نوشته شده توسط : sanahosaini

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 منتشر شد

دفترچه ثبت نام و لیست رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه منتشر شد که در آن لیست رشته های بدون آزمون پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه های سراسری 99 قرار داده شده است داوطلبان می توانند قبل از دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 این مقاله را را کامل مطالعه نمایند

ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول 99 شامل چه دانشگاه هایی می شود؟

ثبت نام بدون کنکور یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه نیمسال اول 99 شامل سه دانشگاه خواهد شد که به مجموعه این دانشگاه ها سراسری گفته می شود که شامل:

  1. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه
  2. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
  3. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

به مجموع این سه دانشگاه که بیش از 85% رشته های خود را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد دانشگاه های سراسری می گویند که با مطالعه ادامه مقاله کامل در مورد لیست رشته و همچنین شرایط ثبت نام توضیح داده ایم لطفا برای انجام و مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری روزانه نیمسال اول 99

اولین دسته از دانشگاه ها سراسری دانشگاه های روزانه ای در سراسر کشور هستند که بر اساس سوابق تحصیلی یا همان(معدل کتبی دیپلم) اقدام به پذیرش دانشجو یه همان پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و .. می کنند که ما در ادامه با معرفی رشته ها و شرط معدل لازم برای قبولی بیشتر در مورد معدل توضیح خواهیم داد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول در سال دو نوبت برای مهر ماه و بهمن ماه لیست رشته هایی اعلام خواهد کرد که کاملا بر اساس سوابق تحصیلی و با پذیرش 85 درصد رشته ها می باشد که در ادامه می توانید با دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون پیام نور مهر ماه 99 را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال اول 99

دانشگاه های غیر انتفاعی در بسیاری از رشته ها دانشگاه هایی پر مخاطب هستند که رشته های هنر و رشته های پرطرفدار دیگر را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کنند اما بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران کدام است و رشته های تاپ مورد پذیرش و .. سوالاتی است که شما می توانید جواب آنها را از مشاوران مجرب درخت دانش درخواست نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه 99

امروز سه شنبه 8 بهمن 98 با منتشر شدن اطلاعیه سایت سازمان سنجش در خصوص انتشار دفترچه بدون کنکور سراسری 99 اعلام شد که ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ترم مهر 99 از 20 اسفد 98(98/12/20) آغاز خواهد شد و تا 31 شهریور ماه 99 مهلت ثبت نام خواهد داشت از این رو به تمامی متقاظیان توصیه می کنیم به دلیل مهلت بیش از 6 ماهه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 99 با اطلاعات کامل از رشته ها و دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایید.

،



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 منتشر شد، دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99، ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول 99 شامل چه دانشگاه هایی می شود؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری روزانه نیمسال اول 99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول 99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال اول 99، زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 چند است؟

هر داوطلب ثبت نام کنکور سراسری 99 می تواند در یکی از زیر گروه های آزمایشی شرکت کند که زیر گروه های آزمایشی اصلی کنکور 99 شامل:

علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی

هر داوطلب علاوه بر زیر گروه های اصلی می تواند در زیر گروه آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت کنند.

مقدار خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 همزمان با منتشر شدن دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 برای هر زیر گروه مبلغ 28000 تومان می باشد و چنانچه داوطلب مایل به 2 یا 3 زیر گروه آزمایشی باشد نیز به ازای هر زیر گروه باید 28000 تومان هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 را پرداخت نماید که این هزینه برای داوطلبان کنکور سراسری در خارج از کشور 40000 تومان می باشد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها برابر است؟

هزینه ثبت نام کنکور 98 برای تمامی زیر گروه ها با هم برابر است اما رشته های دارای آزمون عملی و مصاحبه هزینه های جدا گانه ای دارند که به شرح زیر می باشد:

رشته هایی که به صورت نیمه متمرکز در کنکور سراسری 99 پذیرش دارند دارای هزینه آزمون عملی می باشند، داوطلبان می توانند برای اطلاع از هزینه آزمون عملی رشته های نیمه متمرکز، هزینه آزمون عملی رشته های هنر، هزینه آزمون عملی رشته تربیت بدنی ، هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و... با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 بدون پیش شماره از سراسر کشور در ارتباط باشند.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 پیام نور چقدر است؟

علاقه مندان به گزینش در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نورعلاوه بر زیر گروه اصلی باید هزینه علاقه مندی خود را زمان ثبت نام کنکور 99 به گزینش در دانشگاه پیام نور، تربیت معلم(فرهنگیان) و مراکز غیرانتفاعی کنکور سراسری 1399 را نیز که به مبلغ  11000 تومان می باشد پرداخت نمایند و سریال اعتباری دریافت نمایند .

نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 پیام نور

نحوه خرید کارت اعتباری متقاضیان گزینش رشته های پیام نور و غیر انتفاعی ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز به همان روش کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 می باشد که در ابتدای مقاله اشاره شده است.

چنانچه برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 با مشکل مواجه می باشید و یا متقاضی رشته های بدون کنکور آزمون سراسری هستید و نمی خواهید در کنکور سراسری 99 شرکت نمایید می توانید از طریق شماره ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام کنکور 99

نحوه خرید کارت اعتباری همانند راهنمای دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 صرفا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت خواهد گرفت و داوطلبان با داشتن رمز دوم اینترنتی کارت های عضو شبکه شتاب می توانند با پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 کد سریال اعتباری 12 رقمی دریافت نمایند که در ادامه با راهنمای تصویری مراحل آن را کامل توضیح داده ایم.

[caption id="attachment_19647" align="aligncenter" width="300"]هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 هزینه ثبت نام کنکور 99[/caption]

نحوه دسترسی به لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

متقاضیان شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 از دو مسیر زیر می توانند به لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99:

[caption id="attachment_14847" align="alignnone" width="1024"]هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99[/caption]

خرید کارت اعتباری کنکور 99 شامل چه گزینه هایی است؟

  • سریال ثبت نام در گروه امتحانی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در آزمون سراسری 99 و عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش
  • سریال ثبت نام در گروه امتحانی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در آزمون سراسری 99
  • سریال علاقه مندی به گزینش رشته های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری 99
  • سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرقا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و پیام نور مهر ماه سال 1399

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 99

تیم مشاوره تحصیلی درخت دانش از شما تقاضا دارد که قبلا از اقدام برای ثبت نام آزمون سراسری 99، با مطالعه مقالات مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور 99 و همچنین منابع کنکور سراسری 99،برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 99، مشاوره و برنامه ریزی های درسی ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99، حذفیات کنکور سراسری 99 و .... در کنار شما داوطلبان عزیز این آزمون خواهند بود.

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 چند است؟، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها برابر است؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 یکی از مهمترین سوالات داوطلبان متقاظی آزمون سراسری امسال می باشد خیلی از دانش آموزان پایه دوازدهمی و ارادی که قصد ثبت نام مجدد کنکور سراسری را دارند این سوال در ذهن دارند که تاریخ دقیق ثبت نام آزمون سراسری 99 چه تاریخی می باشد؟ مهلت ثبت نام چند روز می باشد و آیا امکان تمدید آن وجود دارد؟ زمان برگزاری کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها نحوه ثبت و راهنمای عملی به چه صورتی می باشد؟ که ما در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات پاسخ دهیم.

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

بر اساس اطلاعیه رسمی سایت سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام آزمون سراسری 99، روز چهارشنبه تاریخ 16 بهمن ماه 98 (98/11/16) می باشد که داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با در دست داشتم مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 اقدام نمایند توصیه می شود:

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99، شرایط اختصاصی و سوابق تحصیلی لازم، دریافت دفترچه و تفاوت ثبت نام نظام جدید با نظام قدیم در سال 99 با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

[caption id="attachment_19626" align="aligncenter" width="300"]زمان ثبت نام کنکور 99 زمان دقیق ثبت نام کنکور 99[/caption]

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 99 به مدت 8 روز و تا تاریخ 24 بهمن ماه 98 ادامه خواهد داشت از این رو داوطلبان باید در زمان تعیین شده و بدون در نظر گرفتن تمدید مهلت ثبت نام نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند و در زمان مشخص شده با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99 به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و از مشاوران مجرب درخت دانش مشاوره و راهنمایی دریافت نمایند.

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 99

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 99 که هر سال در تیر ماه برگزار می شود امسال نیز در روزهای 12 و 13 تیر ماه 99 برگزار خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذفیات کنکور سراسری 99 و همچنین بهترین منابع کنکور سراسری 99 می توانید پربازدیدترین مقالات سایت کنکوری مشاوره تحصیلی درخت دانش را مطالعه بفرمایید.

مشاوره زمان ثبت نام کنکور 99

مشاوران درخت دانش با توجه به شرایط دانش آموزان و داوطلبان، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم، مدرک تحصیلی و رشته انتخابی اصلی و فرعی بهترین ثبت نام با کمترین هزینه را برای شما انجام خواهد داد و کد رهگیری ثبت نام را برای شما ارسال خواهد نمود فقط کافیست که با مشاوران درخت داشن از طریق شماره گیری شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور 99 می توانیم ثبت نام کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که متاسفانه بعد از اتمام زمان ثبت نام سایت سازمان سنجش بسته و دیگر داوطلبان نمی توانند ثبت نام انجام دهند از این رو باید در زمان مشخص شده اقدام کنند.

ثبت نام کنکور سراسری 99 را باید حتما از طریق مشاور انجام دهیم؟

ثبت نام کنکور سراسری اولین قدم برای رسیدن به موفقیت و انرژی برای ادامه راه تا رسیدن به آزمون 99 می باشد درنتیجه توصیه می شود به دلیل تاثیر 30 درصدی سوابق تحصیلی و درست وارد کردن مشخصات فردی می توان از مشاور باتجربه راهنمایی گرفت.

آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 تمدید می شود؟

هر سال بعد از اتمام زمان همانند زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 معمولا دو روزی را برای افرادی که نتوانسته اند تمدید خواهند کرد اما توصیه میشود حتما در زمان مشخص شده در سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 99 را باید حتما از طریق مشاور انجام دهیم؟، آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 تمدید می شود؟، زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()