد ماه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در چهار مقطه کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته تکمیل شد و تمامی داوطلبان می توانند بر اساس شرایط هر کدام از مقاطع انتخاب رشته خود را انجام دهند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

امسال ثبت نام بدون کنکور مهر ماه 98 نیمسال اول پذیرش رشته های پرطرفدار که لیست کامل آنها را در مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آورده ایم فقط و تنها یک دانشگاه ارائه داده است و تعداد شرکت کنندگان در آن رشته بالا و امکان قبولی با معدل متوسط پایین و ما شاهد 25% مردودی در سال های گذشته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده ایم.

توصیه اول

برای انجام تمامی مراحل انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد، با چه معدلی چه رشته ای در دانشگاه آزاد؟ نحوه ثبت نام و انتخاب رشته، معرفی رشته ها و بازار کار آنها، مشاوره انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی دانشگاه و موقعیت مکانی هرکدام در سراسر کشور به صورت تلفی و حضوری می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توصیه دوم

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها و مقاطع، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معدل، جدول تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی و ... تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر نیمسال اول 98 از کی شرو شده و تا کی ادامه دارد؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها

انتخاب رشته کنکور 98 امسال شامل سه گروه اصلی و دو گروه فرعی می باشد که در این مقاله کامل به آن پرداخته ایم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید:

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور انسانی 98 بعد از کنکور تجربی با 282 هزار متقاضی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده در کنکور می باشد که تمامی آنها هدف اصلی قبولی در رشته های تاپ این گروه آزمایشی رو دارند مانند: روانشناسی - حقوق - حسابداری - افتصاد و مدیریت و... که حداقل رتبه برای قبولی این رشته ها زیر 5000 می باشد و توصیه می شود که حتما انتخاب رشته خود را از طریق مشاور انجام دهید.

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 امسال با 164 هزار متقاضی بر خلاف سال های گذشته از حساسیت بالایی برخوردار است چون بسیاری از داوطلبان و متقاظیان این رشته به دنبال قبولی در رشته های تاپ رشته ریاضی مانند: مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، معماری و عمران و ... می باشند و این انتخاب رشته را در این زمینه برای داوطلب مشکل خواهد کرد توصیه می ش.د که حتما انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98 امسال بین 10 هزار نفر گروه زبان خارجه می باشد که تمامی این متقاظیان هدف اصلی و شرکت در این گروه را برای انتخاب رشته هایی مانند: آموزش زبان، مترجمی زبان و زبان و ادبیات خارجی و ... دانشگاه های معتبر گذاشتند که با این تعداد شرکت کننده و ظرفیت کم دانشگاه ها در انتخاب رشته زبان 98 می توان گفت که شانس قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور زبان 98 برای رتبه های بالای 1500 کم می باشد.

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام و جدید و نظام قدیم می بتوانید بر روی لینک های خبری خبری مهم زیر انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، انتخاب رشته کنکور 98، انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98، کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، انتخاب رشته کنکور 98، انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟

 

از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات فرانسه
  • مترجمی زبان فرانسه
  • زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
  • و...

اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.

فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آینده شغلی و تحصیلی شما را رقم بزند بنابراین به دلیل اهمیت بلای آن شما خواهشمندیم برای جلوگیری از هر خطا و اشتباهی و خدایی ناکرده حسرت پشیمانی با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره در نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران کاربلد و باتجربه درخت دانش بسپارید و انتخاب رشته ای بی عیب و نقص را داشته باشید.

انتخاب رشته کنکور زبان 98

در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟

داوطلبان کنکور زبان خارجه پس از اعلام نتایج اولیه می توانند کارنامه نتایج آزمون را که بر اساس رتبه و تراز درج شده مشاهده نمایند. تراز در واقع میزان سختی سوالات را بیان می کند و رتبه که همان اولویت و ترتیب داوطلبان را نسبت به عملکردشان در ازمون را مشخص می کند.

در واقع مشاهده این تراز و رتبه ها و مقایسه آن با دیگر رتبه و ترازهای رقیبان در سال جاری و سالهای گذشته کار آسانی برای داوطلب نمی باشد. و هر داوطلبی با در نظر گرفتن علاقه خود می تواند با مشاورانی مجرب تماس گرفته و مشورت نماید. زیرا که مشاوران با تجربه رتبه های سالهای گذشته و تراز فرد را برای رشته و دانشگاه انتخابی خود می توانند برآورد کنند. در نتیجه داوطلب به جواب سوال خود که آیا امکان قبولی با توجه به تراز و رتبه کسب شده در دانشگاه را دارند یا خیر؟ دست می یابد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان

داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون کنکور زبان نشده اند و یا افراد شاغلی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته زبان را دارند با تنوع رشته های زبان خارجه به صورت بدون کنکور نیز می توانند انتخاب رشته نموده و در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.(انتخاب رشته کنکور زبان 98)

لازم است داوطلبان قبل از انتخاب رشته( دانشگاه با کنکور و دانشگاه بدون کنکور) شهریه دانشگاه در رشته مورد نظر، شرایط بازار کار رشته، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در آن رشته، میزان امکانات و تسهیلات متعلق به آن رشته در هر دانشگاه و ... را بررسی کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه

رشته هایی مانند(انتخاب رشته کنکور زبان 98) زبان فرانسوی، زبان ترکی استانبولی، زبان اسپانیایی، دبیری زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی و ...

زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98

 

هر ساله در نیمه مرداد ماه نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام می گردد. داوطلب پس از دریافت رتبه خود وارد مرحله حساس انتخاب رشته می گردد و در تاریخ معینی که از طریق سازمان سنجش تعیین می گردد، فرصت دارند انتخاب رشته خود را انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با انتخاب رشته کنکور 98 سراسری روزانه متفاوت می باشد.



:: برچسب‌ها: رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟، انتخاب رشته کنکور زبان 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟، ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان، رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه، زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

 

رشته انسانی از رشته های گروه نظری می باشد ک در چندین سال پیش بیشترین تعداد داوطلب را داشت، اما کم کم از تعداد دواطلبان آن کاسته و برتعداد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی افزوده شد، اما همچنان در رشته ها و دانشگاه های سطح بالا برای کسب کرسی دانشگاه در بین داوطلبان رقابت وجود دارد و امسال شاهد این بودیم که 283 هزار نفر داوطلب و متقاضی این رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بوده اند و همین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته کنکور 98 تخصصی را دوچندان می کند.

توجه: برای مطالعه مقاله های پر بازدید این هفته درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98

 اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98

 

نقش مشاوره انتخاب رشته در قبولی در دانشگاه بسیار اهمیت دارد چه بسا داوطلبانی داشته ایم که با وجود کسب رتبه های عالی در کنکورسراسری به دلیل عدم انجام یک انتخاب رشته درست و مناسب به جایگاهی که لیاقت آن را داشته اند نرسیدند. برای انجام یک انتخاب رشته مناسب می بایست در کنار علاقه و توانایی های لازم در رشته مورد به شرایط تحصیل و بازارکار آینده رشته موردنظر توجه کرد، همچنین باید انتخاب ها به گونه ای باشند که با رتبه و تراز داوطلب در کارنامه اولیه کنکور سراسری انسانی 98 مطابقت و همخوانی داشته باشد.

انتخاب رشته کنکور انسانی 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

 

به دلیل اهمیت بسیار زیاد مشاوره انتخاب رشته با یک مشاور کاربلد که به آخرین رتبه و تراز های قبولی در هر رشته با توجه به سهمیه های موجود و شرایط بومی گزینی اشراف داشته باشد و از شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف و شرایط بازار کار رشته های مختلف باخبر باشد و بتواند بر اساس استعداد و توانایی ها و علاقه متدی های شما انتخاب رشته ای مفید انجام دهد گفت و گو نمایید، از این رو شما می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان با تجربه و متخصص درخت دانش گفت و گو نموده و تمام آنچه که از یک انتخاب رشته کامل می خواهید را با ما تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی رایگان، ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

گام اول برای مشاهده و دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ ورود به سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 جهت دریافت کارنامه می باشد که در زیر کامل توضیح داده شده است، گام دوم ورود به قسمت سراسری و کلیک بر روی مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ می باشد و گام سوم با در دست داشتن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و ش شناسنامه می توانید تاریخ اعلام نتایج کنکور 98 خود را مشاهده نمایید.

راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98

در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.

روش اول دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه (راحترین روش)

روش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامهروش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامه

روش دوم دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری

روش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیریروش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیری

روش سوم نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده

روش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریالروش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریال

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

برای آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را برای اعلام نتایج کنکور گم کرده اند و دسرسی ندارند مشاوران ما می توانند در قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی ش داوطلبی اقدام نمایند لطفا برای بازیابی اطلاعات کنکور سراسری ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشید.

سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh

سامانه اعلام نتایج کنکور 98 سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) می باشد که داوطلبان می توانند با روش های بالا در قسمت اعلام نتایج کنکور سایت سنجش می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور تا رسیدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقیت در کنکور سراسری 98 در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش

در صورتی که تمایل دارید از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند مشاوران تحصیلی درخت دانش بهره مند شوید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98, سایت انتخاب رشته کنکور 98, منابع مفید و یا چگونگی هدفگذاری و برنامه ریزی برای کنکور سراسری98 می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

،



:: برچسب‌ها: دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری، نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده، دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh، مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش، سامانه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بدون کنکور آزاد استعداد درخشان آغاز شد

امروز شنبه 5 مرداد ماه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون درخشان دانشگاه آزاد 98 آغاز شد و داوطلبان می توانند پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سایت azmoon.org دانشکاه آزاد به مبلغ 53 هزار تومان تهیه نمایند و با استفاده از کد دسرسی انتخاب رشته مندرج در کارنامه کنکور ارشد 98 خود و مراجعه به سایت نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی انتخاب نمایند.

توصیه می شود: برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 بدون کنکور و معرفی رشته های جدید تخصصی خود، بر اساس رتبه و تراز دانشگاه آزاد، شانس قبولی را از طریق مشاوران مجرب درخت دانش بالا ببرید، کافیست برای ارتباط با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون

برای دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 با آزمون می توانید لیست رشته ها و مجموعه های کد محل دانشگاه ها را از لینک زیر مطالعه نمایید:

دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

این بند شامل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه راهنما هستند. این داوطلبان  با پرداخت 460000 ریال ثبت نام اینترنتی خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان باید حتما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بوده و رشته انتخابی متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیل دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نماید.

اولویت پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور

اولویت پذیرش دانشجو در بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ارشد در رشته محل دانشگاهی فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی اوست. چنانچه به هر دلیلی مانند محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولویت پذیرش 100 کد رشته محل انتخابی خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجویی دربدون آزمون این دانشگاه امکان پذیر نیست.انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98


:: برچسب‌ها: دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 98، کارشناسی ارشد بدون ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیلی می باشد و می تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی رایگان می تواند بر اساس فاکتور های جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی داشته ایم، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزار های انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار ندهیم و بتوانید از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک بگیریم و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه های با ظرفیت بالا، رشته های پزشکی بدون کنکور و .. با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده اند نا امید شده و اینطور فکر می کنند که باید یک سال دیگر منتظر بشن و سخت درس بخونن تا در رشته مورد علاقشون قبول بشند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول بشند این است که:

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 85% درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته ها را بدون کنکور داریم و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد که برای مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور آزاد توصیه می کنم بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

پزشکی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

در انتخاب رشته نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم که در مقاله نکاتی درباره انتخاب رشته ذکر نموده ایم دوستان می توانند برای یه انتخاب رشته هوشمندانه بر روی نکاتی درباره انتخاب رشته کلیک نمایند.

نکته مهم:

 

توجه به سهمیه در کنکور 98 و انتخاب رشته 98 ضروری می باشد در صورت امکان سهمیه ها(سهمیه 5درصد یا سهمیه منطقه) را به خوبی درج نمایید.



:: برچسب‌ها: مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98، مشاوره رایگان تحصیلی رایگان، مشاوره رایگان انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98، مشاوره انتخاب رشته چیست؟، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته، نکاتی درباره انتخاب رشته ، ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98

سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98 سايت سازمان سنجش(sanjesh.org) مي باشد كه داوطلبان مي توانند با روش هاي بالا در قسمت اعلام نتايج كنكور سايت سنجش مي توانند كارنامه خود را مشاهده نمايند.

مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش با دارا بودن بهترين و مجرب ترين مشاوران تحصيلي در سطح كشور تا رسيدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقيت در كنكور سراسري 98 در كنار شما خواهد بود.

نتايج كنكور سراسري ۹۸سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸، sanjesh.org، نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98،  سايت انتخاب رشته كنكور 98،

سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸

سايت نتايج كنكور سراسري ۹۸سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org مي باشد.

داوطلبان مي توانند با ورود به سايت دريافت نتايج كنكور سراسري 98 سايت سازمان سنجش در قسمت منوي سمت راست بر روي گزينه سراسري وارد شوند و براي راهنماي تصويري مشاهده نتايج اوليه يا همان كارنامه كنكور بر لينك زير كليك نماييد:

 

نتايج اوليه كنكور 98

مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش

 

 

در صورتي كه تمايل داريد از راهنمايي ها و مشاوره هاي ارزشمند مشاوران تحصيلي درخت دانش بهره مند شويد و يا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98سايت انتخاب رشته كنكور 98, منابع مفيد و يا چگونگي هدفگذاري و برنامه ريزي براي كنكور سراسري 99 مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸، sanjesh , org، نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، سايت انتخاب رشته كنكور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

قبل از مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بايد بدانيد

داوطلبان و متقاظيان كنكور سراسري 98 بايد بدانند در مرحله اول خونسردي خود را حفظ كنيد، رتبه ها هر سال با ميانگين سختي محاسبه شده و ظرفيت دانشگاهها افزايش يافته و در بدترين حالت و رتبه كارنامه كنكور 98 مي توان يا با بهترين نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98 و يا در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصيه مي شود: براي مشاهده نتايج كنكور نهايي و اوليه كارنامه سراسري 98 خود، تحليل كارنامه كنكور 98، انتخاب رشته تخصصي رايگان و حضوري تمامي رشته ها، حداقل رتبه قبولي تمامي رشته ها، مشاوره رشته هاي بدون كنكور و معرفي آنها و .. مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 بدون كد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد.

نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري ۹۸ به سه روس مي باشد و بعد از ورود به سايت اعلام نتايج كنكور 98 كه در بالا توضيح داديم شما مي توانيد به 3 روش زير نتايج خود را مشاهده نماييد:

  1. شماره داوطلبي * شماره شناسنامه * تاريخ تولد * كد امنيتي
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سريال * كد امنيتي
  3. شماره سريال * كد رهگيري * شماره شناسنامه * كد امنيتي

براي مشاهده اعلام نتايج كنكور 98 سراسري حداقل شماره داوطلبي و شماره پرونده كنكور سراسري 98 لازم مي باشد كه بتوان نتايج خود را مشاهده نمود در زير براي داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را گم كرده اند زمان ثبت نام و برگزاري كنكور توصيه مي شود ادامه مقاله را مطالعه نمايند. 

نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبي

آن دسته از داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را در دسرس ندارند مي توانند در قسمت ارسال درخواست سايت سنجش آموزش كشور در قسمت بازيابي شماره داوطلبي درخواست خود را ارسال نمايند.

"ارسال درخواست جهت بازيابي اطلاعات دانش آموزان و دريافت نتيجه كنكور 98 را به مشاوران ما بسپاريد"

نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98

بسياري از داوطلبان به محض دريافت نتايج و مشاهده كارنامه كنكور 98 سراسري خود و محاسبه درصدها قبل از مشاهده نتايج نسبت به درصد هاي كارنامه نتيجه خود و همجنين رتبه منطقه اعتراض دارند و نمي دانند كه اعتزاض به نتايج اوليه كنكور 98 خود را چگونه اعلام كنند كه ما:

توصيه مي كنيم: مشاهده نتايج و ارسال درخواست، اعتراض به نتايج كنكور 98 در سايت سنجش كنكور سراسري 98 را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد.

مشاوره دريافت نتيجه اوليه و نهايي كنكور سراسري سال 1398

مشاوران مجرب مشاوره كنكور درخت دانش با سابقه 5 ساله در امر انتخاب رشته نظام جديد و نظام قديم بر اساس رتبه، تحليل و برتامه ريزي براي اولويت بندي بعد از دريافت نتيجه كنكور 1398 و .. مي توانند در كنار تك تك شما دانش آموزان باشند لطفا پيج ما رو براي اعلام زمان دقيق نتايج و انتخاب رشته در اينستاگران دنبال نماييد:

 

اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: قبل از مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بايد بدانيد، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 98 چگونه است؟، نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري ، اعلام نتايج كنكور 98، نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبي، نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره دريافت نتيجه اوليه و نهايي كنكور سراسري سال 1398، اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي

در صورتي كه داوطلبي شماره داوطلبي يا شماره پرونده خود را گم كرده باشند و يا نتواند نتايج كنكور ۹۸ خود را مشاهده نمايد بايد از طريق سيستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نمايد و منتظر بازيابي شماره داوطلبي جهت دريافت نتايج كنكور 98 خود باشد.

براي مشاهده و دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، ثبت درخواست بازيابي شماره داوطلبي يا شماره پرونده و اعتراض به نتايج كنكور سراسري ۹۸، انتقالي با كارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محروميت از كنكور سراسري ۹۸ مي توانيد از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نماييد.

"دريافت نتايج، ثبت نام اينترنتي دانشگاه، اعتراض، انتقالي، انتخاب واحد، مشاوره معدل هاي بالاي دانشگاهي، مشاوره درسي، پانسيون مطالعاتي ويژه دانشگاهي، انصراف و هزينه ها، گرفتن خوابگاه دانشجويي و غيره را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸

نتايج كنكور ۹۸ در نيمه دوم مرداد ماه اعلام ميشود و متقاضيان مي توانند با مراجعي به سايت سازمان سنجش نتايج خود را از سه طريق(ازطريق شماره داوطلبي،جستجو شماره پرونده و كد رهگيري ويا با وارد كردن اطلاعات فردي)مشاهده نمايند.

نكته قابل توجه مشاهده اطلاعات و نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸

در صورتي كه اطلاعات ثبت نام خود را گم كرده ايد و يا در دسترس نمي باشد مي توانيد از طريق لينك زير اطلاعات خود را بازيابي نماييد.

دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸

زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98

زمان انتخاب رشته سراسري درست بعد از اعلام نتايج كنور98 يعني در نيمه دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان ميتوانند رشته هاي دلخواه خود را انتخاب نمايند. همچنين اگر به هر نحوي اين فرصت را از دست داديد مي توانيد در تكميل ظرفيت كنكور در مهر ماه شركت نماييد.

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 98) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور ۹۸ و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۸ باشند.

براي ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته تخصصي كنكور ۹۸ درخت دانش ميتوانيد به راحتي با شماره گيري 9099072943 از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد و يا براي مشاوره و اطلاعات بيشتر در مورد دفترچه و انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي_رياضي و انساني بر روي لينك زير كليك نماييد:

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98

انتخاب رشته علوم تجربي ۹۸

در رشته تجربي كنكور سراسري 97 تعداد 637 هزار و 288 نفر شركت كرده اند كه بيشترين تعداد شركت كنندگان را به خود اختصاص داده است. تعدادي از مهمترين رشته هاي علوم تجربي در ادامه آورده شده.

دندانپزشكي،پزشكي،داروسازي، علوم آزمايشگاهي،مامايي،پرستاري،اتاق عمل، زيست شناسي، فيزيوتراپي، كارداني فوريت هاي پزشكي، مهندسي كشاورزي-علوم دامي و...

در لينك زير مي توانيد رشته هاي پزشكي وپيراپزشكي بدون كنكور ۹۸ را مشاهده نماييد.

انتخاب رشته رياضي ۹۸

در رشته رياضي كنكور سراسري 98 تعداد 164هزار و 437نفر شركت كرده اند.زير شاخه هاي رشته رياضي گستردگي بيشتري نسبت به هر رشته اي دارد. تعدادي ازمهم ترين رشته هاي شاخه رياضي در ادامه آورده شده است.

علوم كامپيوتر،مهندسي برق،مهندسي هوافضا،مهندسي صنايع،مهندسي عمران،مهندسي پزشكي،رياضيات و فيزيك محض،مهندسي مواد،مهندسي پليمرو...

انتخاب رشته علوم انساني ۹۸

در رشته انساني كنكور سراسري 97 تعداد 282هزار و 936 نفر شركت كرده اند كه تعداد بالايي است. رشته هاي علوم انساني اغلب به صورت مشترك بين رشته هاي رياضي و تجربي قرار دارد؛ در ادامه مهمترين آنها را نام مشاهده مي كنيد.

حقوق،معرف اسلامي،جامعه شناسي، روانشناسي،مديريت مالي،مديريت بازرگاني،فلسفه،مديريت،علوم اقتصادي،زبان و ادبيات فارسي و...

انتخاب رشته كنكور هنر ۹۸

تعداد داوطلبان رشته هنر كنكور سراسري 97، 12هزار و 249 نفر بوده است.

برخي رشته هاي داراي اهميت در زير آورده شده.

هنر هاي تجسمي، سينما،طراحي صنعتي، بازيگري-گارگرداني،طراحي لباس انيميشن، نقاشي، موسيقي،عروسك گرداني و...

انتخاب رشته كنكور زبان ۹۸

تعداد متقاضيان اين رشته در كنكور سراسري 97، 7هزار و 534 نفر بوده.

تعدادي از رشته هاي گروه زبان هاي خارجه در زير مي توانيد مشاهده نماييد.

آموزش زبان انگليسي، زبان چيني، زبان آلماني، روسي، فرانسه، ايتاليايي، زبان و ادبيات اسپانيايي و...

مشاوره تحصيلي نتايج كنكور درخت دانش

براي دريافت راهنمايي هاي بيشتر در باب موضوع شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور، مي توانيد از تجارب مشاورين درخت دانش با كمترين هزينه، بهره لازم را ببريد. براي ارتباط با مشاورين درخت دانش شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد را شماره گيري نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي، دريافت نتايج كنكور 98، دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، نتايج كنكور ۹۸، نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸، دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸، زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98، اعلام نتايج كنور98، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()